dit dusPommer wrote:tering hey, ik had vandaag het 3e uur Engels, en het 6e+7e wiskunde
maar aangezien ik laatste tijd heel veel afwezig ben geweest ging ik toch maar naar school...
kom ik daar aan, hoor ik dat wiskunde uitvalt, en dat ik dus alleen Engels heb vandaag,
kom ik de engelse les binnen, vraagt de docent: Jurre, heb je je huiswerk gemaakt? Uuuh nee...
Oké ga dr maar uit zegt ie
Dus ik ben vandaag 25km heen en terug naar school gereden voor welgeteld 5 minuten op school :')
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
Roger wrote:brugklassers die met zijn 5e naast elkaar fietsen
Parvuz wrote:Je rijbewijs hebben, maar nog niet hebben.Haha.
Zeker wachten totdat het bij de gemeente is?
Haha ja.Olijfboompje wrote:Parvuz wrote:Je rijbewijs hebben, maar nog niet hebben.Haha.
![]()
Zeker wachten totdat het bij de gemeente is?
Haha, ik zou het niet weten, tis iig zwaar kutParvuz wrote:Haha ja.Olijfboompje wrote:Parvuz wrote:Je rijbewijs hebben, maar nog niet hebben.Haha.
![]()
Zeker wachten totdat het bij de gemeente is?Waarom kan je dan niet gewoon rijden met een briefje met handtekening enzo.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
internet dat met een kabel wel op je oude verrotte windows laptop werkt maar zo gouw als je hem weer terug in je mac doet je een fucking uur bezig ben om het weer aan de praat te krijgen 
Dat met rijbewijzen is sowieso dom geregeld gaat weer alemaal om geld.Parvuz wrote:Haha, ik zou het niet weten, tis iig zwaar kutOlijfboompje wrote:Haha ja.Parvuz wrote:Je rijbewijs hebben, maar nog niet hebben.Haha.
![]()
Zeker wachten totdat het bij de gemeente is?Waarom kan je dan niet gewoon rijden met een briefje met handtekening enzo.
Heb je autorijbewijs net bvb en vlak daarna motor moet je hele nieuwe kaart, als je het dan nog eens binnen een half jaar haalt ben je helemaal genaait.
-
RHardtraxx Veteran
nog een irritatie moment: rebecca fucking black :')
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
lekker wijf dat zeg :')
-
RHardtraxx Veteran
die stem ookRoger wrote:lekker wijf dat zeg :')
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
idd ik vind het ook totaal niet grappigRAW-vizion wrote:nog een irritatie moment: rebecca fucking black :')
-
G
mijn eeuwige loopneus
kut ziek-heid
Al 2,5 uur een leeg Word-document open hebben staan omdat je maar niet begint met huiswerk maken 
Nu al weer zenuwachtig zijn voor woensdagavond (tenniswedstrijd)
Dacht dat de zenuwen na de wedstrijd van gisteren wel weg zouden zijn, maar blijkbaar werkt dat niet zo
Dacht dat de zenuwen na de wedstrijd van gisteren wel weg zouden zijn, maar blijkbaar werkt dat niet zo
kerol je doet net alsof je 1 of andere pro bent en dat je op wimbledon moet spelen binnenkortDaveytl wrote:Nu al weer zenuwachtig zijn voor woensdagavond (tenniswedstrijd)![]()
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
inderdaad he, wanneer krijg je de troffee :')djpatt wrote:kerol je doet net alsof je 1 of andere pro bent en dat je op wimbledon moet spelen binnenkortDaveytl wrote:Nu al weer zenuwachtig zijn voor woensdagavond (tenniswedstrijd)![]()
Kerel, kan toch zijn dat ik zenuwachtig ben?
Doe je weinig aan, begin van het seizoen hé
-
G
het komt wel goed, daveytjeDaveytl wrote:Kerel, kan toch zijn dat ik zenuwachtig ben?
I knowKSwoosh wrote:het komt wel goed, daveytjeDaveytl wrote:Kerel, kan toch zijn dat ik zenuwachtig ben?
Het is alleen jammer dat ik woensdag dik ga verliezen
het gaat erom dat je elke dag dit post. meer nietDaveytl wrote:Kerel, kan toch zijn dat ik zenuwachtig ben?
succes
Ja is ook zo, maar ja, er zijn hier wel meer spammersdjpatt wrote:het gaat erom dat je elke dag dit post. meer nietDaveytl wrote:Kerel, kan toch zijn dat ik zenuwachtig ben?
succes
En voor mij is tennis gewoon belangrijk, ben echt niet zo'n ster hoor
Mooi toch dat t belangrijk voor je is? Beter dat sport erg belangrijk is dan bijvoorbeeld drugs of alcohol verslaving..Daveytl wrote:Ja is ook zo, maar ja, er zijn hier wel meer spammersdjpatt wrote:het gaat erom dat je elke dag dit post. meer nietDaveytl wrote:Kerel, kan toch zijn dat ik zenuwachtig ben?
succes
En voor mij is tennis gewoon belangrijk, ben echt niet zo'n ster hoor
OT: Maar geen Defqon presale code kunnen krijgen :') .
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Mensen die in officiele rapporten met wij we zij gaan praten :')
ben nu bezig met +50 zinnen aan het verbeteren
-
RHardtraxx Veteran
dj-rico01 wrote:Mensen die in officiele rapporten met wij we zij gaan praten :')