zelf heel goed spelen en helemaal naar de klote zijn na de wedstrijd. en teamgenoten die niet moe zijn en er niks van bakken

Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat ik heel zenuwachtig ben voor de tenniswedstrijd van straks, en dat ik dan nagel ga bijten 
Herkenbaar... Gisteren ook op het middenveld gestaan, heel de tijd op en af lopen en de rest die staat te slapen.djpatt wrote:zelf heel goed spelen en helemaal naar de klote zijn na de wedstrijd. en teamgenoten die niet moe zijn en er niks van bakken
ja sta controleren middenvelder met de punt naar vorennielstil wrote:Herkenbaar... Gisteren ook op het middenveld gestaan, heel de tijd op en af lopen en de rest die staat te slapen.djpatt wrote:zelf heel goed spelen en helemaal naar de klote zijn na de wedstrijd. en teamgenoten die niet moe zijn en er niks van bakken
friday friday i gonna get down on friday.... WTF!! die stem. 
rebecca black wraidayoostzaner wrote:friday friday i gonna get down on friday.... WTF!! die stem.
daaaaaaaaaaar moet eeeeeeeeeeeeen piemel in
ze is 13...djpatt wrote:rebecca black wraidayoostzaner wrote:friday friday i gonna get down on friday.... WTF!! die stem.
ja daaromoostzaner wrote:ze is 13...djpatt wrote:rebecca black wraidayoostzaner wrote:friday friday i gonna get down on friday.... WTF!! die stem.
lolDaveytl wrote:Dat ik heel zenuwachtig ben voor de tenniswedstrijd van straks, en dat ik dan nagel ga bijten
Succes.
-Je finale 6-0 6-1 ( :') ) verliezen en de slechtste wedstrijd ooit spelen. Zo'n grafhekel aan al die mensen die dan gaan zitten kijken hoe je d'r echt niks van bakt.
Thankshidde wrote:lolDaveytl wrote:Dat ik heel zenuwachtig ben voor de tenniswedstrijd van straks, en dat ik dan nagel ga bijten![]()
Succes.
-Je finale 6-0 6-1 ( :') ) verliezen en de slechtste wedstrijd ooit spelen. Zo'n grafhekel aan al die mensen die dan gaan zitten kijken hoe je d'r echt niks van bakt.
Ik ken het gevoel, speelde vorig jaar finale Heren A, moest tegen iemand spelen die alleen maar alle ballen terugbrengt :')
6-1 6-0 verloren, omdat ik zo zenuwachtig was én er waren iets van 100 mensen die naar onze wedstrijd keken
Wat voor niveau speel je eiigenlijk?
Geen idee eigenlijk. Doe jeugd t/m 17 dus met clubkampioenschappen is daar toch geen onderscheid in.
Stond op m'n pasje ooit 6,nogwat ofzo, maar ik heb de laatste jaren niet meer echt aan toernooien mee gedaan en ik sta nu 8 ofzo. :')
'T is een wonder dat ik nog tennis eigenlijk.
Stond op m'n pasje ooit 6,nogwat ofzo, maar ik heb de laatste jaren niet meer echt aan toernooien mee gedaan en ik sta nu 8 ofzo. :')
Wonder dat je nog tennisthidde wrote:Geen idee eigenlijk. Doe jeugd t/m 17 dus met clubkampioenschappen is daar toch geen onderscheid in.
Sta nu ook nog maar een 5 op mijn pasje, maar dat komt ook omdat ik niet veel speel
Maar ik moet nu gaan, 17.30 beginnen, nog heel even Outside the Box luisteren, en dan naar de tennisbaan
-
T
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Als dat zinnetje weer eens in me beeld komt staan
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Spammerwesskeej wrote:Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
spamsletwesskeej wrote:Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
-
T
Nu ineens een van de betere vacatures zien.
http://partyflock.nl/job/140:Midtown_zo ... nager.html
Aangezien ik nu met die opleiding bezig ben en volgend jaar klaar ben.
Dit lijkt me toch echt wel een leipe baan
http://partyflock.nl/job/140:Midtown_zo ... nager.html
Aangezien ik nu met die opleiding bezig ben en volgend jaar klaar ben.
Dit lijkt me toch echt wel een leipe baan
-
G
random filmpjes zoals deze:
View on YouTube
View on YouTube
-
G
dat ik een weekend aan werk voor school kwijt ben.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
zucht, zelfs als je een pm stuurt komt het in beeld
Moet je niet zoveel spammen. Het duurt 30 sec. zo lang is dat toch niet?djpatt wrote:Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
dat ik gvd verdacht wordt door de politie van vernieling terwijl ik niks gedaan heb 
Zoland het maar verdacht blijft is er niks aan de handIntervention wrote:dat ik gvd verdacht wordt door de politie van vernieling terwijl ik niks gedaan heb
Ik irriteer mij eigenlijk niet zo snel aan zaken.
Ik ben van mening wanneer je je niet zo snel irriteert, dat je een stuk beter van het leven kan genieten!
Ik ben van mening wanneer je je niet zo snel irriteert, dat je een stuk beter van het leven kan genieten!
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
brugklassers die met zijn 5e naast elkaar fietsen