Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:44 
 

Hardstyle_Ambassador schreef:
Net naar t ziekenhuis omdat me vinger gehecht moest worden. Laten ze me daar bijna een uur wachten -.-

wees blij dat je vandaag nog terecht kon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:51 
 

Hardstyle_Ambassador schreef:
Net naar t ziekenhuis omdat me vinger gehecht moest worden. Laten ze me daar bijna een uur wachten -.-

Je mag nog niet met vuurwerk spelen :list:
OT: Als m'n zusje voor de 1000ste keer komt janken dat de muziek zachter moet en dan zet ik hem zacht moet de bass van de woofer ook nog uit.. terwijl als zij niet thuis is niemand er ooit over klaagt. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mensen die van alles irritant vinden zijn zelf irritant.

Haha +1

Ik irriteer me behoorlijk aan een gozer die ik ken die nu een relatie van ongeveer 10 maanden heeft. Ze hebben vanaf dag 1 iedere dag ruzie, soms zelfs vaker dan 1 keer op een dag. Sinds ongeveer een maandje wonen ze nu samen (hoe haal je het in je hoofd) ook weer vanaf dag 1 dat ze samenwonen ruzie. Vorige week zijn ze voor de 5e keer "definitief" uit elkaar gaan, en nu gaat het meisje van 't stel verhuizen. 3 keer raden waarheen? 1 verdieping onder hem. Misschien vinden jullie het raar dat ik me hieraan irriteer, maar ik zit al vanaf de eerste dag van hun relatie er tussen in, en ze begrijpen beide gewoon niet dat het echt niet werkt tussen hun. Het klinkt misschien lullig maar ik hoop werkelijk dat ze nu een keer echt uit elkaar zijn, ook voor hun eigen bestwil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dat de 2e Climax van Extreme Loudnezz te veel op The First Cut lijkt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nandohs schreef:
Ik irriteer me behoorlijk aan een gozer die ik ken, blablabla


je ergert je ergens aan
en iets irriteert je

dat irriteert mij dus, de verloedering van de Nederlandse taal en het onjuist ervan toepassen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oops. :$ Weer wat nieuws geleerd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg van de leraren miljoenen blaadjes en nu net wanneer ik een opdracht moet maken kan ik niet het blaadje vinden!!! :mad: :mad: :list: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen die bij de bar staan richting het personeel maar niks bestellen.

GA ERGENS ANDERS STAAN IK WIL PILS :mad: :madkiller: :madkiller: :madkiller: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-Mensen die heel stoer over willen komen maar niet doorhebben wanneer het slim is om je stoere gedoe niet te vertonen, zoals tijdens college
-een verliefd stelletje dat gaat zitten tongen onder college (vandaag gebeurd, heel jammer :sick:)
-mensen die niet doorhebben dat remmen op ijzel niet werkt en dat dit juist helpt je onderuit te halen
-mensen die met uitgaan in een rechte lijn door iedereen heen willen

En vast nog wel 10000 andere dingen, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen (meestal dikke wijven) die niet doorlopen in gangpaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Het iritantste blijft nog wel, mensen die je aanspreken omdat ze weten dat je hardstyle luistert, en dan een verhaal gaan opvangen over welke 'liedjes' ze vet vinden, en over Headhunterz zeggen hoe goed ze 'hun' wel niet vinden. :P Afschieten dat volk.


hihi dat herken ik,

laatst in de klas een paar jongens hadden the sacrifice op gezet, hun laaiend enthousiast, he Rico dit is een toch een supervet OMGWTFBBQ nummer!!!!

dus Ik vanne: "nee hou op man! na dit nummer is het alleen maar slechter geworden!"

heerlijk die teleurgestelde gezichten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:41 
 

dj-rico01 schreef:
Parvuz schreef:
Het iritantste blijft nog wel, mensen die je aanspreken omdat ze weten dat je hardstyle luistert, en dan een verhaal gaan opvangen over welke 'liedjes' ze vet vinden, en over Headhunterz zeggen hoe goed ze 'hun' wel niet vinden. :P Afschieten dat volk.


hihi dat herken ik,

laatst in de klas een paar jongens hadden the sacrifice op gezet, hun laaiend enthousiast, he Rico dit is een toch een supervet OMGWTFBBQ nummer!!!!

dus Ik vanne: "nee hou op man! na dit nummer is het alleen maar slechter geworden!"

heerlijk die teleurgestelde gezichten xd

mensen die denken er verstand van te hebben :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Irritatiemomemtjes

:D

Mensen die een wagen hebben die max 50kmph kunnen gaan en dan even op de autosnelweg liggen te cruisen ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Citaat:
Irritatiemomemtjes

:D

Mensen die een wagen hebben die max 50kmph kunnen gaan en dan even op de autosnelweg liggen te cruisen ..


het is glad hoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
het is glad hoor :whistle:

Afbeelding
Wegen liggen hier trouwens open! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
-Mensen die heel stoer over willen komen maar niet doorhebben wanneer het slim is om je stoere gedoe niet te vertonen, zoals tijdens college
-een verliefd stelletje dat gaat zitten tongen onder college (vandaag gebeurd, heel jammer :sick:)
-mensen die niet doorhebben dat remmen op ijzel niet werkt en dat dit juist helpt je onderuit te halen
-mensen die met uitgaan in een rechte lijn door iedereen heen willen

En vast nog wel 10000 andere dingen, maar goed.

das toch alleen maar grappig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
-een verliefd stelletje dat gaat zitten tongen onder college (vandaag gebeurd, heel jammer :sick:)


Beter dan twee homo's van een jaar 14/15 die klef zitten te doen tegenover je in de trein. Ben ergens anders gaan zitten, werd er misselijk van :sick:

Verder vaak in het verkeer:
- Geen richting aan bij rotondes
- Slome mensen (Bejaarden!!!!! :mad: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- drukte in de stad/markt
- mensen die sloom praten
- mensen die sloom lopen
- mensen die onduidelijk praten
- dat als iemand beneden de warme kraan aandoet als je staat te douchen
- als je iemand 3 of 4 keer iets moet uitleggen, terwijl je het gewoon heel duidelijk uitlegt :P

ik kan me aan zoveel kleine dingetjes irriteren.

maar waar ik echt gewoon bijna een paniekaanval van krijg is drukte. (veel mensen om je heen)
niet op feesten/uitgaan hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat mn ma loopt te zeiken dat ik me overal mee bemoei. Ik zeg er gewoon wat van dat ze de dieren in ons huis beter mowt verzorgen (waaronder zichzelf)

Ze vergeet al 2 weken de kooi van de vogel verschonen, heb ik haar ff goed duidelijk gemaakt.
Ze vergeet al een week brokken voor de hond te halen die allergisch is voor ons eten. En dat geeft ze gewoon dat gekke wijf.

Ik zou haar is dood voeren of lekker vogelstront in der bed leggen, kijken hoe zij dat vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Dat mn ma loopt te zeiken dat ik me overal mee bemoei. Ik zeg er gewoon wat van dat ze de dieren in ons huis beter meot verzorgen (waaronder zichzel)

Ze vergeet al 2 weken de kooi van de vogel verschonen, heb ik haar ff goed duidelijk gemaakt.
Ze vergeet al een week brokken voor de ond te halen die allergisch is voor ons eten. En dat geeft ze gewoon dat gekke wijf.

Ik zou haar is dood voeren of lekker vogelstront in der bed leggen, kijken hoe zij dat vind.


misschien eens kijken of je zelf het hok kan verschonen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Refuze schreef:
Dat mn ma loopt te zeiken dat ik me overal mee bemoei. Ik zeg er gewoon wat van dat ze de dieren in ons huis beter meot verzorgen (waaronder zichzel)

Ze vergeet al 2 weken de kooi van de vogel verschonen, heb ik haar ff goed duidelijk gemaakt.
Ze vergeet al een week brokken voor de ond te halen die allergisch is voor ons eten. En dat geeft ze gewoon dat gekke wijf.

Ik zou haar is dood voeren of lekker vogelstront in der bed leggen, kijken hoe zij dat vind.


misschien eens kijken of je zelf het hok kan verschonen ?


Het is haar vogel, en niet zo'n goedkope ook. Hij is tam maar uit de kooi halen, ho maar, dat doet Ricardo wel...
Ik zit overdag op school, zij is om 11u klaar met der werk, kan ze et toch mooi zelf doen ofniej
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een super leuke grap vertellen zonder reactie: oftewel, niemand vind hem leuk of snapt hem niet. Zulke momenten waar een krekelgeluidje bijhoort.




VERSCHRIKKELIJK! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Een super leuke grap vertellen zonder reactie: oftewel, niemand vind hem leuk of snapt hem niet. Zulke momenten waar een krekelgeluidje bijhoort.




VERSCHRIKKELIJK! :cry:


zoals tijl beckland toen bij VI deed tijdens zijn binnenkomst :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 19:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mensen die tijdens hoorcolleges willen laten zien hoe slim ze zijn door totaal irrelevante vragen te stellen en dat aan het einde van het college als je weg wilt om je bus te halen en door deze zinloze vraag net je bus mist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer je in de bus gaat zitten er een hele dikke negerin naast je gaat zitten, zodat je je net een geplet broodje kaas voelt, terwijl de hele bus leeg is >.< Heb t een halfuur volgehouden toen ben ik ergens anders gaan zitten :x
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic