Ik was laatst op een bruiloft waar gewoon dikke classics werden gedraaid, en niet eens alleen hitjes. Was mooi
Maar ben het eens met je punt.
Maar ben het eens met je punt.
Best even bij de huisarts langsgaan, klinkt niet gezond.sonnebloem wrote:Sinds zondagmorgen geen fatsoenlijk gevoel meer boven in mn been. (?????????????) Net alsof het slaapt
Ja.Anthor wrote:Enkelsokken die afzakken tot in je schoen. MOEILIJK VERVELEND.
JAAAHAAAUnknown wrote:Ja.Anthor wrote:Enkelsokken die afzakken tot in je schoen. MOEILIJK VERVELEND.
EenschAnthor wrote:Enkelsokken die afzakken tot in je schoen. MOEILIJK VERVELEND.
Dit dus. Happened to me yesterday, alleen dan linksachter. vanmiddag maar wassenThommy wrote:Een vogel die besluit recht op de deurklink van je auto te kakken.
Anthor wrote:Enkelsokken die afzakken tot in je schoen. MOEILIJK VERVELEND.
Je kan de nummers toch nummeren zoals een tracklist? 01 pietje - neukendoejezo (mooie schoenen edit)Rowanyt1309 wrote:Muziek voor de vakantie downloaden wat ik vervolgens allemaal in een world document zet zodat de volgorde klopt zoals het op mijn usb staat. Scheelt zoeken van nummers voor in de auto. Ging alles goed, sinds gisteren dat ik de auto opstart ineens alle muziek door elkaar staat.![]()
Ik heb mijn muziek altijd op shuffle staan. Vind dat veel leuker hahaRowanyt1309 wrote:Muziek voor de vakantie downloaden wat ik vervolgens allemaal in een world document zet zodat de volgorde klopt zoals het op mijn usb staat. Scheelt zoeken van nummers voor in de auto. Ging alles goed, sinds gisteren dat ik de auto opstart ineens alle muziek door elkaar staat.![]()
Dit zou ik inderdaad ook nog kunnen proberen. Normaal gesproken pakte die gewoon de volgorde van het nummer wat ik het laatst gedownload heb, die kwam dan automatisch achteraan. Ga het eens op deze manier proberen! Bedankt voor de tip!Nuracore wrote:Je kan de nummers toch nummeren zoals een tracklist? 01 pietje - neukendoejezo (mooie schoenen edit)Rowanyt1309 wrote:Muziek voor de vakantie downloaden wat ik vervolgens allemaal in een world document zet zodat de volgorde klopt zoals het op mijn usb staat. Scheelt zoeken van nummers voor in de auto. Ging alles goed, sinds gisteren dat ik de auto opstart ineens alle muziek door elkaar staat.![]()
USb pakt dan de opvolgende nummer in je autoradio als het goed is.
Denk dat je het nu voornamelijk serieus moet gaan opvatten ja.klapstoel wrote:Ik weet nu niet meer of de pinsir serieus is of nog steeds ironisch wordt gedaan. Zag iets van frequencerz voorbijkomen dit weekend en het lijkt echt alsof dat serieus wordt gedaan