Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 20:45 

cover art voor singles die alleen in een of andere lage prutkwaliteit te vinden is op wikipedia, discogs niet weet dat de single bestaat en andere sites nemen de cover art voor het album waar het op staat als singe cover art. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 20:46 

Artiest

jeffrey2107 schreef:
cover art voor singles die alleen in een of andere lage prutkwaliteit te vinden is op wikipedia, discogs niet weet dat de single bestaat en andere sites nemen de cover art voor het album waar het op staat als singe cover art. >.<

Deze zin doet zeer aan mijn hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 22:17 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 09:02 

zo erg is het toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 09:42 

Hardtraxx Veteran

Jawel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 09:47 

oke mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 12:46 

Hardtraxx Veteran

Ik heb hele stoere in-ear oortjes maar jammer genoeg met een hele grote jack (niet daadwerkelijk de audiojack want die is gewoon 3.5) maar omdat die gek zo'n grote plug heeft buigt hij langzamerhand het hele riedeltje omdat hij in mijn broekzak zit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2016 10:06 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Pantermaat schreef:
Man man man, waarom moet door sommige dat Theracords Spoontech zo door de strot heen geduwt worden.

Welcome to Hardtraxx.. Ik vind het gewoon een beetje triest worden :x

---
Echt triest dat het bovenstaande in de Digital Punk Q&A terecht komt, terwijl er gewoon op het antwoord van DP in werd gegaan met onderbouwde argumenten (hele punt van het topic heropenen voor discussie). Geen zin in meer topicvervuiling daar, dus ik kwam even hier melden hoe kansloos ik het vind. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2016 10:43 

Hardtraxx Veteran

^ Dacht exact hetzelfde toen ik het las... Verbazingwekkend hoe erg mensen nog zo reageren terwijl het hele punt gaat over kwaliteit en niet over smaak. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2016 11:37 

Artiest

Nou ik vind t ook irritant dat er wordt gedacht dat je muziek als zijnde kwaliteit kunt beschouwen. Natuurlijk kan dat op muzikaaltechnisch gebied voor wat betreft toonsoorten enzo. Maar verder is het gewoon smaak. Als iemand een hekel aan een gated kick heeft, dan kan diegene mijns inziens ook niet beweren dat het 'geen kwaliteit' is. Je kunt zo'n kick niet vergelijken met een meer typische raw kick want dat is compleet iets anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2016 11:42 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Nou ik vind t ook irritant dat er wordt gedacht dat je muziek als zijnde kwaliteit kunt beschouwen. Natuurlijk kan dat op muzikaaltechnisch gebied voor wat betreft toonsoorten enzo. Maar verder is het gewoon smaak. Als iemand een hekel aan een gated kick heeft, dan kan diegene mijns inziens ook niet beweren dat het 'geen kwaliteit' is. Je kunt zo'n kick niet vergelijken met een meer typische raw kick want dat is compleet iets anders

Klopt, vind het een beetje raar van hem om Theracords/Spoontech af te doen als "kwalitatief onder de maat". Kwaliteit blijft toch een subjectief begrip. Hij had het gewoon anders moeten formuleren en zeggen dat hij het gewoon geen klap aan vindt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2016 13:44 

Artiest

DjThera schreef:

Maar kwaliteit kan in mijn ogen ook bijvoorbeeld ook de mixdown van een plaat betekenen. Leg een nummer van mij (ja ik noem mezelf om niemand te benadelen) naast een nummer van bijvoorbeeld Noisecontrollers, dan hoor je duidelijk verschillen in 'kwaliteit' ongeacht dat de stijlen anders zijn.

Dat kun je natuurlijk ook weer gooien op smaak, misschien vindt de één een slechte mixdown mooier dan de ander? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 01:05 

Hardtraxxer

Kaartjes voor KO Circuz willen kopen en dan van de organisatie te horen krijgen dat je alleen met Australische creditcards kunt betalen.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 01:10 

Hardtraxx Veteran

brianfct65 schreef:
Kaartjes voor KO Circuz willen kopen en dan van de organisatie te horen krijgen dat je alleen met Australische creditcards kunt betalen.. :thumbdown:

Je zou deze kerel kunnen contacteren, hij doet ook tickets verkopen daar. https://www.facebook.com/andrewvelaskuxxtix/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 01:35 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
brianfct65 schreef:

Je zou deze kerel kunnen contacteren, hij doet ook tickets verkopen daar. https://www.facebook.com/andrewvelaskuxxtix/

Heb ondertussen een aantal promoters gecontact.. ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 10:08 

het downloaden van gears of war 4 in de windows store, ik heb nu al 3 keer gehad dat de download opnieuw begon.
vooral fijn omdat de game 80gb aan download is....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 17:28 

Hardtraxx Elite

pim__

denkt echt dat ie grappig is. kneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 17:39 

Hardtraxx Veteran

Eh wat? Account ergens open laten staan of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 13:41 

Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
klapstoel schreef:
Eh wat? Account ergens open laten staan of zo?

Er zitten 2 mensen op dat account.

Mod edit: weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 13:48 

Hardtraxx Elite

Mod edit: je bent zelf kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 14:31 

pim__ schreef:
Mod edit: je bent zelf kut

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 17:08 

Hardtraxx Veteran

10 years of Noisecontrollers en Music Made Addictz uit de auto gejat :cry:

godverdegodver
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 17:10 

Hardtraxx Beheerder

Delt-A schreef:

godverdegodver

Rip :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 17:30 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

godverdegodver

waar is de tijd gebleven dat ze je autoradio jatte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 17:48 

Hardtraxx Veteran

Daar zat CD 2 van NC nog in dus die heb ik iig nog..
Vorige  1 ... 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic