Pizza die op de grond valt na hem uit de oven te halen 
Kon je hem niet meer opeten?wrote:Pizza die op de grond valt na hem uit de oven te halen
Kon je hem niet meer opeten?wrote:Pizza die op de grond valt na hem uit de oven te halen
Alle vulling lag los op de grond dus dat ga ik niet meer opeten. Viel met de verkeerde kant op de grondwrote:Kon je hem niet meer opeten?wrote:Pizza die op de grond valt na hem uit de oven te halen
Heb jij even geluk maadt!wrote:Alle vulling lag los op de grond dus dat ga ik niet meer opeten. Viel met de verkeerde kant op de grondwrote:Kon je hem niet meer opeten?wrote:Pizza die op de grond valt na hem uit de oven te halen![]()
Gelukkig kon ik Chinees mee eten met een huisgenoot
Ben ooit gebeten door zo'n beest...wrote:onzin, je weet niet wat de koe misdaan heeft
dat bedoel ik. an eye for an eyewrote:Ben ooit gebeten door zo'n beest...wrote:onzin, je weet niet wat de koe misdaan heeft
Pfffffwrote:Ben ooit gebeten door zo'n beest...wrote:onzin, je weet niet wat de koe misdaan heeft
Het bijwerken naar de laatste is nog meer ellendewrote:redelijk nerveus voor het eerste beoordelingsmoment van m'n scriptie
al bijna klaar?wrote:Het bijwerken naar de laatste is nog meer ellendewrote:redelijk nerveus voor het eerste beoordelingsmoment van m'n scriptie
Nog een vraag anders verwerken en dan door het verslag aanpassen, 9 april is weer de deadlinewrote:al bijna klaar?wrote:Het bijwerken naar de laatste is nog meer ellendewrote:redelijk nerveus voor het eerste beoordelingsmoment van m'n scriptie
Mwah mwah mwah, moest nog wel wat gebeurenwrote:Verder wel goede feedback?
Damn, heb je die presentatie dinsdag vroeg op de dag?wrote:Kreeg vorig weekend te horen dat ik dinsdag 3 april afstudeerpresentatie heb. Afgelopen maandag even gekeken of ik alle benodigde beoordelingsformulieren op Blackboard kon vinden. Niks aan de hand, stonden allemaal online. Wil ik zojuist m'n presentatie in elkaar zetten en voorbereiden, is de cursus van blackboard gehaald, en daarmee de beoordelingsformulieren. School is voor dinsdag niet te bereiken vanwege Goede vrijdag/Pasen, dus dit gaat heel leuk worden.
"grappig" dat dat juist gebeurd op World Backup Daywrote:Hardeschijf met 1.5TB aan muziek gecrashed...
De schijf toonde plots Raw Data als format aanNu proberen te herstellen maar alle segmenten zijn onleesbaar....
Hopelijk kan ik de boel nog recoveren
DON'T BE AN APRIL FOOL.
Be prepared. Back up your files on March 31st.