Ik vind het dan wel een onuitstaanbaar manneke, maar hier zet ik wel m'n vraagtekens bij.wrote:Telkens als ik er weer aan denk irriteer ik me dood. Afgelopen zaterdag op Wildness tijdens de set van Radical Redemption. Tijdens de nummers waar de fanboys normaal gesproken keihard schreeuwen RADICAL REDEMPTION en DONT FUCK WITH THE RADICAL werd er niet zo hard geschreeuwd als normaal.
Radical gooide op dat moment van allerlei wegwerp gebaren, begon te schreeuwen in de microfroon wat voor kutpubliek et was ofzo... wat een arrogantie bah...
stel ik me aan of is mij irritatie geheel terecht!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hoezo nou weer een onuitstaanbaar manneke? Heb echt alleen maar positieve verhalen over hem gehoord, heb hem zelf 2x kort gesproken, en ik vind hem juist zeer sympathiek...
so please, elaborate.
so please, elaborate.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
zelf ook heel kort gesproken geloof twee jaar terug. Aardige kerel hoor. 
Ik heb jou ook wel eens gesproken geloof ik. Ook wel een aardige vent 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Jij bent die cynische ouwe lul toch? Met nadruk op oud. En cynisch. Ohja, en op lul.
scherpwrote:Ruilen voor Europees voetbal?
rookmelders....waarom gaan die dingen altijd midden in de nacht piepen als de batterij bijna op is... en nooit overdag
Al die kansloze evenementen op Facebook.
Dit is echt een ding de laatste tijd inderdaad.wrote:Al die kansloze evenementen op Facebook.
-
B
Was 1 dag leuk ja, nu wilt iedereen grappig zijnwrote:Al die kansloze evenementen op Facebook.
Wou het ook al posten ja, toevallig net ook ff een zwaar gefrustreerde facebook post gedaan
Godver wat schijtirritant.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ja en op mijn soort mag weer hagelslag gegooid worden. Tief toch op 
Mensen die na het weekend of een festival het bericht: '<Weekend/festival>, wat was je weer mooi' op facebook zetten, en eventueel nog met een paar mooie selfies erbij. Vind dat zo stom klinken op de een of andere manier...
Ik vroeg me aan het begin van de week ook al af waarom iedereen dat toch altijd op die manier zegt. Geen irritatie, maar ik vind het wel vreemd dat je het echt iedereen zo ziet doen.
Als je ziet dat Outbreak en Digital punk op de line up staan 
Of: "DefQon 2015 is een feit!" als ze kaarten gekocht hebben.wrote:Mensen die na het weekend of een festival het bericht: '<Weekend/festival>, wat was je weer mooi' op facebook zetten, en eventueel nog met een paar mooie selfies erbij. Vind dat zo stom klinken op de een of andere manier...
DefQon was al een feit, als jij geen kaartje had ging het ook gewoon door.
Daar heb ik me vandaag nog schuldig aan gemaakt.wrote:Of: "DefQon 2015 is een feit!" als ze kaarten gekocht hebben.wrote:Mensen die na het weekend of een festival het bericht: '<Weekend/festival>, wat was je weer mooi' op facebook zetten, en eventueel nog met een paar mooie selfies erbij. Vind dat zo stom klinken op de een of andere manier...
DefQon was al een feit, als jij geen kaartje had ging het ook gewoon door.
-
B
HIV?wrote:Lange wachtrijen bij het testcentrum
ADHD.wrote:HIV?wrote:Lange wachtrijen bij het testcentrum
Vet onrustig iedereen in de rij staan.