Ideal geen idee maar Paypal vraagt ook geld om hun service te mogen gebruiken en dit bedrag wordt dus regelmatig doorgerekend naar de klant.wrote:waarom rekent hardstyle.com voor ideal en paypal betalingen 1 euro extra?
waar slaat dat in godsnaam op
Active topics in Off-Topic
Moderators
Doet Thuisbezorgd ook hoor, is dus helemaal niet bijzonder of nieuwwrote:waarom rekent hardstyle.com voor ideal en paypal betalingen 1 euro extra?
waar slaat dat in godsnaam op
nee maar het slaat nergens op verder, lekker even de prijs van een track bijna verdubbelen
Koop er meer tegelijk. Ff zoeken of je nog wat oudere tracks wil hebben, dat doe ik bj Junodownload. Op Hardstyle.com heb ik credits.
Volgens mij betaalt hardstyle.com 0.35 cent + 2.5% van het aankoopbedrag aan PayPal. Maar als je dus maar 1 track koopt is 1 euro wel erg veel.
jamaareh ik wil kopen met ideal, dan is die paypal berekening wel leuk maar niet van toepassing (behalve als die ook geld voor ideal natuurlijk)
- Foutje dubbele post
Last edited by Twanneke on , edited 1 time in total.
Audiojack van mn telefoon kapot
Geen muziek meer op de fiets of trein en niet meer super stoer hardstyle op een hoog volume in de auto
Geen muziek meer op de fiets of trein en niet meer super stoer hardstyle op een hoog volume in de auto
Wat is er precies mis mee?wrote:Audiojack van mn telefoon kapot![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Gelukkig kan je er nog net zoveel mee als een Iphone 7. 
Typisch een reactie van een android gebruiker
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
wrote:Typisch een reactie van een iPhone gebruiker
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
wrote:wrote:Typisch een gebruiker
Helemaal mee eenswrote:wrote:wrote:Typisch een reactie van een android gebruiker
Ok kinders.
Maar @ Twanneke, ik heb mijn auxjack ook kapot, ik heb een bluetooth koptelefoon gehaald, probleem opgelost.
Maar @ Twanneke, ik heb mijn auxjack ook kapot, ik heb een bluetooth koptelefoon gehaald, probleem opgelost.
Ik had een tijdje geleden dat m'n jack er uit ging bij elke kleine beweging of dat ik maar 1 oortje hoorde. Bleek dus wat stof in de ingang te zitten. Met een uitgevouwen paperclip er voorzichtig uitgehaald. Misschien is dat het wel 
Altijd met een houten stoker doen. Oppassen met metaal. Gek
mijn audiojack groeit ook wel eens een spijkerbroek ja, tandenstokers doen wonderen
Nu ik er over na denk, had het ook best een sateprikker kunnen zijnwrote:Altijd met een houten stoker doen. Oppassen met metaal. Gek
Heel simpel: als ik m'n oortjes erin stop doet ie het niet (en nee, andere oortjes werken ook niet). Krijg dus niet het befaamde icoon te zien dat er een jack inzit.wrote:Wat is er precies mis mee?wrote:Audiojack van mn telefoon kapot![]()
@Broken Balance, ja dat is een zeer goed alternatief.
Iemand hetzelfde probleem op hardstyle.com? Lijkt wel alsof alles leeg is?

Dat is eigenlijk je enige alternatief. Een jack repareren is prijzig en geen garantie dat hij het blijft doen.wrote:Heel simpel: als ik m'n oortjes erin stop doet ie het niet (en nee, andere oortjes werken ook niet). Krijg dus niet het befaamde icoon te zien dat er een jack inzit.wrote:Wat is er precies mis mee?wrote:Audiojack van mn telefoon kapot![]()
@Broken Balance, ja dat is een zeer goed alternatief.
Ik heb mijn Philips Koptelefoon voor 62 bij de mediamarkt gehaald. Goed en diep geluid komt er uit, ook goede lage tonen voor hardstyle e.d., kreeg er zelfs een setje gratis sportoordopjes bij, die het ook prima deden.
Daarnaast heeft die ook een plug waar je een audiokabel in kan doen zodat je hem alsnog met draad aan iets kan verbinden. En met NFC hoef je je telefoon alleen tegen de koptelefoon te bappen en dan verbindt hij hem al.