Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

Kan voor de 2e avond op rij niet in slaap komen. Nu net voor het eerst van me leven een oxazepam genomen. Hopelijk werkt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Kan voor de 2e avond op rij niet in slaap komen. Nu net voor het eerst van me leven een oxazepam genomen. Hopelijk werkt het.


Heb zolang ik leef al slaap problemen. Neem nu om in slaap te komen 10mg melatonine. Werkt prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slaap de afgelopen jaren gemiddeld al zo'n 5-6 uur per nacht en de afgelopen weken is dat aantal verlaagd tot 3-4 uur per nacht. Als het goed is vanaf volgende week oxazepam op "recept", dan zou dat iig even een stuk beter moeten worden. Heb ook al jaren melatonine, maar boeit niet hoeveel ik neem want het helpt toch niet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 02:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melatonine is ook meer voor slaap ritme fixen. Bijvoorbeeld als je naar een ander continent reist. Als je lekker wil slapen moet je temazepan hebben. Werkt voor paar dagen heerlijk, maar lichaam went er vrij snel aan zoals bij elk slaap medicijn wel het geval zal zijn.

Nuracore schreef:
RTM93 schreef:
Kan voor de 2e avond op rij niet in slaap komen. Nu net voor het eerst van me leven een oxazepam genomen. Hopelijk werkt het.


Heb zolang ik leef al slaap problemen. Neem nu om in slaap te komen 10mg melatonine. Werkt prima


Weet je zeker dat je 10mg slikt en niet 1mg oid? 10mg is echt moeilijk veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 03:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Kan voor de 2e avond op rij niet in slaap komen.

Dit, maar dan de afgelopen anderhalve week. Val uiteindelijk wel in slaap maar pas zeer laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 07:02 
 
Hardtraxx Veteran

Ik slaap altijd 6-7u. Slechte nachten 6. Goede nachten 7. Ik kan normaal heel snel in slaap komen. Ik heb wel een poos melatonine gebruikt omdat ik een periode standaard 3x per nacht wakker werd, vaak op dezelfde momenten. Dat is toen wel weggegaan. Nu vaak 1 of 2x om te plassen. Afhankelijk van hoeveel ik heb gedronken.

Die oxazepam is wel topspul maar werd wel erg dizzy wakker en een hele droge mond met lichtelijk hoofdpijn. Moest hem ook niet veel later nemen. Anders werd ik niet op tijd wakker.

Afijn, oma heeft het op recept, en ik heb het hopelijk niet nodig vanavond. Mocht ik nu vanavond weer problemen hebben ga ik maar eens langs de huisarts.

Maar zo te lezen ben ik lang niet de enige met problemen, en vallen die van mij nog wel mee (gelukkig).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 07:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:

Nuracore schreef:
RTM93 schreef:
Kan voor de 2e avond op rij niet in slaap komen. Nu net voor het eerst van me leven een oxazepam genomen. Hopelijk werkt het.


Heb zolang ik leef al slaap problemen. Neem nu om in slaap te komen 10mg melatonine. Werkt prima


Weet je zeker dat je 10mg slikt en niet 1mg oid? 10mg is echt moeilijk veel.


Yep, 10mg. Import uit usa.

1mg en 5mg helpen niet bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 08:03 
 
Hardtraxx Veteran

Shit, ik gebruikte toen 3mg. Al was het niet sterk genoeg om na drugs te gebruiken. Werd er wel vaak rustiger van.

Zouden jullie denken dat slaapproblemen een lange termijn klacht is na veelvuldig drugs gebruik in het verleden en het eindeloos overslaan van nachten en dagen in het weekend.


Met veelvuldig bedoel ik natuurlijk gewoon een gemiddelde van tenminste 1x per maand over meerdere jaren (3 tot 5 jaar verschillende soorten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
RTM93 schreef:
Kan voor de 2e avond op rij niet in slaap komen. Nu net voor het eerst van me leven een oxazepam genomen. Hopelijk werkt het.


Heb zolang ik leef al slaap problemen. Neem nu om in slaap te komen 10mg melatonine. Werkt prima


Wow. 10mg, dat is wel erg veel. Heb ook altijd al slaapproblemen gehad sinds ik me kan herinneren. Sinds een aantal jaren slik ik ook melatonine (van De Tuinen). Zijn tabletjes van 0,3mg. Op den duur ging ik steeds meer nemen, tot 5 van die dingen per avond. Hielp niet veel en heb ~anderhalf jaar geleden een periode gehad dat ik een week lang niet heb kunnen slapen. Besloten om slaaponderzoeken te laten doen in het ziekenhuis via de neuroloog, maar kwam helaas niets uit. Bewust besloten om niet aan slaapmedicatie te gaan, omdat ik daar niet afhankelijk van wilde worden voor de rest van mijn leven. Ging daarna in vlagen beter, tot ik begin dit jaar weer meer last kreeg. Via via op slaapwijzer.net gekomen en besloten om hier het boek over de 7 stappen methode te bestellen. Focust zich op allemaal kleine wijzigingen in je dagelijkse bezigheden (zo klein dat het je leven echt niet beïnvloedt) en sindsdien slaap ik echt heel wat beter. Op aanraden van de schrijver ook mijn melatonine-inname verlaagd naar slechts 1 mini tabletje (0,3mg), omdat dit volgens hem de ideale hoeveelheid is (en waarschijnlijk te weinig om er echt iets van te merken , maar het zit nu eenmaal tussen mijn oren). Niet verwacht dat zo'n boek me zou helpen, maar ik kan het iedereen echt aanraden. Staan ook leuke, handige methodes in om je gedachten leeg te maken en dat vervelende stemmetje in je hoofd te verslaan die je blijft vertellen dat je niet kunt slapen.

https://slaapwijzer.net/slaapproblemen- ... -7stappen/

Je hoeft er niet in de geloven, maar het is mijn geld dubbel en dwars waard geweest. Het is nog steeds geen 100%, maar zo ongelooflijk veel beter dan voorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Shit, ik gebruikte toen 3mg. Al was het niet sterk genoeg om na drugs te gebruiken. Werd er wel vaak rustiger van.

Zouden jullie denken dat slaapproblemen een lange termijn klacht is na veelvuldig drugs gebruik in het verleden en het eindeloos overslaan van nachten en dagen in het weekend.


Met veelvuldig bedoel ik natuurlijk gewoon een gemiddelde van tenminste 1x per maand over meerdere jaren (3 tot 5 jaar verschillende soorten)


Dat durf ik niet te zeggen. Ik weet van mezelf wel dat ik er 'gelukkig' al wel last van had lang voordat ik überhaupt iets van drugs had gebruikt en ik vind het zelf ook wel erg fijn om te weten dat dat niet de oorzaak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hem wel aan de prijs dat boek. Maar mocht ik de komende dagen weer problemen hebben val ik er misschien op terug. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Vind hem wel aan de prijs dat boek. Maar mocht ik de komende dagen weer problemen hebben val ik er misschien op terug. :thumbup:


Ja ach. Eenmalig €37 om er misschien wel vanaf te komen. Weet niet voor hoe lang je daar slaappillen / zware melatonine pillen van kunt halen, maar lijkt me geen hele grote investering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Tip aan de mannen die slecht in slaap komen: Verdiep je eens in ademhalingstechnieken, het klinkt heel zweverig en dat is het de eerste paar keer ook maar je lichaam reageert er heel sterk op
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Tip aan de mannen die slecht in slaap komen: Verdiep je eens in ademhalingstechnieken, het klinkt heel zweverig en dat is het de eerste paar keer ook maar je lichaam reageert er heel sterk op

Ademhaling oefeningen doe ik ook wel eens ja als ik onrustig ben voor het slapen gaan. Maar ook als je boos bent of gefrustreerd kunnen ze helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fanta ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Kansloze afbeelding.

Hah die Patrick is toch ook zo'n lolbroek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hadden al enkele dagen verlaagde internet snelheid 200mbps -> 30-35mbps. Ik merkte het enkel bij game-updates via Steam dus in eerste instantie niet veel aandacht aan geschonken.

Gisterenavond eerste de eigen router herstart. Probleem niet opgelost. Daarna de Telenet modem/router herstart door kabel uit te trekken en terug in te steken. Was geen leven meer in te krijgen na deze actie. :/

Diezelfde avond (rond 19u) nog met Telenet gebeld en er gaat vandaag een technieker langskomen. Nu is de Telenet modem/router ongeveer rond 0.20u terug tot leven gekomen dus geen idee wtf er mis is. xd

Ik hoop dat die technieker niet moeilijk gaat doen en alsnog het oude apparaat gaat vervangen want dat ding is al behoorlijk oud en ik schat de kans dat zoiets terug voor gaat vallen behoorlijk hoog.

TLDR: Telenet modem/router heeft het omstreeks 19u begeven en op magische wijze terug tot leven gekomen iets na middernacht. Hele avond geen internet want mobiel bereik is enorm kut binnenshuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
patrickjeb schreef:
Kansloze afbeelding.

Hah die Patrick is toch ook zo'n lolbroek.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens een keer besloten om een hoorcollege te volgen, ben ik fucking allergisch. Laat ook maar weer zitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Eens een keer besloten om een hoorcollege te volgen, ben ik fucking allergisch. Laat ook maar weer zitten :lol:


Allergisch voor hoorcollege? Dat heeft elke student toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 16:14 
 
Hardtraxx Elite



man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:


man man man


Oprecht benieuwd wat je hier erg aan vind? Ik zie een stel meiden die een goeie tijd hebben op Qlimax (ben er snel doorheen geskipt) en dit deelt met haar volgers. Vind je het niks dan volg je het niet toch?

Mijn vrienden zijn nog veel erger hoor qua enthousiasme voor een feest, alleen nemen we dat niet op (gelukkig xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
Eens een keer besloten om een hoorcollege te volgen, ben ik fucking allergisch. Laat ook maar weer zitten :lol:


Allergisch voor hoorcollege? Dat heeft elke student toch?

Af en toe serieus ja :lol:. Geen idee waar het nu aan lag eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Hard4Us schreef:


man man man


Oprecht benieuwd wat je hier erg aan vind? Ik zie een stel meiden die een goeie tijd hebben op Qlimax (ben er snel doorheen geskipt) en dit deelt met haar volgers. Vind je het niks dan volg je het niet toch?

Mijn vrienden zijn nog veel erger hoor qua enthousiasme voor een feest, alleen nemen we dat niet op (gelukkig xd )

Ik kan me er ook aan irriteren, vloggers. Denken altijd dat ze interessant zijn en dat wat ze meemaken echt de shit is. Maar in de praktijk zijn ze niet heel veel anders dan jij en ik. Maar ik weet niet wat erger is, meiden/jongens die denken dat ze interessant zijn, of de mensen die dat soort meuk daadwerkelijk kijken. :lol: .

Voor mij is dit in iedergeval totaal niet interessant.
Vorige  1 ... 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic