Gejank van mensen op de mediamarkt btw actie. Je kan toch zelf prijzen vergelijken en dan haal je het toch bij de goedkoopste. Van sommige producten gooien ze de prijs omhoog/naar de adviesprijs maar om daar nou eeuwig over door te janken 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Klik maar al te graag even op de reacties onder dergelijke berichten
Heb er tot vorig jaar een jaar gewerkt en dan word je ook doodgegooid met die vragen haha
Tijdens het klussen de waterleiding geraakt dus het water spoot een halve meter hoog uit de vloer.

Moet je ook gewoon aan de vrouw overlaten Remi.
Hard Bass 2010 cd staat niet op spotify.
Man wat een compilatie cd's waren dat.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
De griep epidemie slaat over op Hardtraxx. MONDKAPJES!!!!wrote:Ziek zijn. Hopelijk is het voor hard bass zaterdag over. Daarnaast slaap ik ook bar slecht
Hard Bass 2008 CD was ook machtig.wrote:Hard Bass 2010 cd staat niet op spotify.![]()
2009 ook wel zie ik. Toen nog op Seismic. Misschien dat dat wat zegt?
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Dat zegt zeker iets:wrote:2009 ook wel zie ik. Toen nog op Seismic. Misschien dat dat wat zegt?
2010 = 2+0+1+0 = 3
Hard Bass = 8 letters
View on YouTube
Vergeet niet dat 2+2=4 - 1 dat is 3 snelle wiskunde
Je hebt geen deadlines als je je nu uitschrijft voor je studie #smartthinkingwrote:Weekend maar a.s. maandag deadlines en we moeten nog zo fucking veel doen
Ik ben ook al ziek... Godmiljaar.wrote:De griep epidemie slaat over op Hardtraxx. MONDKAPJES!!!!wrote:Ziek zijn. Hopelijk is het voor hard bass zaterdag over. Daarnaast slaap ik ook bar slecht
wrote:wrote: Je hebt geen deadlines als je je nu uitschrijft voor je studie #smartthinkingDe voornaamste reden dat ik op Hardtraxx actief ben zijn zulke bevindingen waar andere mensen dus nooit mee komen als je in de problemen/stress zitwrote:#deadlineisookeenlijnhet is eigenlijk allemaal zo simpel
Docent die er nu opeens mee aankomt dat ik voor mijn afstudeeronderzoek de werkelijke kostprijs moet berekenen van het bedrijf waar ik mijn onderzoek voor doe. Terwijl ik in het Plan van Aanpak (die hij zelf goed heeft gekeurd) duidelijk heb afgebakend dat ik mij beperk tot het adviseren welke methode het meest geschikt is en hoe die het beste te realiseren, implementeren en te bewaken is. Godverdomme wat een eikel.
Mja wel m'n laatste tentamen (consolidatie) gehaald, gruwelijk blij mee. Kut vak.
Mja wel m'n laatste tentamen (consolidatie) gehaald, gruwelijk blij mee. Kut vak.
Kun je aanvechten door PvA te tonen met zijn goedkeuring. Gewoon hard spelen... je kan het alleen maar verbeteren uiteindelijkwrote:Docent die er nu opeens mee aankomt dat ik voor mijn afstudeeronderzoek de werkelijke kostprijs moet berekenen van het bedrijf waar ik mijn onderzoek voor doe. Terwijl ik in het Plan van Aanpak (die hij zelf goed heeft gekeurd) duidelijk heb afgebakend dat ik mij beperk tot het adviseren welke methode het meest geschikt is en hoe die het beste te realiseren, implementeren en te bewaken is. Godverdomme wat een eikel.
Hier mag ik me over anderhalve week mee bezig gaan houden. Kut vak inderdaad.wrote: (consolidatie)
Last edited by Jordy on 26 Jan 2018 14:28, edited 1 time in total.
Ja ik weet het, maar weet niet of ik mijn begeleider in het harnas wil jagen.wrote:Kun je aanvechten door PvA te tonen met zijn goedkeuring. Gewoon hard spelen... je kan het alleen maar verbeteren uiteindelijkwrote:Docent die er nu opeens mee aankomt dat ik voor mijn afstudeeronderzoek de werkelijke kostprijs moet berekenen van het bedrijf waar ik mijn onderzoek voor doe. Terwijl ik in het Plan van Aanpak (die hij zelf goed heeft gekeurd) duidelijk heb afgebakend dat ik mij beperk tot het adviseren welke methode het meest geschikt is en hoe die het beste te realiseren, implementeren en te bewaken is. Godverdomme wat een eikel.
Heb je geen ombudsdienst op school waar je eventueel langs kan gaan?
Mijn moeder word continue belaagd door telefoontjes uit morocco 
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Lijkt mij gewoon stagecoördinator of een opleidingscoördinator. Anders naar de examencommissie.wrote:Heb je geen ombudsdienst op school waar je eventueel langs kan gaan?
Wie ruilt er nou 3 kamelen voor 1?wrote:Ze willen haar kopen in ruil voor 3 kamelenwrote:Mijn moeder word continue belaagd door telefoontjes uit morocco