Spierpijn na Fatality pfffff
Mijn lichaam kraakt ook weer aan alle kanten. Aan de ene kant wel een teken dat het een goed feestje was.Zamble wrote:Spierpijn na Fatality pfffff
Mijn lichaam kraakt ook weer aan alle kanten. Aan de ene kant wel een teken dat het een goed feestje was.Zamble wrote:Spierpijn na Fatality pfffff
Kan hier ook met mijn hoofd niet bij. Dan ben je in mijn ogen gewoon echt een idioot.Rickzel wrote:Tering veel mensen op Fatality die een "KETA" pet droegen, inclusief lekkere dikke lijnen als decoratie. Mijn god wat ben je dan triest
Ik vraag me dan altijd af wat die ouders zeggen. "Oh leuke pet lieverd, ga je nog maar eens helemaal kapot snuiven vandaag, liefs x"RomanAnthony wrote:Kan hier ook met mijn hoofd niet bij. Dan ben je in mijn ogen gewoon echt een idioot.Rickzel wrote:Tering veel mensen op Fatality die een "KETA" pet droegen, inclusief lekkere dikke lijnen als decoratie. Mijn god wat ben je dan triest
Vooral dit inderdaadHelicaze wrote:Ik vraag me dan altijd af wat die ouders zeggen. "Oh leuke pet lieverd, ga je nog maar eens helemaal kapot snuiven vandaag, liefs x"RomanAnthony wrote:Kan hier ook met mijn hoofd niet bij. Dan ben je in mijn ogen gewoon echt een idioot.Rickzel wrote:Tering veel mensen op Fatality die een "KETA" pet droegen, inclusief lekkere dikke lijnen als decoratie. Mijn god wat ben je dan triest
België en harddance. Het blijft een onmogelijke combinatie.Onthafloorx wrote:Dit: View on Facebook

Ik vind het nog het ergste dat ze zo geforceerd doet alsof ze het leuk vind en perse los móét gaan, ipv gewoon te laten zien hoe het erg ongeveer aan toe gaat op die stage. Oh ja en dat ze al die shit gabber muziek noemt, toont ook weer aan wat ze er nou daadwerkelijk vanaf weet.Onthafloorx wrote:Dit: View on Facebook
Werd al eens op dit forum gezegd. Duo verlengt dit altijd zo stilzwijgend mogelijk. En dan sommige mensen verbaasd zijn dat ze opeens een torenhoge studieschuld hebben.MelvinFR wrote:Er zojuist achter komen dat ik vanaf februari geen basisbeurs meer heb ontvangen t/m juli wat ongeveer €81,- per maand is. Morgen die flikkers van DUO maar eens opbellen.
Dit is juist andersomBroken Balance wrote:Werd al eens op dit forum gezegd. Duo verlengt dit altijd zo stilzwijgend mogelijk. En dan sommige mensen verbaasd zijn dat ze opeens een torenhoge studieschuld hebben.MelvinFR wrote:Er zojuist achter komen dat ik vanaf februari geen basisbeurs meer heb ontvangen t/m juli wat ongeveer €81,- per maand is. Morgen die flikkers van DUO maar eens opbellen.
Ben er zelf gelukkig na een maand al achter gekomen en zodoende de schuld flink beperkt.
Eens. Al vind ik die kicks van Luminte wel weer heerlijk!klapstoel wrote:View on YouTube
Misschien verkeerde topic, maar ik vind dit echt heel lachwekkend, continue OOOOHHH!!! smaken verschillen, maar dit is toch helemaal niks
Bij zoiets als Mind Dimension & The Purge - Roll It snap ik het wel. Maar bij de Gearbox.. die kicks zijn "hard".Svbtwee wrote:Ik vind dat "OOOHHH" roepen eigenlijk wel wat hebben, mits het niet constant bij iedere kick gebeurd. Betrap mezelf er ook regelmatig op, al is dat wel echt omdat er dan een hele dikke kick in komt vliegen. Maar dat is niet roepen om het roepen.
En dat is juist het probleem. Het lijkt ook meer een hype om dat te roepen dan dat ze daadwerkelijk verbaasd zijn over hoe hard een kick gaat. Bij Roll Up zijn het ook echt enorm lompe kicks, maar bij voornamelijk de gearbox artiesten roepen ze het bij elke kickswitch, ongeacht hoe hard die volgende kick dan gaat.Svbtwee wrote:Ik vind dat "OOOHHH" roepen eigenlijk wel wat hebben, mits het niet constant bij iedere kick gebeurd. Betrap mezelf er ook regelmatig op, al is dat wel echt omdat er dan een hele dikke kick in komt vliegen. Maar dat is niet roepen om het roepen.