Onmogelijk. Wetenschappelijk onderzoek van de Universiteit van Cambridge heeft uitgewezen dat vierkant rammen in de tweede climax geluk bevorderend werkt voor zowel de beoefenaar als omstanders.wrote:Van ons denken ze waarschijnlijk juist hetzelfde als we weer eens vierkant rammen in de tweede climax.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Vooral als je iemand per ongeluk op z'n bakkes rost met je elleboog kunnen ze er mee lachen
Denk dat iedereen gewoon lekker moet losgaan hoe die wil, alleen hekzitten vind ik onnodig. Misschien ben ik ook wel degene die het minst mag klagen want ik ben zelf echt ontzettend lomp 
Voor de duidelijkheid, ik vind ook dat iedereen helemaal lekker zelf moet weten hoe ze losgaan op een feest. Zelfde geldt voor mondkapjes: als jij die behoefte voelt om er zo bij te lopen, vooral lekker doen. Neemt alleen niet weg dat ik het er zeer debiel uit vind zien. Gelukkig mag ik dat zomaar ervan vinden.
Ach 9 van de 10 keer heb ik niet eens door dat ze aan het hekzitten zijn. Ik zie het vooral voorbij komen op filmpjes in RSU enzo, maar op het feest zelf totaal geen aandacht voor...
wrote:Voor de duidelijkheid, ik vind ook dat iedereen helemaal lekker zelf moet weten hoe ze losgaan op een feest. Zelfde geldt voor mondkapjes: als jij die behoefte voelt om er zo bij te lopen, vooral lekker doen. Neemt alleen niet weg dat ik het er zeer debiel uit vind zien. Gelukkig mag ik dat zomaar ervan vinden.
Wanneer je in de bus zit en de climax van een vette track komt opzetten, terwijl er op dat moment iemand de bus instapt die je niet al te goed kent maar wel goed genoeg om je oortjes uit te moeten doen...
Mensen in de bus die hun tas op de plek naast zich zetten terwijl er andere mensen zijn die moeten staan hierdoor. 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Gewoon vragen of ze plaats willen maken, doet 99% gewoon hoorwrote:Mensen in de bus die hun tas op de plek naast zich zetten terwijl er andere mensen zijn die moeten staan hierdoor.
Doe ik ook zeker, maar het gaat me meer om het idee. Beetje gek dat je daarom moet vragen toch.wrote:Gewoon vragen of ze plaats willen maken, doet 99% gewoon hoorwrote:Mensen in de bus die hun tas op de plek naast zich zetten terwijl er andere mensen zijn die moeten staan hierdoor.
Heel erg mee eens. Ik heb ook wel eens mn tas naast me, maar als ik iemand zie zoeken haal ik deze wel uit mezelf weg.wrote:Doe ik ook zeker, maar het gaat me meer om het idee. Beetje gek dat je daarom moet vragen toch.wrote:Gewoon vragen of ze plaats willen maken, doet 99% gewoon hoorwrote:Mensen in de bus die hun tas op de plek naast zich zetten terwijl er andere mensen zijn die moeten staan hierdoor.
Same, maar wat nog erger is is als ze op de binnenste stoel gaan zitten terwijl de buitenste nog vrij zijn :') Hoe kun je in godsnaam zo aso zijn. En wat me ook opvalt is dat het juist mensen van middelbare leeftijd zijn ipv jongeren wat je misschien zou denken.
Oja en dat m'n bier op is godverdomme.
Erg irritant ja, meestal klim ik gewoon over ze heen.wrote:Same, maar wat nog erger is is als ze op de binnenste stoel gaan zitten terwijl de buitenste nog vrij zijn :') Hoe kun je in godsnaam zo aso zijn. En wat me ook opvalt is dat het juist mensen van middelbare leeftijd zijn ipv jongeren wat je misschien zou denken.
Als mijn bier op is klim ik er niet overheen maar pak ik een nieuwe.wrote:Erg irritant ja, meestal klim ik gewoon over ze heen.wrote:Same, maar wat nog erger is is als ze op de binnenste stoel gaan zitten terwijl de buitenste nog vrij zijn :') Hoe kun je in godsnaam zo aso zijn. En wat me ook opvalt is dat het juist mensen van middelbare leeftijd zijn ipv jongeren wat je misschien zou denken.
Ik vraag me oprecht af waarom mensen zich zo druk maken over mensen die op een andere manier dansen dan zij. Lekker dikke scheid aan hebben, why the fuck zou je je hier om druk maken, kom op zeg
Aan iedereen die zich druk maakt om hoe andere mensen dansen/losgaan/lol hebben JIJ BENT DEGENE DIE IK UITLAch, NIET DE GEKKE DANSERS
Doei.
Aan iedereen die zich druk maakt om hoe andere mensen dansen/losgaan/lol hebben JIJ BENT DEGENE DIE IK UITLAch, NIET DE GEKKE DANSERS
Doei.
Ik vraag me oprecht af waarom je zoveel op enter drukte, was je zo boos?wrote:Ik vraag me oprecht af waarom mensen zich zo kankerdruk maken over mensen die op een andere manier dansen dan zij. Lekker dikke scheid aan hebben, why the fuck zou je je hier om druk maken, kom op zeg![]()
Doei.
net zowat een rol wc papier volgebloed door een bloedneus 
Je moet ook propjes gebruiken en niet gewoon de gehele rol op je neus drukkenwrote:net zowat een rol wc papier volgebloed door een bloedneus
klopt, ik bedoel een wc rol aan propjeswrote:Je moet ook propjes gebruiken en niet gewoon de gehele rol op je neus drukkenwrote:net zowat een rol wc papier volgebloed door een bloedneus
The Skribbler ook, maar dat had een andere oorzaak.wrote:net zowat een rol wc papier volgebloed
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Afgelopen weekend redelijk vaak aan het mixwerk van Frequencerz gestoord. Volgende nummer al +- 2 seconden door de 2e climax van de gedraaide plaat heen mixen. Sta je lekker te djensen, gooien ze hem net wat te lang open op de volgende track en ben je het hele ritme kwijt 
Wanneer dj's The Paradox draaien, het geluid terugdraaien in de climax en het publiek gedurende de hele melo laten schreeuwen: tu-tu tutututututututu tutututututu tututu tututu
Dit is heel even leuk maar wil gewoon die melo horen
Dit is heel even leuk maar wil gewoon die melo horen