Jij maakt zelf 3 fouten in deze bovenstaande zin.wrote:ik zou je bijna reporten voor verschrikkelijk nederlands
2 x een hoodletter fout en je mist een punt aan het einde van je zin
Jij maakt zelf 3 fouten in deze bovenstaande zin.wrote:ik zou je bijna reporten voor verschrikkelijk nederlands
Ik mag hopen dat ze je elke avond helemaal suf pijpt...wrote:
+ dat als ik haar breng zei blij is en mij een schatje vind![]()
?wrote: hoodletter
wrote:Ik keek de hele dag al uit naar de Turkse pizza's die nog in mijn vriezer lagen. Wil ik ze in de oven gooien, moet ik eerst dat klote papier tussen die dingen er af trekken. Brokkelen verdomme die hele dingen uit elkaar. Ik heb daar godverdomme geld voor betaald
wrote:wrote:Ik keek de hele dag al uit naar de Turkse pizza's die nog in mijn vriezer lagen. Wil ik ze in de oven gooien, moet ik eerst dat klote papier tussen die dingen er af trekken. Brokkelen verdomme die hele dingen uit elkaar. Ik heb daar godverdomme geld voor betaald
![]()
![]()
Wat vervelend! Volgende keer eerst laten ontdooien en dan het papiertje eraf trekken?

Ik was te ongeduldig/enthousiastwrote:wrote:Ik keek de hele dag al uit naar de Turkse pizza's die nog in mijn vriezer lagen. Wil ik ze in de oven gooien, moet ik eerst dat klote papier tussen die dingen er af trekken. Brokkelen verdomme die hele dingen uit elkaar. Ik heb daar godverdomme geld voor betaald
![]()
![]()
Wat vervelend! Volgende keer eerst laten ontdooien en dan het papiertje eraf trekken?
Mss verstonden ze je niet...?wrote:Gisteren in Luik, gaan ze Frans tegen je praten....geef je 9941404102x aan dat ze Engels moeten praten, blijven ze alsnog Frans praten. Ja dan sterf.
Ik vind Frans anders een best aardige kerelwrote:Nou ja zeg.
Dit is echt om te huilen inderdaadwrote:SBS6. meest. kutte. zender. ooit.
Gewoon Shownieuws en Hart van Nederland even op driekwart van een film uitzenden...
Meeste Duitsers zijn net zo. Woon aan de grens, bij ons in de winkel komen regelmatig Duitsers die geen moeite doen om Engels of (verkapt) Nederlands te praten. En als wij daar komen verwachten ze ook dat we Duits tegen ze spreken :')wrote:Fransen vertikken het om een andere taal te spreken ja, zeker in eigen land