Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
R
Een toeterende toerk vanmorgen in een vieze Mercedes diesel, die zijn auto recht voor me in een gat wurmt waar hij net niet in paste zodat ik plat op de rem moest :nono: >.<

Alles om 1 auto in te kunnen halen...
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Skinny bedoel ik echt van die broeken die echt tegen je lichaam aangeplakt zitten. Zelf draag ik over het algemeen ook slim fit of in ieder geval broeken die in de pijpen wat meer aansluiten op je benen. Wijde broeken vind ik ook helemaal niks xd . Alleen gisteren wezen kijken voor nieuwe spijkerbroeken, maar het aanbod was bijna alleen maar skinny of van die slim fit broeken die je ook als skinny zou kunnen omschrijven. Word je echt niet goed van xd . Misschien kijk ik wel in de verkeerde winkels :P
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
TSFH wrote:Skinny bedoel ik echt van die broeken die echt tegen je lichaam aangeplakt zitten. Zelf draag ik over het algemeen ook slim fit of in ieder geval broeken die in de pijpen wat meer aansluiten op je benen. Wijde broeken vind ik ook helemaal niks xd . Alleen gisteren wezen kijken voor nieuwe spijkerbroeken, maar het aanbod was bijna alleen maar skinny of van die slim fit broeken die je ook als skinny zou kunnen omschrijven. Word je echt niet goed van xd . Misschien kijk ik wel in de verkeerde winkels :P
In welke winkels kijk je als ik vragen mag?
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Draag zelf altijd Jack & Jones
Deze zit zoooooo heerlijk :worship: https://www.jackjones.com/nl/nl/jj/jean ... _GreyDenim
Meteen besteld, mooie broek :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Ik draag ook bijna alleen slim fit. Droeg vroeger vaak anti fit, hetzelfde als slim maar dan zit het kruis van de broek veel lager. Skinny vind ik zo nu en dan niet erg, maar dan moet het niet knellen of er uit zien als een tweede huid.

Ik haal tegenwoordig mijn broeken bij Only & Sons. Best goedkoop en prima kwaliteit :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
klapstoel wrote:Ik draag ook bijna alleen slim fit. Droeg vroeger vaak anti fit, hetzelfde als slim maar dan zit het kruis van de broek veel lager. Skinny vind ik zo nu en dan niet erg, maar dan moet het niet knellen of er uit zien als een tweede huid.

Ik haal tegenwoordig mijn broeken bij Only & Sons. Best goedkoop en prima kwaliteit :thumbup:
Geef je groot gelijk. 40,- / 50,- voor een uitstekende broek. Zitten inderdaad ook vrij smal. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Rowanyt1309 wrote:
TSFH wrote:Skinny bedoel ik echt van die broeken die echt tegen je lichaam aangeplakt zitten. Zelf draag ik over het algemeen ook slim fit of in ieder geval broeken die in de pijpen wat meer aansluiten op je benen. Wijde broeken vind ik ook helemaal niks xd . Alleen gisteren wezen kijken voor nieuwe spijkerbroeken, maar het aanbod was bijna alleen maar skinny of van die slim fit broeken die je ook als skinny zou kunnen omschrijven. Word je echt niet goed van xd . Misschien kijk ik wel in de verkeerde winkels :P
In welke winkels kijk je als ik vragen mag?
The Sting en Open onder andere, maar ook plaatselijke winkels met van die AA merken. Only & Sons kijk ik ook wel eens (was vroeger jack & jones). Daar hebben ze wel goede broeken alleen gisteren helaas ff niet. Maar misschien kijk ik wel gewoon verkeerd :lol:
Gisteren overigens nog wel een mooie broek weten te scoren.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Ik heb ook een keer een broek van The Sting gehaald en beviel me redelijk tot ik achter het merk Chasin' broeken kwam. Echt kwalitatief hele goede broeken. Kosten wel wat, maar dan heb je ook wat.

Mooi dat je toch nog een goede broek gevonden hebt! :thumbsup:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Broeken moeten skinny af zijn. :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Skinny = leven
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
TiMOTHYb wrote:Skinny = leven
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
TiMOTHYb wrote:Skinny = Lenny
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 4 days ago
TiMOTHYb wrote:Skinny = leven
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
TiMOTHYb wrote:Slim fit = leven
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Thommy wrote:
TiMOTHYb wrote:Skinny = Lenny
Anabolen maat
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Spontaan Bronchitus krijgen.
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Mensen die in de trein of bus naast je zitten en als je uit moet stappen gewoon niet even opstaan om je eruit te laten maar gewoon verwachten dat je even over ze heen klimt ...
Bloed irritant wat ze uiteindelijk een knietje of een zere voeten oplevert
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Nuracore wrote:Mensen die in de trein of bus naast je zitten en als je uit moet stappen gewoon niet even opstaan om je eruit te laten maar gewoon verwachten dat je even over ze heen klimt ...
+ Dikke mensen in het ov
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
MeneerEend wrote:
Nuracore wrote:Mensen die in de trein of bus naast je zitten en als je uit moet stappen gewoon niet even opstaan om je eruit te laten maar gewoon verwachten dat je even over ze heen klimt ...
+ Dikke mensen
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Cruelty wrote: Oh en bankrekening die leeg begint te raken.
Uberhout wrote:Maximaal lenen is maximaal leven.
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Dat als je op de oude Hardtraxx forum in de 'Hardstyle-releases' zit de site denkt dat je in de 'liveset' page zit
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Weer een bruiloft, weeeer:

wake up
Lose my mind
Kind van de duivel
Nobody said it was easy

Hebben die dj's nu echt geen ander repertoire?! >.<
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Telefoon in een keer kapot als je wakker word :cry:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Kut zooi dubbele afspraken maken, dit gebeurt mij normaal gesproken nooit :x
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Scotty018 wrote:Weer een bruiloft, weeeer:

wake up
Lose my mind
Kind van de duivel
Nobody said it was easy

Hebben die dj's nu echt geen ander repertoire?! >.<
Vast wel, maar op een bruiloft wordt verwacht dat je draait wat iedereen kent en leuk vindt. Een bruiloft is wel de laatste plek waar je interessant moet gaan doen met je track keuze, itt een feest is dat absoluut niet "jouw" moment, maar dat van het bruidspaar.