Beter een vriendin onder de plak, dan een volle zak.
wrote:Beter een vriendin onder de plak, dan een volle zak.
Serieus een goeie +1
wrote:Beter een vriendin onder de plak, dan een volle zak.
Nee hoor. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag ... ste_enige/wrote:Enigste klopt in die zin wel. Al bedoelt hij waarschijnlijk wel wat anderswrote:Dit soort dingen zijn toch wel heftige irritatiemomentjes wat mij betreft. Net als 'me' als mensen 'mijn' bedoelen, et ceterawrote:enigsteEn dan gaan ze klagen over allochtonen die geen Nederlands kunnen
Het kan welwrote:Nee hoor. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag ... ste_enige/wrote:Enigste klopt in die zin wel. Al bedoelt hij waarschijnlijk wel wat anders
wrote:De reactie op dit filmpje
View on YouTube
Steffen Moeskjær 9 maanden geleden
What is this genre called?? Its a kind of Sick hardstyle.. I LOVE IT!
Beantwoorden ·
blobulusprime 9 maanden geleden
Rawstyle
Beantwoorden · 1
Steffen Moeskjær 9 maanden geleden
Thanks dude! This is a new chapter of my life and u helpedsounds fkn AWSOME!
Beantwoorden ·
Zo moeilijk is het niet hoor, lezenwrote:Dus dan bestaat er ook een overtreffendste trap?wrote:
Het kan welStel dat hij het de leukste optie vond, dat kun je ook een synoniem (bijna dan) gebruiken en het de enigste optie vinden.
Mwah, dat is weer niet wat hij vraagtwrote:Zo moeilijk is het niet hoor, lezenwrote:Dus dan bestaat er ook een overtreffendste trap?wrote:
Het kan welStel dat hij het de leukste optie vond, dat kun je ook een synoniem (bijna dan) gebruiken en het de enigste optie vinden.
Niet als "trap". Grammaticaal valt "overtreffendste" echter wel toe te passen, echter is het in de praktijk erg lastig om het te gebruiken. Je zou namelijk meerdere dingen nodig hebben die een bepaald iets overtreffen, waarbij de meest overtreffende dus de overtreffendste is, en overtreffender dan alle andere dingen is.wrote:Dus dan bestaat er ook een overtreffendste trap?wrote:Het kan welStel dat hij het de leukste optie vond, dat kun je ook een synoniem (bijna dan) gebruiken en het de enigste optie vinden.
Pfff, dat zeer zeker...wrote:Is meteen de laatste keer zeker?
Is toch geweldig? Na terugkomst van een dikke fissa ff godsgruwelijk hard op die krengen staan hengstenwrote:Piano's op stations.
Ik verwelkom je in de wondere wereld van studentenwoningen en dan ben ik niet eens een student.wrote:ik zit te kijken of ik ergens een kamer kan huren ofzo (vanwege studie) maar overal heb je gedeelde badkamer/douche waardoor je automatisch geen huurtoeslag krijgt en waar alles wel los is kost veel te veel
Dan ga je toch naar een andere plaatselijke kroeg of koop je een kaartje over?wrote:Oud&nieuw feest in de plaatselijke kroeg uitverkocht, omdat er allemaal 16-jarigen uit omliggende dorpen heen gaan. En ik heb gewn kaartje
Haha daarstraks hetzelfde meegemaakt bij die kroeg ja, helaaswrote:Oud&nieuw feest in de plaatselijke kroeg uitverkocht, omdat er allemaal 16-jarigen uit omliggende dorpen heen gaan. En ik heb gewn kaartje
Tunneke?wrote:Oud&nieuw feest in de plaatselijke kroeg uitverkocht, omdat er allemaal 16-jarigen uit omliggende dorpen heen gaan. En ik heb gewn kaartje
Huur je een café af en zorg je dat iedereen naar jouw feestje wilwrote:En in andere kroegen is niet veel te beleven, denk zelfs niet eens dat die open zijn.