Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 880, 881, 882, 883, 884, 885, 886 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 14:43 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Er is z'n dom artikel waardoor ze dan alsnog je rijbewijs in kunnen nemen ookal zijn de overtredingen los van elkaar daar niet erg genoeg voor.

Een artikel 5 wegenverkeerswet dus, dat doen ze echt niet zomaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 14:45 

Jezus christ Sander... Wees blij dat ze van de weg gehaald is! Het zal toch wel fijn zijn dat de moeder van je kind alles mee kan maken :huh: (niet lullig bedoeld overigens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 14:49 

Hardtraxx Veteran

Er is z'n dom artikel waardoor ze dan alsnog je rijbewijs in kunnen nemen ookal zijn de overtredingen los van elkaar daar niet erg genoeg voor.

Meen je dit serieus? Ik ben blij dat ze mensen zoals jouw vrouw het rijbewijs af mogen pakken. Als ik dit zo lees ben ik ten eerste erg blij dat ik haar nog nooit ben tegengekomen op de weg, ook al woon ik ook in Den Bosch, en ten tweede vind ik haar een erg verantwoordelijke moeder :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ohja en ik hoop dat als ze zo wil blijven rijden, ze nooit meer haar rijbewijs terugkrijgt. Of geef haar anders op voor de allerslechtste chauffeur van NL? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 14:56 

Kiloknaller schreef:
Jezus christ Sander... Wees blij dat ze van de weg gehaald is! Het zal toch wel fijn zijn dat de moeder van je kind alles mee kan maken :huh: (niet lullig bedoeld overigens)

Om die reden ben ik er ook wel blij om ja. Had het al een paar keer tegen der gezegd maar het wou niet echt doordringen.
Hopelijk leert ze hier nu van.

@skribler ofziets, met dom artikel bedoel ik niet dat ik het er niet mee eens ben :P. Zat verder geen betekenis achter het woordje dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 15:01 

Hardtraxx Veteran

Als ik jouw verhaaltje zo lees mogen ze d'r rijbewijs ook wel even ingetrokken houden tot ze een cursus 'Hoe normaal auto te rijden en rekening te houden met je medeweggebruikers' o.i.d. succesvol heeft afgerond, en mocht er dan weer zoiets gebeuren mag 'ie van mij levenslang afgepakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 15:05 

Hardtraxx Veteran

Die cursus krijgt ze dus al Tommy, en ze moet hem ook zelf betalen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 15:08 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Die cursus krijgt ze dus al Tommy, en ze moet hem ook zelf betalen :)

Oh nu lees ik het ja xd En terecht ook, zou wat zijn als wij/de belastingbetaler die zouden betalen omdat zij zo'n tokkierijgedrag vertoont :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 15:11 

Fuzzylogic schreef:
Als ik jouw verhaaltje zo lees mogen ze d'r rijbewijs ook wel even ingetrokken houden tot ze een cursus 'Hoe normaal auto te rijden en rekening te houden met je medeweggebruikers' o.i.d. succesvol heeft afgerond, en mocht er dan weer zoiets gebeuren mag 'ie van mij levenslang afgepakt worden.

Daar ben ik het helemaal mee eens hoor.
Ik hoop dat het nu een keer tot der doordringt en dat ze normaal gaat rijden als ze haar rijbewijs weer terug krijgt.

Aan de ene kant ben ik heel bij dat ze van de weg af is :$ en zeker nu met het kindje maar dit kost wel klauwen met geld. Die curcus alleen kost al over de 1000 euro en dan nog maar te zwijgen over al de boetes die ze bij elkaar gereden heeft.
Tis zo zinloos. Je kan makelijk normaal rijden dus dit had helemaal zo ver hoeven komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 15:11 

Hopelijk zien we haar in blik op de weg ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 15:26 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

Ik hoop dat het nu een keer tot der doordringt en dat ze normaal gaat rijden als ze haar rijbewijs weer terug krijgt.

Aan de ene kant ben ik heel bij dat ze van de weg af is :$ en zeker nu met het kindje maar dit kost wel klauwen met geld. Die curcus alleen kost al over de 1000 euro en dan nog maar te zwijgen over al de boetes die ze bij elkaar gereden heeft.
Tis zo zinloos. Je kan makelijk normaal rijden dus dit had helemaal zo ver hoeven komen.

Ik wil geen kwaad bloed zetten, maar als mijn vriendin dit zou doen, zouden we echt heel heftige ruzie hebben. Zo veel geld, om niks, gewoon weg. Doei. Arrivederci. Snap je inderdaad goed dat je blij bent dat ze nu van de weg is, want het is ten 1e onverantwoordelijk naar haar zelf toe, ten 2e naar het kindje, en ten 3e naar je medeweggebruikers. Als je er daar eentje van doodrijdt slaap je nooit meer, om maar te zwijgen over het feit dat je je leven lang aan het betalen bent voor een fout die makkelijk voorkomen had kunnen worden.

Sorry, heel monoloog, het zit me nogal hoog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 15:28 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij moet het juist bij genietmomentjes dat haar rijbewijs is ingenomen. Just saying.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 15:33 

Hardtraxx Veteran

:lol: True though
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:04 

The Skribbler schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ik wil geen kwaad bloed zetten, maar als mijn vriendin dit zou doen, zouden we echt heel heftige ruzie hebben. Zo veel geld, om niks, gewoon weg. Doei. Arrivederci. Snap je inderdaad goed dat je blij bent dat ze nu van de weg is, want het is ten 1e onverantwoordelijk naar haar zelf toe, ten 2e naar het kindje, en ten 3e naar je medeweggebruikers. Als je er daar eentje van doodrijdt slaap je nooit meer, om maar te zwijgen over het feit dat je je leven lang aan het betalen bent voor een fout die makkelijk voorkomen had kunnen worden.

Sorry, heel monoloog, het zit me nogal hoog :P

Wat jij nu zegt heb ik ook allemaal al 20 x tegen der verteld maar heel veel helpt het allemaal niet. Na z'n gesprek dan merk je wel dat het haar wat doet en de eerste paar komende dagen merk je dat ook wel terug in haar rijgedrag, maar naar een poosje rijd ze weer zoals ze altijd doet.
Sinds dat ze zwanger is rijdt ze echt wel netter maar toch blijft dat aso gedrag zoals vandaag er gwn nog inzitten.
Als ik naast haar in de auto zit kan ik der daarop direct nog aanspreken van 'he doe is ff normaal' ofzo maar die controle heb ik niet als ze in der uppie naar der werk rijdt.

Ze weet ergens wel dat ze het fout doet maar toch lukt het haar niet om dat om te zetten in fatsoenlijk rijgedrag.

Verder probeer er maar niet te boos om te worden gewoon weg omdat je met normaal praten vaak meer bereikt dan haar helemaal verrot te schelden of te gaan staan schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:06 

MelvinFR schreef:
Volgens mij moet het juist bij genietmomentjes dat haar rijbewijs is ingenomen. Just saying.

Het irritatie momentje is dat ik nu iedere dag 240 km mag rijden om haar naar haar werk te brengen niet dat haar rijbewijs is ingenomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:15 

MelvinFR schreef:

Het irritatie momentje is dat ik nu iedere dag 240 km mag rijden om haar naar haar werk te brengen niet dat haar rijbewijs is ingenomen :P

laat het haar eens zelf regelen zou ik zeggen, misschien dat ze dan snapt dat ze normaal moet gaan rijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:19 

Hardtraxx Veteran

Het is toch niet jouw fout dat haar rijbewijs in is genomen. Had ze maar eerder moeten bedenken dat met het OV kut is.

Ik heb nog een mooie tegel voor haar.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 17:14 

True true maar gaat zo tegen mezelf in om te zeggen je gaat maar met de bus.
Dan voel ik me morgen vroeg helemaal kut en als ik der weg breng in ophaal ben ik daar ook nie happy mee waar dan weet ik iig dat ik nog iets goeds doe.

+ dat als ik haar breng zei blij is en mij een schatje vind xd en als ik dat niet doe voelt zei zich ook kut. En dan voellen dus 2 mensen zich kut ipv alleen ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 17:19 

haar probleem niet de jouwe, soms moet je gewoon zo eens doen, en als je al tig keer tegen dr gezegd hebt dat ze niet moet rijden als een aso en ze dan er niet echt wat mee doet dan is het toch een keer tijd om dan eens een keer iets vervelends te doen en haar het laten uitzoeken met hoe ze heen en weer komt (zou ik dan zeggen)
het is misschien hard maar het mag ook wel eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 17:25 

Hardtraxx Veteran

Dit gaat nooit goed komen, als je alles maar door de vingers ziet. xd

+ dat als ik haar breng zei blij is en mij een schatje vind xd

Nou, wat eervol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 17:36 

Hardtraxx Veteran

en als ik dat niet doe voelt zei zich ook kut.

Misschien heeft ze dat wel nodig om er (eindelijk) eens van te leren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 17:43 

Hardtraxx Veteran

+ dat als ik haar breng zei blij is en mij een schatje vind xd en als ik dat niet doe voelt zei zich ook kut. En dan voellen dus 2 mensen zich kut ipv alleen ik.

Ik hoop voor jou als je haar brengt dat jij ook kut voelt die avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 20:05 

Ik zal der nog is 3 nachten goed over slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 20:41 

Hardtraxx Veteran

ik snap je zin niet waarom zeg je is waar je eens moet zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 21:28 

Delt-A schreef:
ik snap je zin niet waarom zeg je is waar je eens moet zeggen

Omdat ik het daar niet mee is ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 21:30 

>.< ik zou je bijna reporten voor verschrikkelijk nederlands
Vorige  1 ... 880, 881, 882, 883, 884, 885, 886 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic