Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 978, 979, 980, 981, 982, 983, 984 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Na altijd slank te zijn geweest, een buikje beginnen te krijgen. Minder bier drinken xd

Of sporten, komt het bier drinken niet in gevaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 15:38 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Na altijd slank te zijn geweest, een buikje beginnen te krijgen. Minder bier drinken xd


Fust bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
RoyAPO schreef:
Na altijd slank te zijn geweest, een buikje beginnen te krijgen. Minder bier drinken xd

Of sporten, komt het bier drinken niet in gevaar


Bingo, lekker quite spelen :cool:

Ook eindelijk weer een periode steady 3 keer in de week in de sportschool te vinden na de zomervakantie. Dikk'n prima :thumbsup:

Gloednieuwe sportschool die 2 straten bij mij vandaan geopend is 2 maand geleden helpt ook wel mee :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
paperclip schreef:
RoyAPO schreef:
Na altijd slank te zijn geweest, een buikje beginnen te krijgen. Minder bier drinken xd

Of sporten, komt het bier drinken niet in gevaar


Bingo, lekker quite spelen :cool:

Ook eindelijk weer een periode steady 3 keer in de week in de sportschool te vinden na de zomervakantie. Dikk'n prima :thumbsup:

Gloednieuwe sportschool die 2 straten bij mij vandaan geopend is 2 maand geleden helpt ook wel mee :cool:

Trots op mezelf dat ik ook maar een ben begonnen met de sportschool. Laat die gainzz maar komen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik sport sinds deze maand pas een jaar, beste beslissing ooit, nooit verwacht dat ik het echt leuk zou vinden. Absoluut niet de intentie om een sickuh fitboy te worden, maar zorgt er wel voor dat ik op m'n 40e geen dikke pad met een bierpens op m'n knieen ben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha Ik heb ook geen intentie om een festival spierbundel te worden, maar een beetje meer kan geen kwaad. Ben niet zn brede gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
haha Ik heb ook geen intentie om een festival spierbundel te worden, maar een beetje meer kan geen kwaad. Ben niet zn brede gast.


Je bent een paperclip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn lens niet in mogen doen, omdat ik morgen voor controle naar het ziekenhuis moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
paperclip schreef:
haha Ik heb ook geen intentie om een festival spierbundel te worden, maar een beetje meer kan geen kwaad. Ben niet zn brede gast.


Je bent een paperclip.

Touché
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Mijn lens niet in mogen doen, omdat ik morgen voor controle naar het ziekenhuis moet.

Moet je voor je ogen naar het ziekenhuis? Want hoezo mag je anders je lens niet in dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

Appelsapman schreef:
Stuur je een mail of de livesets van Q-Base 2016 nog komen naar Q, zeggen ze dit:

"Helaas worden livesets vaak niet vrijgegeven door de artiesten. Dit doordat er bijvoorbeeld nieuwe tracks worden gedraaid of tracks die niet rechtenvrij zijn. Indien wij toestemming hebben om de livesets te delen, doen wij dit altijd de maanden na het evenement. Wat betreft de sets die jij noemt, kunnen we je dus helaas niet helpen."

Stuur je een berichtje naar Thera en die zegt dat ie de livesets van de Theracords Area nooit heeft ontvangen...

Lekker vaag dus


Waarschijnlijk was de kwaliteit van al die sets dus gewoon kut, het komt nooit voor dat iedere DJ zijn set niet online wil hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Mijn lens niet in mogen doen, omdat ik morgen voor controle naar het ziekenhuis moet.

Moet je voor je ogen naar het ziekenhuis? Want hoezo mag je anders je lens niet in dan?

Ik ga voor SOA-test. Met hindernissen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Mijn lens niet in mogen doen, omdat ik morgen voor controle naar het ziekenhuis moet.

Moet je voor je ogen naar het ziekenhuis? Want hoezo mag je anders je lens niet in dan?


Ben 3 jaar terug aan beide ogen geopereerd. Mijn zicht werd minder en minder dus ging ik daarvoor naar het ziekenhuis en kwamen ze erachter dat ik een ziekte met mijn oog had. Het heet keretaconus. Het hoornvlies veranderd in een punt en om te zorgen dat mijn zicht niet slechter werd hebben ze het hoornvlies eraf gehaald. Daardoor heb ik speciale lenzen en sta ik onder controle in het ziekenhuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Svbtwee schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Mijn lens niet in mogen doen, omdat ik morgen voor controle naar het ziekenhuis moet.

Moet je voor je ogen naar het ziekenhuis? Want hoezo mag je anders je lens niet in dan?


Ben 3 jaar terug aan beide ogen geopereerd. Mijn zicht werd minder en minder dus ging ik daarvoor naar het ziekenhuis en kwamen ze erachter dat ik een ziekte met mijn oog had. Het heet keretaconus. Het hoornvlies veranderd in een punt en om te zorgen dat mijn zicht niet slechter werd hebben ze het hoornvlies eraf gehaald. Daardoor heb ik speciale lenzen en sta ik onder controle in het ziekenhuis.

Ik begrijp het. Succes morgen in het ziekenhuis :thumbup:!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeg (en door naar genietmomentjes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt! @Svbtwee
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pakketje dat vandaag binnen moet komen tussen 1230 en 1430 maar nog steeds bij afgifte staat bij de track en trace. Man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Pakketje dat vandaag binnen moet komen tussen 1230 en 1430 maar nog steeds bij afgifte staat bij de track en trace. Man man man


Die van mij zou gisteren dussen 1030 en 1230 geleverd worden, ik ontving hem pas om 19.30 :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Pakketje dat vandaag binnen moet komen tussen 1230 en 1430 maar nog steeds bij afgifte staat bij de track en trace. Man man man


Pakketje waar totaal geen bezorgdatum/tijd over is gecommuniceerd door PostNL (wel een mail gehad van het versturende bedrijf dat het daar de deur uit is gegaan, maar PostNL hult zich in stilzwijgen), ligt nu ineens bij de buren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bedrijf en/of PostNL snapt mijn straatnaam en huisnummer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Bedrijf en/of PostNL snapt mijn straatnaam en huisnummer niet.


Vind je het gek met al die cijfers in je straatnaam :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
sonnebloem schreef:
Pakketje dat vandaag binnen moet komen tussen 1230 en 1430 maar nog steeds bij afgifte staat bij de track en trace. Man man man


Die van mij zou gisteren dussen 1030 en 1230 geleverd worden, ik ontving hem pas om 19.30 :list:


Hoop dat ie vandaag nog komt. Wil het morgen gaan gebruiken (filtersetje). Nog wel bij mediamarkt besteld, slechte zet ook eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had je 'm zelf niet mee kennen nemen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet op voorraad :cry:

edit: zojuist naar het sorteercentrum gegaan :corn:
edit: datum gewijzigd naar morgen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ziekenhuis die je op je verjaardag inplannen voor een MRI scan :(
Vorige  1 ... 978, 979, 980, 981, 982, 983, 984 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic