Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 840, 841, 842, 843, 844, 845, 846 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 18:27 

Hardtraxx Veteran

Daarnaast vind ik het zelf erg leuk om tijdens het feest foto's en filmpjes te maken, om daar een dag/week/maand/jaar later nog om te kunne lachen (in de meeste gevallen dan) of genieten van de lichtshow ZOALS IK DIE HEB ERVAREN en dus niet alleen de mooiste momenten die in de aftermovie zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 19:15 

Hardtraxx Veteran

Verstandskies laten trekken. Nu een enorme zere bek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 19:42 

Kraak... Piep...

The Skribbler schreef:
Daarnaast vind ik het zelf erg leuk om tijdens het feest foto's en filmpjes te maken, om daar een dag/week/maand/jaar later nog om te kunne lachen (in de meeste gevallen dan) of genieten van de lichtshow ZOALS IK DIE HEB ERVAREN en dus niet alleen de mooiste momenten die in de aftermovie zitten.

Dit, ook al doe ik dit niet heel veel. Alleen mensen die de hele dag staan te filmen en wanneer ze dit niet doen maar wat naar hun telefoon staren vind ik wel sneu.

Als je af en toe eens wat filmt is imo geen probleem. De hele tijd door filmen snap ik niet zo, waarom ga je dan naar het feest? Je kunt dan later terug kijken hoe je het hele feest en de muziek niet hebt meegekregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 22:53 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het altijd zo raar dat iedereen standaard zijn telefoon tevoorschijn haalt bij een intro van een artiest. Ik film zelf ook wel eens, maar dan tijdens een leuk nummer, zodat het publiek los gaat en de lichtshow een beetje meewerkt. Bij een intro zie je gewoon de MC die roept: LADIES EN GENTLEMEN....... PLEASE GIVE IT UP, FOR MY MAN.... [naam dj]!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 23:43 

Donateur

Ik wil hier eigenlijk de aankondiging van Wavolizer op Loudness in t Klokgebouw posten maar geen zin om op te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 00:01 

Hardtraxx Veteran

Ik erger me aan paradigma's. Waarom moet ik dit in godsnaam leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 00:07 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik wil hier eigenlijk de aankondiging van Wavolizer op Loudness in t Klokgebouw posten maar geen zin om op te zoeken.

Eerste 25 seconden bedoel je?

Deze set is trouwens echt een gigantisch genietmoment. Memories :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 07:25 

Donateur

Hmm ik had wat anders in m'n hoofd dit gaat nog wel. Wel bizar was dit ja. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 09:15 

Hardtraxx Veteran

Vuilniswagens die de weg blokkeren, en vuilnismannen die vervolgens niet ff op willen schieten :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 09:36 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
TiMOTHYb schreef:

Eerste 25 seconden bedoel je?

Deze set is trouwens echt een gigantisch genietmoment. Memories :loving:

80% in die zaal dacht daar op dat moment anders over. xd Maar ik heb me prima vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 09:38 

Hardtraxx Veteran

Was ook bij de laatste hardstyleset van Wavo bij TC Celebrates in Arnhem, 80% van de zaal liep gewoon weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 11:02 

Hardtraxx Veteran

Klopt ja. Vond het echt super vet, maar vond het tegelijk ook heel ongepast om Wavo zaal 1 van Loudness te laten afsluiten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 11:08 

Donateur

Vet juist, anders had ik het never nooit meegemaakt. Nu was het redelijk gedwongen voor het geluid aldaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 11:15 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig wordt hij in de industrial al een stuk meer gewaardeerd ook gezien zijn set op Hardshock waar het aantal aanwezigen tijdens de set juist groeide (ok, het was niet super vol, maar het was dan ook een kleinere area
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 08:02 

Hardtraxx Veteran

Heb maar 2 uur kunnen slapen vannacht, lag klaarwakker in m'n bed. Ik ben momenteel in staat om iedereen die ook maar iets te positief doet, iets te negatief doet of mij op enig andere wijze irriteert zo hard de grond in te boren dat ze over 5 dagen nog steeds omhoog aan het klimmen zijn.

Verder heb ik gelukkig geen ochtendhumeur. Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 09:27 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Heb maar 2 uur kunnen slapen vannacht, lag klaarwakker in m'n bed. Ik ben momenteel in staat om iedereen die ook maar iets te positief doet, iets te negatief doet of mij op enig andere wijze irriteert zo hard de grond in te boren dat ze over 5 dagen nog steeds omhoog aan het klimmen zijn.

dan hoop ik voor je dat je de goeie boortjes bij je hebt anders schiet het nog niks op
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 10:32 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:

melatonine
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 11:42 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
J oey schreef:

melatonine

Werkt niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:00 

Hardtraxxer

Kamillethee zuipen voor het slapen gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:31 

Hardtraxx Veteran

Ik hoor wel goede verhalen over die Valdispert shit wat goed lijkt te helpen. Iemand daar ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 16:09 

Wiskunde Examen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 21:19 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
Wiskunde Examen

Havo B?
Vond hem ook behoorlijk vervelend ja... gelukkig nog ongeveer de helft van het aantal punten. Maar is niet genoeg aangezien de rest allemaal kut gingen :/ Als ik de laatste 2 echt goed maak en geluk heb dan slaag ik nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 21:34 

havo A maar die was alsnog drama, alles zitten leren en ik kende alles en dan krijg je ergens een vraag over standaardafwijking en normaalverdeling en ik was dat dus compleet vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 20:52 

Hardtraxxer

Telkens als ik er weer aan denk irriteer ik me dood. Afgelopen zaterdag op Wildness tijdens de set van Radical Redemption. Tijdens de nummers waar de fanboys normaal gesproken keihard schreeuwen RADICAL REDEMPTION en DONT FUCK WITH THE RADICAL werd er niet zo hard geschreeuwd als normaal.

Radical gooide op dat moment van allerlei wegwerp gebaren, begon te schreeuwen in de microfroon wat voor kutpubliek et was ofzo... wat een arrogantie bah...

stel ik me aan of is mij irritatie geheel terecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 20:57 

Donateur

Verkeerd geïnterpreteerd. Lekker aan het uitdagen.
Vorige  1 ... 840, 841, 842, 843, 844, 845, 846 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic