wrote:Als het zo moet hoeft die patat (friet?) van mij niet meer, neem wel een pizza. Met extra tomatensaus. Of moet ik dat ketchup noemen als ik in het verkeerde deel van het land woon?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hahahaha fuck you Sander, ik moest hier dus echt zo hard om lachenwrote:wrote:Friet eten tijdens vasteloavend. Haije.
Maar even terzijde, jezus wat ben jij breed geworden zeg.
wrote:wrote:Als het zo moet hoeft die patat (friet?) van mij niet meer, neem wel een pizza. Met extra tomatensaus. Of moet ik dat ketchup noemen als ik in het verkeerde deel van het land woon?![]()
Friet mayenais tijdens carnaval. Adieje wa.wrote:Friet eten tijdens carnaval. Houdoe.
Hoe vaak ga je dat nog zeggen?wrote: Maar even terzijde, jezus wat ben jij breed geworden zeg.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
wrote:Hoe vaak ga je dat nog zeggen?wrote: Maar even terzijde, jezus wat ben jij breed geworden zeg.

wat? hier is dat wel zo, meestal is het wel mayo maar frietsaus komt ook wel eens langs.wrote:wrote:nope dat is wel frietsaus, dus we vreten patat met frietsaus![]()
![]()
@Linnar; Je vergeet het pot gedeelte.
JAwrote:Liever friet met appelmoes.
wrote:Liever patat met appelmoes.
Gister mijn PSN-account verlopen is en straks pas salaris krijg 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Gewoon het feit dat je er al voor moet betalen, ik moet hem ook weer verlengenwrote:Gister mijn PSN-account verlopen is en straks pas salaris krijg
Hopeloos ja, en wat kan je nou eigenlijk meer dan voorheen?wrote:Gewoon het feit dat je er al voor moet betalen, ik moet hem ook weer verlengenwrote:Gister mijn PSN-account verlopen is en straks pas salaris krijg

Goed bezig oxxio. Let niet op mijn spelfouten en slechte zinsopbouw. Was zo te zien niet erg aan het opletten
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Je kunt maandelijks de twee grootste schijtgames voor de PS4 downloaden en krijgt 5 euro korting op games in de PS Store die dan nog steeds duurder zijn dan wanneer je ze in de winkel koopt.wrote:Hopeloos ja, en wat kan je nou eigenlijk meer dan voorheen?wrote:Gewoon het feit dat je er al voor moet betalen, ik moet hem ook weer verlengenwrote:Gister mijn PSN-account verlopen is en straks pas salaris krijg
Buitenlanders die net een paar jaar hardstyle luisteren en op facebook gaan vertellen wat Project One op Qlimax moet gaan draaien. 
wrote:Mensen die gaan vertellen wat een dj moet draaien.
Mist in de ochtend... Dus file.
Om 5u van werk wegrijden in het donker, terwijl het regent... Dus weer file!
Om 5u van werk wegrijden in het donker, terwijl het regent... Dus weer file!
Mensen die live op Facebook gaan tijdens een feest...
Mag je wat mij betreft net zo goed gelijk thuisblijven.
mee eens, en dan lekker losgaan tijdens het filmen of je dronken vrienden filmen wat totaal oninteressant is voor degene die thuis zitten.wrote:Mensen die live op Facebook gaan tijdens een feest...
Mensen die FB live voor 2 minuten of minder gebruiken.
Doe dan gewoon normaal filmpje opnemen en uploaden.