Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Lijkt me best lachen om eens op zo'n Gearbox stage te draaien en dan dikke oude klappers als Bombs Away, Cocaine MF of Disk Warrior te draaien en dan de response afwachten :P
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Broken Balance wrote:
Svbtwee wrote:Ik vind dat "OOOHHH" roepen eigenlijk wel wat hebben xd, mits het niet constant bij iedere kick gebeurd. Betrap mezelf er ook regelmatig op, al is dat wel echt omdat er dan een hele dikke kick in komt vliegen. Maar dat is niet roepen om het roepen.
Bij zoiets als Mind Dimension & The Purge - Roll It snap ik het wel. Maar bij de Gearbox.. die kicks zijn "hard".

Echter mis ik het niet wanneer ik op een Industrial feest sta waar de lompe kicks je om de oren vliegen. Daar zie je iedereen elkaar gewoon aankijken met een kop van Jezus wat hard.
Dat heb ik dus ook bij dnb feesten. Meerdere malen gehad dat m'n maat en ik elkaar aankeken bij de drop: "holy shit gast"
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Artiesten die zich kunstenaars noemen op hun artiesten pagina ipv artiest
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
jeffrey2107 wrote:mensen
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 7 days ago
Nuracore wrote:Facebook dat artist vertaalt als kunstenaar ipv artiest
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Continue auto alarm dat afgaat sinds 7.30

Flikker oooohoop. Ik wil slapen
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
rakkietakkie wrote:Continue auto alarm dat afgaat sinds 7.30

Flikker oooohoop. Ik wil slapen
Dit een keer vanaf 2 uur 's nachts gehad tot de volgende ochtend. Jezus, ik kon mensen wel schieten.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Top 40 staat aan hier op mijn werk, komt dat pauper nummer van JeBroer, Elstak en Phunk langs en iedereen zit me aan te kijken van 'dit is jou muziek toch? ' man man man, wordt oprecht pissig dat ik daar mee geassocieerd word.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Nuracore wrote:Top 40 staat aan hier op mijn werk, komt dat pauper nummer van JeBroer, Elstak en Phunk langs en iedereen zit me aan te kijken van 'dit is jou muziek toch? ' man man man, wordt oprecht pissig dat ik daar mee geassocieerd word.
Haha ik heb exact hetzelfde :lol:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Wil niet veel zeggen maar qua kwaliteit is het een van de betere nummers van het afgelopen jaar. xd
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Vocals buiten beschouwing gelaten eigenlijk wel. Maar ja, daar draait zowat het hele nummer om.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Wanneer een artiest zich "JeBroer" noemt is bij mij alle interesse al meteen vertrokken. Wanneer hij dan ook nog een hit scoort waarin hij zulke onzin uitkraamt, irriteert mij dat vrij snel :P
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Exterkate wrote:Vond die Nouveau Riche shit van vroeger wel tof eerlijk gezegd. Ook die platen van hem zelf. Tegenwoordig niet echt mijn ding
ik heb 70cc op m'n achterwieeeelll
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Nuracore wrote:iedereen zit me aan te kijken van 'dit is jou muziek toch? ' man man man, wordt oprecht pissig dat ik daar mee geassocieerd word.
Heb ik hier ook eens een keer gepost met kind van de duivel :lol:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Lenny wrote:Wil niet veel zeggen maar qua kwaliteit is het een van de betere nummers van het afgelopen jaar. xd
De vraag is nu: gaan mensen happen?
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Exterkate wrote:Vond die Nouveau Riche shit van vroeger wel tof eerlijk gezegd. Ook die platen van hem zelf.
Vroeger ook veel geluisterd ja. Altijd die enge Boaz beats. Was goud.
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
TSFH wrote:
Lenny wrote:Wil niet veel zeggen maar qua kwaliteit is het een van de betere nummers van het afgelopen jaar. xd
De vraag is nu: gaan mensen happen?
Van mij mogen ze happen, maar het is mijn mening. Wat de happer ermee doet moet hij weten.
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Maja Hardtraxx in het kwadraat he, alles Spoontech enter en van Lil Kleine of JeBroer moeten ze niks hebben want dat is op voorhand kut.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Je praat over kwaliteit, ik neem aan dat het dus over het technische aspect gaat.. Daarin komt die plaat gewoon niet eens in de buurt van de gemiddelde X-Bone debuutrelease. Of het catchy is/aanslaat is een heel ander verhaal.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Lenny wrote:Maja Hardtraxx in het kwadraat he, alles Spoontech enter en van Lil Kleine of JeBroer moeten ze niks hebben want dat is op voorhand kut.
Ga hier dan ook weg.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Lenny wrote:Maja Hardtraxx in het kwadraat he, alles Spoontech enter en van Lil Kleine of JeBroer moeten ze niks hebben want dat is op voorhand kut.
Echo
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Broken Balance wrote:
Echo
Die holle ruimtes in Hardtraxx, ook wel irritatie momentjes.
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
OutsideSpacer wrote:Je praat over kwaliteit, ik neem aan dat het dus over het technische aspect gaat.. Daarin komt die plaat gewoon niet eens in de buurt van de gemiddelde X-Bone debuutrelease. Of het catchy is/aanslaat is een heel ander verhaal.
Nu loop je echt uit je bek te scheiten.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Lenny wrote:
OutsideSpacer wrote:Je praat over kwaliteit, ik neem aan dat het dus over het technische aspect gaat.. Daarin komt die plaat gewoon niet eens in de buurt van de gemiddelde X-Bone debuutrelease. Of het catchy is/aanslaat is een heel ander verhaal.
Nu loop je echt uit je bek te scheiten.
Leg uit. Want hij heeft gewoon gelijk.
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
View on YouTube

Dus dit is kwalitatief beter dan "Engeltje"?
Last edited by Lenny on 29 Jul 2017 12:06, edited 1 time in total.