Of sporten, komt het bier drinken niet in gevaarRoyAPO wrote:Na altijd slank te zijn geweest, een buikje beginnen te krijgen. Minder bier drinken
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
Fust bier?RoyAPO wrote:Na altijd slank te zijn geweest, een buikje beginnen te krijgen. Minder bier drinken
Bingo, lekker quite spelenpaperclip wrote:Of sporten, komt het bier drinken niet in gevaarRoyAPO wrote:Na altijd slank te zijn geweest, een buikje beginnen te krijgen. Minder bier drinken
Ook eindelijk weer een periode steady 3 keer in de week in de sportschool te vinden na de zomervakantie. Dikk'n prima
Gloednieuwe sportschool die 2 straten bij mij vandaan geopend is 2 maand geleden helpt ook wel mee
Trots op mezelf dat ik ook maar een ben begonnen met de sportschool. Laat die gainzz maar komen!Rickzel wrote:Bingo, lekker quite spelenpaperclip wrote:Of sporten, komt het bier drinken niet in gevaarRoyAPO wrote:Na altijd slank te zijn geweest, een buikje beginnen te krijgen. Minder bier drinken![]()
Ook eindelijk weer een periode steady 3 keer in de week in de sportschool te vinden na de zomervakantie. Dikk'n prima![]()
Gloednieuwe sportschool die 2 straten bij mij vandaan geopend is 2 maand geleden helpt ook wel mee
Haha ik sport sinds deze maand pas een jaar, beste beslissing ooit, nooit verwacht dat ik het echt leuk zou vinden. Absoluut niet de intentie om een sickuh fitboy te worden, maar zorgt er wel voor dat ik op m'n 40e geen dikke pad met een bierpens op m'n knieen ben 
haha Ik heb ook geen intentie om een festival spierbundel te worden, maar een beetje meer kan geen kwaad. Ben niet zn brede gast.
Je bent een paperclip.paperclip wrote:haha Ik heb ook geen intentie om een festival spierbundel te worden, maar een beetje meer kan geen kwaad. Ben niet zn brede gast.
Mijn lens niet in mogen doen, omdat ik morgen voor controle naar het ziekenhuis moet.
TouchéGrim wrote:Je bent een paperclip.paperclip wrote:haha Ik heb ook geen intentie om een festival spierbundel te worden, maar een beetje meer kan geen kwaad. Ben niet zn brede gast.
Moet je voor je ogen naar het ziekenhuis? Want hoezo mag je anders je lens niet in dan?Rowanyt1309 wrote:Mijn lens niet in mogen doen, omdat ik morgen voor controle naar het ziekenhuis moet.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Waarschijnlijk was de kwaliteit van al die sets dus gewoon kut, het komt nooit voor dat iedere DJ zijn set niet online wil hebben.Appelsapman wrote:Stuur je een mail of de livesets van Q-Base 2016 nog komen naar Q, zeggen ze dit:
"Helaas worden livesets vaak niet vrijgegeven door de artiesten. Dit doordat er bijvoorbeeld nieuwe tracks worden gedraaid of tracks die niet rechtenvrij zijn. Indien wij toestemming hebben om de livesets te delen, doen wij dit altijd de maanden na het evenement. Wat betreft de sets die jij noemt, kunnen we je dus helaas niet helpen."
Stuur je een berichtje naar Thera en die zegt dat ie de livesets van de Theracords Area nooit heeft ontvangen...
Lekker vaag dus
Ik ga voor SOA-test. Met hindernissenSvbtwee wrote:Moet je voor je ogen naar het ziekenhuis? Want hoezo mag je anders je lens niet in dan?Rowanyt1309 wrote:Mijn lens niet in mogen doen, omdat ik morgen voor controle naar het ziekenhuis moet.
Ben 3 jaar terug aan beide ogen geopereerd. Mijn zicht werd minder en minder dus ging ik daarvoor naar het ziekenhuis en kwamen ze erachter dat ik een ziekte met mijn oog had. Het heet keretaconus. Het hoornvlies veranderd in een punt en om te zorgen dat mijn zicht niet slechter werd hebben ze het hoornvlies eraf gehaald. Daardoor heb ik speciale lenzen en sta ik onder controle in het ziekenhuis.Svbtwee wrote:Moet je voor je ogen naar het ziekenhuis? Want hoezo mag je anders je lens niet in dan?Rowanyt1309 wrote:Mijn lens niet in mogen doen, omdat ik morgen voor controle naar het ziekenhuis moet.
Ik begrijp het. Succes morgen in het ziekenhuisRowanyt1309 wrote:Ben 3 jaar terug aan beide ogen geopereerd. Mijn zicht werd minder en minder dus ging ik daarvoor naar het ziekenhuis en kwamen ze erachter dat ik een ziekte met mijn oog had. Het heet keretaconus. Het hoornvlies veranderd in een punt en om te zorgen dat mijn zicht niet slechter werd hebben ze het hoornvlies eraf gehaald. Daardoor heb ik speciale lenzen en sta ik onder controle in het ziekenhuis.Svbtwee wrote:Moet je voor je ogen naar het ziekenhuis? Want hoezo mag je anders je lens niet in dan?Rowanyt1309 wrote:Mijn lens niet in mogen doen, omdat ik morgen voor controle naar het ziekenhuis moet.
Vroeg (en door naar genietmomentjes)
Pakketje dat vandaag binnen moet komen tussen 1230 en 1430 maar nog steeds bij afgifte staat bij de track en trace. Man man man
Die van mij zou gisteren dussen 1030 en 1230 geleverd worden, ik ontving hem pas om 19.30sonnebloem wrote:Pakketje dat vandaag binnen moet komen tussen 1230 en 1430 maar nog steeds bij afgifte staat bij de track en trace. Man man man
Pakketje waar totaal geen bezorgdatum/tijd over is gecommuniceerd door PostNL (wel een mail gehad van het versturende bedrijf dat het daar de deur uit is gegaan, maar PostNL hult zich in stilzwijgen), ligt nu ineens bij de buren...sonnebloem wrote:Pakketje dat vandaag binnen moet komen tussen 1230 en 1430 maar nog steeds bij afgifte staat bij de track en trace. Man man man
Bedrijf en/of PostNL snapt mijn straatnaam en huisnummer niet.
Vind je het gek met al die cijfers in je straatnaamFluxion wrote:Bedrijf en/of PostNL snapt mijn straatnaam en huisnummer niet.
Hoop dat ie vandaag nog komt. Wil het morgen gaan gebruiken (filtersetje). Nog wel bij mediamarkt besteld, slechte zet ook eigenlijk..StanDuif wrote:Die van mij zou gisteren dussen 1030 en 1230 geleverd worden, ik ontving hem pas om 19.30sonnebloem wrote:Pakketje dat vandaag binnen moet komen tussen 1230 en 1430 maar nog steeds bij afgifte staat bij de track en trace. Man man man
Niet op voorraad 
edit: zojuist naar het sorteercentrum gegaan
edit: datum gewijzigd naar morgen
edit: zojuist naar het sorteercentrum gegaan
edit: datum gewijzigd naar morgen