wrote:Van 2300 tot nu net in bed gelegen... denk dat ik al met al hooguit 2 uur heb geslapen
Active topics in Off-Topic
Moderators
Moej nie zoveel snuuv'n mien jung.wrote:Van 2300 tot nu net in bed gelegen... denk dat ik al met al hooguit 2 uur heb geslapen
meisje waar ik mee aan het appen ben, ze geeft antwoord op elke vraag die ik stel, maakt niet uit wat maar zelf stuurt ze eigenlijk niks.
/rant
STUUR ZELF OOK WAT MENS GVD IK PROBEER EEN GESPREK TE STARTEN!!!!
/rant off
/rant
STUUR ZELF OOK WAT MENS GVD IK PROBEER EEN GESPREK TE STARTEN!!!!
/rant off
ja maar zeg dat dan gewoon jezus, ze blijft wel overal antwoord op geven, dat is het domme, doe dat dan ook nietwrote:Ze wil je niet a neef.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Much to learn, you still have... my young padawan.wrote:ja maar zeg dat dan gewoon jezus, ze blijft wel overal antwoord op geven, dat is het domme, doe dat dan ook nietwrote:Ze wil je niet a neef.
(Dr. Phil voice:) Laat eens een tijdje niets van je horen. Als ze uit zichzelf gaat appen weet je voldoende 
nee dat wist ik wel, ik ben er maar mee gestopt, ze appt zelf niks terug helaas, want dat wachten heb ik al eerder geprobeerd en toen gebeurde niks.wrote:(Dr. Phil voice:) Laat eens een tijdje niets van je horen. Als ze uit zichzelf gaat appen weet je voldoende
heh nou ja ik blijf wel weer langer vrijgezel, shit happens enzo
Stront verkouden en grieperig zijn en vervolgens ook nog eens een ontstoken verstandskies hebben. Voordeel is wel dat het iiig alleen maar beter kan gaan nu 
Ligt dat naast Plopsaland?wrote:Hardstyleland
Genoeg vissen in de zee maadt.wrote:nee dat wist ik wel, ik ben er maar mee gestopt, ze appt zelf niks terug helaas, want dat wachten heb ik al eerder geprobeerd en toen gebeurde niks.wrote:(Dr. Phil voice:) Laat eens een tijdje niets van je horen. Als ze uit zichzelf gaat appen weet je voldoende
ja daarom, nou ja zoals haar niet veel in nederland (want engels) maar achwrote:Genoeg vissen in de zee maadt.wrote:nee dat wist ik wel, ik ben er maar mee gestopt, ze appt zelf niks terug helaas, want dat wachten heb ik al eerder geprobeerd en toen gebeurde niks.wrote:(Dr. Phil voice:) Laat eens een tijdje niets van je horen. Als ze uit zichzelf gaat appen weet je voldoende
Op ieder potje past een deksel dan maar?wrote: ja daarom, nou ja zoals haar niet veel in nederland (want engels) maar ach
Geen voetbalschoenen in maat zeilboot kunnen vinden...
waarom zou je een voetbalschoen willen hebben in de maat van een zeilboot. Vindt het niet zo gek dat je zo iets niet kan vinden.wrote:Geen voetbalschoenen in maat zeilboot kunnen vinden...
ik vond de laatste 2 albums nog wel goed, maar dit is niet echt best nee
Eerst gekloot met tv van ziggo en nu het internet, telkens van het kastje naar de muur gestuurd worden en niets opgelost..
Wat is dit dan
ik vind het best lekker, het is niet zoals de oude linkin park in elk geval wat dan wel weer jammer is.
Ja het is ook niet slecht ofzo, maar dit had net zo goed van Justin Bieber kunnen zijn. Ik wil weer tracks als Faint, One Step Closer, Numb, Papercut etcwrote:ik vind het best lekker, het is niet zoals de oude linkin park in elk geval wat dan wel weer jammer is.
Ditwrote:Ja het is ook niet slecht ofzo, maar dit had net zo goed van Justin Bieber kunnen zijn. Ik wil weer tracks als Faint, One Step Closer, Numb, Papercut etcwrote:ik vind het best lekker, het is niet zoals de oude linkin park in elk geval wat dan wel weer jammer is.
Mensen die doen alsof alles wat mankeert aan de supermarkt, de schuld is van de vakkenvuller.
KAN IK VERDOMME TOCH OOK NIKS AAN DOEN
Poeh, bij de concurrent is het 5 cent goedkoper, dan ga ik daar maar heen.wrote:Mensen die doen alsof alles wat mankeert aan de supermarkt, de schuld is van de vakkenvuller.
JA, EN BLIJF WEG STOMME KUT!
Zo die frustratie ook weer weg.