Hahaha
Is ook niet echt recent nieuws
. Ze is al bijna 2 
Is ook niet echt recent nieuws
Het is Miwer nietwrote:Komt er nog een 2e?
Dan was het een tweeling.wrote:Het is Miwer nietwrote:Komt er nog een 2e?
Dat doet die kleine op SVB's account. Jong geleerd hewrote:En toch voldoende tijd vinden om zoveel te shitposten...
Heb inmiddels een aardige lijst met webcamchickswrote:Godverwrote:wrote:Ik krijg sinds kort dagelijks vriendschapsverzoeken op facebook van nepaccounts (sexy vrouwen), met 0 vrienden en 1 post met links naar webcamsites. Zij er nog steeds mensen die daar intrappen dan?
Wijze raad van ome Remi
wrote:Als het goeie chimi's zijn: gewoon accepteren.
Ah beter, thankswrote:Heb de personen die mij verzoeken kunnen sturen aangepast van iedereen naar vrienden van vrienden, dan is het wel afgelopen
Gewoon bij instellingen btw
Zulke docenten verdienen het beroep docent zijn niet. Pannenkoek dat het is.wrote:Ineens keihard voor school moeten strijden. De docent zegt eerst dat iedereen op stage kan en nu moet vervolgens iedereen van alles af hebben en anders hebben we een probleem zei die.
Proficiat! De beste wensen trouwens ook nog!wrote:Hahaha![]()
![]()
Is ook niet echt recent nieuws. Ze is al bijna 2
In vergelijking met EDM feesten elders in de wereld (neem een EDC Las Vegas) vallen de prijzen behoorlijk mee. Niet zo miepen inderdaad.wrote:Zo verschrikkelijk veel mensen die niet begrijpen dat zo'n grootschalig event ongelofelijk veel geld kostwrote:Mensen die klagen dat Decibel 2018 zo duur is geworden...
Ga weg joh.. 2.50 meer t.o.v. 2016Men wil de vetste line-ups, de grootste stages en de dikste eindshows maar het mag niet duurder worden. Het feit al dat de dj fee's elk jaar omhoog gaan maakt het voor organisaties onmogelijk om de prijs en kwaliteit van het event stabiel te houden ieder jaar
Ik voel me ook plots beroerd. Zit dit nog te tikken vanaf m'n werk, maar ik ga zo naar huis denk ik.. 0 eetlust, misselijk en beetje dizzywrote:Ziek zijn.
Thankss! Jij ook. Ik ben erg verkouden en moe. Beetje hoofdpijn ook. Nu dag 2 iedergevalwrote:Ik voel me ook plots beroerd. Zit dit nog te tikken vanaf m'n werk, maar ik ga zo naar huis denk ik.. 0 eetlust, misselijk en beetje dizzywrote:Ziek zijn.
Beterschap iig!