sandervanbruggen schreef:
Fuzzylogic schreef:
Als ik jouw verhaaltje zo lees mogen ze d'r rijbewijs ook wel even ingetrokken houden tot ze een cursus 'Hoe normaal auto te rijden en rekening te houden met je medeweggebruikers' o.i.d. succesvol heeft afgerond, en mocht er dan weer zoiets gebeuren mag 'ie van mij levenslang afgepakt worden.
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor.
Ik hoop dat het nu een keer tot der doordringt en dat ze normaal gaat rijden als ze haar rijbewijs weer terug krijgt.
Aan de ene kant ben ik heel bij dat ze van de weg af is

en zeker nu met het kindje maar dit kost wel klauwen met geld. Die curcus alleen kost al over de 1000 euro en dan nog maar te zwijgen over al de boetes die ze bij elkaar gereden heeft.
Tis zo zinloos. Je kan makelijk normaal rijden dus dit had helemaal zo ver hoeven komen.
Ik wil geen kwaad bloed zetten, maar als mijn vriendin dit zou doen, zouden we echt heel heftige ruzie hebben. Zo veel geld, om niks, gewoon weg. Doei. Arrivederci. Snap je inderdaad goed dat je blij bent dat ze nu van de weg is, want het is ten 1e onverantwoordelijk naar haar zelf toe, ten 2e naar het kindje, en ten 3e naar je medeweggebruikers. Als je er daar eentje van doodrijdt slaap je nooit meer, om maar te zwijgen over het feit dat je je leven lang aan het betalen bent voor een fout die makkelijk voorkomen had kunnen worden.
Sorry, heel monoloog, het zit me nogal hoog