Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Grim wrote:Van ons denken ze waarschijnlijk juist hetzelfde als we weer eens vierkant rammen in de tweede climax.
Onmogelijk. Wetenschappelijk onderzoek van de Universiteit van Cambridge heeft uitgewezen dat vierkant rammen in de tweede climax geluk bevorderend werkt voor zowel de beoefenaar als omstanders.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Vooral als je iemand per ongeluk op z'n bakkes rost met je elleboog kunnen ze er mee lachen
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
Ziek zijn :sick:
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Denk dat iedereen gewoon lekker moet losgaan hoe die wil, alleen hekzitten vind ik onnodig. Misschien ben ik ook wel degene die het minst mag klagen want ik ben zelf echt ontzettend lomp :$
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Voor de duidelijkheid, ik vind ook dat iedereen helemaal lekker zelf moet weten hoe ze losgaan op een feest. Zelfde geldt voor mondkapjes: als jij die behoefte voelt om er zo bij te lopen, vooral lekker doen. Neemt alleen niet weg dat ik het er zeer debiel uit vind zien. Gelukkig mag ik dat zomaar ervan vinden.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Ach 9 van de 10 keer heb ik niet eens door dat ze aan het hekzitten zijn. Ik zie het vooral voorbij komen op filmpjes in RSU enzo, maar op het feest zelf totaal geen aandacht voor...
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
pim0412 wrote:Voor de duidelijkheid, ik vind ook dat iedereen helemaal lekker zelf moet weten hoe ze losgaan op een feest. Zelfde geldt voor mondkapjes: als jij die behoefte voelt om er zo bij te lopen, vooral lekker doen. Neemt alleen niet weg dat ik het er zeer debiel uit vind zien. Gelukkig mag ik dat zomaar ervan vinden.
:yes:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Wanneer je in de bus zit en de climax van een vette track komt opzetten, terwijl er op dat moment iemand de bus instapt die je niet al te goed kent maar wel goed genoeg om je oortjes uit te moeten doen...
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Hahaha herkenbaar xd
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Mensen in de bus die hun tas op de plek naast zich zetten terwijl er andere mensen zijn die moeten staan hierdoor. :mad:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 13 days ago
yannickvk wrote:Mensen in de bus die hun tas op de plek naast zich zetten terwijl er andere mensen zijn die moeten staan hierdoor. :mad:
Gewoon vragen of ze plaats willen maken, doet 99% gewoon hoor :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Uberhout wrote:
yannickvk wrote:Mensen in de bus die hun tas op de plek naast zich zetten terwijl er andere mensen zijn die moeten staan hierdoor. :mad:
Doe ik ook zeker, maar het gaat me meer om het idee. Beetje gek dat je daarom moet vragen toch. :P
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 1 day ago
yannickvk wrote:
Uberhout wrote:
Doe ik ook zeker, maar het gaat me meer om het idee. Beetje gek dat je daarom moet vragen toch. :P
Heel erg mee eens. Ik heb ook wel eens mn tas naast me, maar als ik iemand zie zoeken haal ik deze wel uit mezelf weg.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Same, maar wat nog erger is is als ze op de binnenste stoel gaan zitten terwijl de buitenste nog vrij zijn :') Hoe kun je in godsnaam zo aso zijn. En wat me ook opvalt is dat het juist mensen van middelbare leeftijd zijn ipv jongeren wat je misschien zou denken.

Oja en dat m'n bier op is godverdomme.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Pommer wrote:Same, maar wat nog erger is is als ze op de binnenste stoel gaan zitten terwijl de buitenste nog vrij zijn :') Hoe kun je in godsnaam zo aso zijn. En wat me ook opvalt is dat het juist mensen van middelbare leeftijd zijn ipv jongeren wat je misschien zou denken.

Erg irritant ja, meestal klim ik gewoon over ze heen.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Nuracore wrote:
Pommer wrote:Same, maar wat nog erger is is als ze op de binnenste stoel gaan zitten terwijl de buitenste nog vrij zijn :') Hoe kun je in godsnaam zo aso zijn. En wat me ook opvalt is dat het juist mensen van middelbare leeftijd zijn ipv jongeren wat je misschien zou denken.

Erg irritant ja, meestal klim ik gewoon over ze heen.
Als mijn bier op is klim ik er niet overheen maar pak ik een nieuwe.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik vraag me oprecht af waarom mensen zich zo druk maken over mensen die op een andere manier dansen dan zij. Lekker dikke scheid aan hebben, why the fuck zou je je hier om druk maken, kom op zeg :lol:

Aan iedereen die zich druk maakt om hoe andere mensen dansen/losgaan/lol hebben JIJ BENT DEGENE DIE IK UITLAch, NIET DE GEKKE DANSERS

Doei.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
The Skribbler wrote:Ik vraag me oprecht af waarom mensen zich zo kankerdruk maken over mensen die op een andere manier dansen dan zij. Lekker dikke scheid aan hebben, why the fuck zou je je hier om druk maken, kom op zeg :lol:

Aan iedereen die zich druk maakt om hoe andere mensen dansen/losgaan/lol hebben JIJ BENT DEGENE DIE IK UITLAch, NIET DE GEKKE DANSERS

Doei.
Ik vraag me oprecht af waarom je zoveel op enter drukte, was je zo boos?
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 14 hours ago
net zowat een rol wc papier volgebloed door een bloedneus :/
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
jeffrey2107 wrote:net zowat een rol wc papier volgebloed door een bloedneus :/
Je moet ook propjes gebruiken en niet gewoon de gehele rol op je neus drukken
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 14 hours ago
Steffnov wrote:
jeffrey2107 wrote:net zowat een rol wc papier volgebloed door een bloedneus :/
Je moet ook propjes gebruiken en niet gewoon de gehele rol op je neus drukken
klopt, ik bedoel een wc rol aan propjes
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
jeffrey2107 wrote:net zowat een rol wc papier volgebloed
The Skribbler ook, maar dat had een andere oorzaak.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Afgelopen weekend redelijk vaak aan het mixwerk van Frequencerz gestoord. Volgende nummer al +- 2 seconden door de 2e climax van de gedraaide plaat heen mixen. Sta je lekker te djensen, gooien ze hem net wat te lang open op de volgende track en ben je het hele ritme kwijt xd
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Wanneer dj's The Paradox draaien, het geluid terugdraaien in de climax en het publiek gedurende de hele melo laten schreeuwen: tu-tu tutututututututu tutututututu tututu tututu :/ :/ :/

Dit is heel even leuk maar wil gewoon die melo horen :x
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Van 2300 tot nu net in bed gelegen... denk dat ik al met al hooguit 2 uur heb geslapen >.<