De buurvrouw die niet thuis is, wachtend op mijn Noisecontrollers petje 
Last edited by Tharec on , edited 1 time in total.
Gefeliciteerd Wessel!wrote:..wachtend op me Noisecontrollers petje
Zal vast geen iPhone zijn.wrote:fijn zo'n software update van m'n telefoon
blijft hangen op opstartscherm en is niks meer mee te doen
alle soorten resets werken niet
dan maar opsturen
nopes. want dan had ik wss al eerder problemen gehadwrote:Zal vast geen iPhone zijn.wrote:fijn zo'n software update van m'n telefoon
blijft hangen op opstartscherm en is niks meer mee te doen
alle soorten resets werken niet
dan maar opsturen
heb net een maandje Samsung Galaxy S6wrote:wat voor telefoon is het precies?
oh die kan je updaten en fixen door de nieuwste firmware via download mode met odin te flashen (is wel alles weg maar ditt doen ze ook als je dat ding opstuurt)wrote:heb net een maandje Samsung Galaxy S6wrote:wat voor telefoon is het precies?
zelfs daar kom ik niet meer in..hele telefoon is gewoon vastgelopenwrote:oh die kan je updaten en fixen door de nieuwste firmware via download mode met odin te flashen (is wel alles weg maar ditt doen ze ook als je dat ding opstuurt)wrote:heb net een maandje Samsung Galaxy S6wrote:wat voor telefoon is het precies?
Dit soort dingen zijn toch wel heftige irritatiemomentjes wat mij betreft. Net als 'me' als mensen 'mijn' bedoelen, et ceterawrote:enigste
Nog nieteens zo zeer die piano's, maar vooral de mensen die erop spelen en het totaal niet kunnenwrote:Piano's op stations.
Inderdaad, zo zou je het beter kunnen omschrijvenwrote:Nog nieteens zo zeer die piano's, maar vooral de mensen die erop spelen en het totaal niet kunnenwrote:Piano's op stations.
Moeten eigenlijk een paar hardstyle producers een stunt opzetten, dat ding aan een laptop aansluiten en dan over de geluidsboxen van het station wat gaan producerenwrote:Nog nieteens zo zeer die piano's, maar vooral de mensen die erop spelen en het totaal niet kunnenwrote:Piano's op stations.
Misschien zit er wel ergens een output voor in de laptopwrote:Laten we allemaal piano's op onze laptops aansluiten!!!
Enigste klopt in die zin wel. Al bedoelt hij waarschijnlijk wel wat anderswrote:Dit soort dingen zijn toch wel heftige irritatiemomentjes wat mij betreft. Net als 'me' als mensen 'mijn' bedoelen, et ceterawrote:enigsteEn dan gaan ze klagen over allochtonen die geen Nederlands kunnen