regen, en dan van het station naar huis moeten lopen
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat filmpje
Elke scheet die uit de studio komt een sub genre geven 
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen Aug 2026
Dit. Subgenre of a subgenre of a subgenre of hardstyleRickzel wrote:Dat filmpjeElke scheet die uit de studio komt een sub genre geven
Ik vraag me ook vooral af wie in godsnaam het idee had en de tijd nam om deze troep in elkaar te zetten.Grim wrote:Dit filmpje: View on Facebook
Las dat er iemand flink pissig was in de comment section dat dit zijn video was en ook zijn upload op youtube. Alle hooivorken en fakkels kunnen dan ook naar hem gericht worden.pim0412 wrote:Ik vraag me ook vooral af wie in godsnaam het idee had en de tijd nam om deze troep in elkaar te zetten.Grim wrote:Dit filmpje: View on Facebook
Scooter bij RTL Boulevard. (Ja sorry dat kijk ik soms wel eens)
Dat Ronald Molendijk ook gewoon zegt dat de muziek van Jebroer de toekomst is. Rechtoe rechtaan muziek...
Gewoon commercieel interessant gemaakte kut hardstyle, maar oke. En Scooter... man man man. Dat die lui zichzelf nog in de spiegel durven aan te kijken. Eng volk.
Dat Ronald Molendijk ook gewoon zegt dat de muziek van Jebroer de toekomst is. Rechtoe rechtaan muziek...
Gewoon commercieel interessant gemaakte kut hardstyle, maar oke. En Scooter... man man man. Dat die lui zichzelf nog in de spiegel durven aan te kijken. Eng volk.
Kan me er ook aan ergeren dat die gast nu met hardstyle geassocieerd wordt. De melo's zijn niet eens heel verkeerd maar alles eromheen hoort niet naar mijn idee. Ieder zn ding natuurlijk.
Irritatiemomentje op zich. Wat een gore, natte dweil is datParvuz wrote:Ronald Molendijk
Tot 3:00 is het prima, daarna wordt het met de minuut gekker.Grim wrote:Dit filmpje: View on Facebook
telefoon kapot, enigste bckup is een crappy lg of een iphone 4.
want mn s3 moest natuurlijk weer verkocht worden
want mn s3 moest natuurlijk weer verkocht worden
We kennen het allemaal: oortjes die het plots aan één kant niet meer doen.
Tegen de wind in fietsen ook vet kut.
Tegen de wind in fietsen ook vet kut.
You could know Hakken from the New Kids moviesDaveytl wrote:Tot 3:00 is het prima, daarna wordt het met de minuut gekker.Grim wrote:Dit filmpje: View on Facebook
Hahahaha heerlijk he.TiMOTHYb wrote:You could know Hakken from the New Kids moviesDaveytl wrote:Tot 3:00 is het prima, daarna wordt het met de minuut gekker.Grim wrote:Dit filmpje: View on Facebook
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen Aug 2026
Stuur je een mail of de livesets van Q-Base 2016 nog komen naar Q, zeggen ze dit:
"Helaas worden livesets vaak niet vrijgegeven door de artiesten. Dit doordat er bijvoorbeeld nieuwe tracks worden gedraaid of tracks die niet rechtenvrij zijn. Indien wij toestemming hebben om de livesets te delen, doen wij dit altijd de maanden na het evenement. Wat betreft de sets die jij noemt, kunnen we je dus helaas niet helpen."
Stuur je een berichtje naar Thera en die zegt dat ie de livesets van de Theracords Area nooit heeft ontvangen...
Lekker vaag dus
"Helaas worden livesets vaak niet vrijgegeven door de artiesten. Dit doordat er bijvoorbeeld nieuwe tracks worden gedraaid of tracks die niet rechtenvrij zijn. Indien wij toestemming hebben om de livesets te delen, doen wij dit altijd de maanden na het evenement. Wat betreft de sets die jij noemt, kunnen we je dus helaas niet helpen."
Stuur je een berichtje naar Thera en die zegt dat ie de livesets van de Theracords Area nooit heeft ontvangen...
Lekker vaag dus
Verdoving die uitwerkt na trekken verstandskies
Je knie stoten en je knie bijna niet meer kan buigen...