wrote:Sommige mensen wouden vroeger autoposters op hun muur, sommigen een band, ik had oom Adolf aan de muur, met de tekst "Jew can do anything".
Active topics in Off-Topic
Moderators
Al 2,5 uur proberen persoonlijk telefonisch contact te krijgen met Microsoft en niet verder gekomen dan de de computerstemkuthoer die je door het menu 'helpt'. Vervolgens eindelijk erdoor komen en dan 2 keer iemand aan de lijn krijgen die mij niet hoort. (al getest dat het niet aan mij ligt)
*telt tot 10*
*telt tot 10*
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Voetbal dat in deze kou niet wordt afgelast. 
Beetje kou... vroeger jankten we als het werd afgelastwrote:Voetbal dat in deze kou niet wordt afgelast.
Ik wou hierop stemmen voor de gemeenteraad maar dan komen ze met zo’n kinderachtig kut filmpje. Zo kan ik je als partij ook niet serieus nemen.
View on Facebook
View on Facebook
Een 5,3 halen voor een rekentoets, waar ik normaal altijd blij ben met een 5,5. Net niet gelukt 
podcasts die nergens meer te vinden zijn.
ben op zoek naar de podcasts van Somertijd toen ze nog op radio veronica zaten maar om de een of andere rede zijn die totaal verdwenen
ben op zoek naar de podcasts van Somertijd toen ze nog op radio veronica zaten maar om de een of andere rede zijn die totaal verdwenen
Daar had je zeker niet op gerekend?wrote:Een 5,3 halen voor een rekentoets, waar ik normaal altijd blij ben met een 5,5. Net niet gelukt
Badum tss
Hij had minder moeten aftrekkenwrote:Daar had je zeker niet op gerekend?wrote:Een 5,3 halen voor een rekentoets, waar ik normaal altijd blij ben met een 5,5. Net niet gelukt
Badum tss
Sommige dingen moet je niet delen.wrote: Hij had minder moeten aftrekken
'T is dat ik goed kan vermenigvuldigen, dat is al een pluspunt
Spotify die het niet doet in de browser
Maand geleden een auto kopen en met m'n domme harses niet kijken hoeveel koelvloeistof er nog in zat.
Verwarming die het opeens niet meer doet, waarschuwingslampje. Gelukkig nog met hulp er achter kunnen komen en het kunnen fixen zonder serieuze schade.
Verwarming die het opeens niet meer doet, waarschuwingslampje. Gelukkig nog met hulp er achter kunnen komen en het kunnen fixen zonder serieuze schade.
Denk / Erdogan propaganda in je tijdlijn krijgen (gesponsord).
Niks mis meewrote:Denk / Erdogan propaganda in je tijdlijn krijgen (gesponsord).
Niks mis met Adolf Erdogan inderdaad
Minder shitposten op dergelijke nieuwspostswrote:Denk / Erdogan propaganda in je tijdlijn krijgen (gesponsord).
Eerst me oma die kanker heeft alleen is dat niet zo daadwerkelijk ernstig dat ze geholpen moet worden. Dan ligt me opa vervolgens ziek op bed en toch besloten naar de dokter te gaan, maar die heeft inmiddels zoveel uitzaaiing dat het niet meer te genezen is.. Kortom, best een klote dag achter de rug. 
Edit. Sorry voor de dubbele post. Ook dit gaat zelfs al verkeerd.wrote:Eerst me oma die kanker heeft alleen is dat niet zo daadwerkelijk ernstig dat ze geholpen moet worden. Dan ligt me opa vervolgens ziek op bed en toch besloten naar de dokter te gaan, waar uit blijkt dat die al zoveel uitzaaiing heeft dat het niet meer te genezen is.. Kortom, best een klote dag achter de rug. Zo val je in het 1 naar het ander..
Heftig kerel! Heel veel sterkte !
wrote:Heftig kerel! Heel veel sterkte !
Heftig inderdaad, sterkte! Dan valt een klote dag door kater en een boete van €151,- toch wel ff in het niet
Sterkte man!wrote:Eerst me oma die kanker heeft alleen is dat niet zo daadwerkelijk ernstig dat ze geholpen moet worden. Dan ligt me opa vervolgens ziek op bed en toch besloten naar de dokter te gaan, maar die heeft inmiddels zoveel uitzaaiing dat het niet meer te genezen is.. Kortom, best een klote dag achter de rug.
Maar kanker hebben en het is niet ernstig genoeg om iemand er aan te helpen?