Gekickt uit RSU

Waarom??wrote:Gekickt uit RSU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, volgens mij waren ze me beu ofzowrote:Waarom??wrote:Gekickt uit RSU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:Van die debiele leekjes die na in in/uit klokken van hun OV kaart eerst een half uur blijven staan om hun saldo te spotten en als ze het niet gezien hebben net zo lang wachten om weer even in of uit te klokken om het weer te bekijken.
Stelletje dapen
wrote:Mannequin challenge.
wrote:Mensen die FB live voor 2 minuten of minder gebruiken.Doe dan gewoon normaal filmpje opnemen en uploaden.
Godsamme ja. Of mensen waarbij het in/uit checken mislukt en ze hun pas tegen de lezer aan blijven houden ipv er vanaf halen en opnieuw proberen.wrote:Van die debiele leekjes die na in in/uit klokken van hun OV kaart eerst een half uur blijven staan om hun saldo te spotten en als ze het niet gezien hebben net zo lang wachten om weer even in of uit te klokken om het weer te bekijken.
Stelletje dapen
Ik heb dit ook gehad, maar ik checkte daarna blijkbaar weer uit. Kwam er controle. Ik was de lulwrote:Godsamme ja. Of mensen waarbij het in/uit checken mislukt en ze hun pas tegen de lezer aan blijven houden ipv er vanaf halen en opnieuw proberen.wrote:Van die debiele leekjes die na in in/uit klokken van hun OV kaart eerst een half uur blijven staan om hun saldo te spotten en als ze het niet gezien hebben net zo lang wachten om weer even in of uit te klokken om het weer te bekijken.
Stelletje dapen
Je kan altijd proberen naar de politie te gaan?wrote:Opgelicht via Marktplaats.
Kun je hier nog iets aan doen of is dat onmogelijk?
Dit.wrote:Goede voornemens.
Vind het echt onzin dat zoveel mensen deze hebben voor het nieuwe jaar. Het niet op een ander, willekeurig moment kunnen beginnen is een gebrek aan wilskracht en daarom is de kans zoveel kleiner dat je voornemen een succes is. Kan me echt enorm storen aan mensen die daar over door blijven zagen.
Ligt eraan hoe en (op) wat (voor manier).wrote:Opgelicht via Marktplaats.
Kun je hier nog iets aan doen of is dat onmogelijk?
dat spel is net uit, koop het dan gewoon in de winkel/steam/psn store/xbox storewrote:Heb Skyrim Remastered gekocht van een vent op Marktplaats. Geld betaald en heb ook een spelhoesje met mapjes gekregen, zat alleen helaas geen spel bij

wrote:Heb Skyrim Remastered gekocht van een vent op Marktplaats. Geld betaald en heb ook een spelhoesje met mapjes gekregen, zat alleen helaas geen spel bij
Jij snapt het helemaal!wrote: SNELLER = dus BETER?
Haha dit soort filmpjes vind ik dus ook helemaal nikswrote:Geen haat op Ncrypta maar dit is een mooi voorbeeld waar ik me aan irriteer.
Filmpjes al deze:
https://www.facebook.com/Ncrypta/videos ... 075525589/
Waarom al dat stoer gedoe en show verkopen? Je maakt jezelf alleen belachelijk.
Zou ook wel eens willen zien als je moeder binnenkomt als je zo voor je telefoon zit