Daarnaast vind ik het zelf erg leuk om tijdens het feest foto's en filmpjes te maken, om daar een dag/week/maand/jaar later nog om te kunne lachen (in de meeste gevallen dan) of genieten van de lichtshow ZOALS IK DIE HEB ERVAREN en dus niet alleen de mooiste momenten die in de aftermovie zitten.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Verstandskies laten trekken. Nu een enorme zere bek.
Dit, ook al doe ik dit niet heel veel. Alleen mensen die de hele dag staan te filmen en wanneer ze dit niet doen maar wat naar hun telefoon staren vind ik wel sneu.wrote:Daarnaast vind ik het zelf erg leuk om tijdens het feest foto's en filmpjes te maken, om daar een dag/week/maand/jaar later nog om te kunne lachen (in de meeste gevallen dan) of genieten van de lichtshow ZOALS IK DIE HEB ERVAREN en dus niet alleen de mooiste momenten die in de aftermovie zitten.
Als je af en toe eens wat filmt is imo geen probleem. De hele tijd door filmen snap ik niet zo, waarom ga je dan naar het feest? Je kunt dan later terug kijken hoe je het hele feest en de muziek niet hebt meegekregen?
Ik vind het altijd zo raar dat iedereen standaard zijn telefoon tevoorschijn haalt bij een intro van een artiest. Ik film zelf ook wel eens, maar dan tijdens een leuk nummer, zodat het publiek los gaat en de lichtshow een beetje meewerkt. Bij een intro zie je gewoon de MC die roept: LADIES EN GENTLEMEN....... PLEASE GIVE IT UP, FOR MY MAN.... [naam dj]!!!!!
Ik wil hier eigenlijk de aankondiging van Wavolizer op Loudness in t Klokgebouw posten maar geen zin om op te zoeken.
Ik erger me aan paradigma's. Waarom moet ik dit in godsnaam leren.
View on SoundCloudwrote:Ik wil hier eigenlijk de aankondiging van Wavolizer op Loudness in t Klokgebouw posten maar geen zin om op te zoeken.
Eerste 25 seconden bedoel je?
Deze set is trouwens echt een gigantisch genietmoment. Memories
Hmm ik had wat anders in m'n hoofd dit gaat nog wel. Wel bizar was dit ja. 
Vuilniswagens die de weg blokkeren, en vuilnismannen die vervolgens niet ff op willen schieten 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
80% in die zaal dacht daar op dat moment anders over.wrote:View on SoundCloudwrote:Ik wil hier eigenlijk de aankondiging van Wavolizer op Loudness in t Klokgebouw posten maar geen zin om op te zoeken.
Eerste 25 seconden bedoel je?
Deze set is trouwens echt een gigantisch genietmoment. Memories
Was ook bij de laatste hardstyleset van Wavo bij TC Celebrates in Arnhem, 80% van de zaal liep gewoon weg.
Klopt ja. Vond het echt super vet, maar vond het tegelijk ook heel ongepast om Wavo zaal 1 van Loudness te laten afsluiten 
Vet juist, anders had ik het never nooit meegemaakt. Nu was het redelijk gedwongen voor het geluid aldaar.
Gelukkig wordt hij in de industrial al een stuk meer gewaardeerd ook gezien zijn set op Hardshock waar het aantal aanwezigen tijdens de set juist groeide (ok, het was niet super vol, maar het was dan ook een kleinere area
Heb maar 2 uur kunnen slapen vannacht, lag klaarwakker in m'n bed. Ik ben momenteel in staat om iedereen die ook maar iets te positief doet, iets te negatief doet of mij op enig andere wijze irriteert zo hard de grond in te boren dat ze over 5 dagen nog steeds omhoog aan het klimmen zijn.
Verder heb ik gelukkig geen ochtendhumeur. Gr.
dan hoop ik voor je dat je de goeie boortjes bij je hebt anders schiet het nog niks opwrote:Heb maar 2 uur kunnen slapen vannacht, lag klaarwakker in m'n bed. Ik ben momenteel in staat om iedereen die ook maar iets te positief doet, iets te negatief doet of mij op enig andere wijze irriteert zo hard de grond in te boren dat ze over 5 dagen nog steeds omhoog aan het klimmen zijn.
melatoninewrote:Heb maar 2 uur kunnen slapen vannacht, lag klaarwakker in m'n bed. Ik ben momenteel in staat om iedereen die ook maar iets te positief doet, iets te negatief doet of mij op enig andere wijze irriteert zo hard de grond in te boren dat ze over 5 dagen nog steeds omhoog aan het klimmen zijn.
Werkt niet meer.wrote:melatoninewrote:Heb maar 2 uur kunnen slapen vannacht, lag klaarwakker in m'n bed. Ik ben momenteel in staat om iedereen die ook maar iets te positief doet, iets te negatief doet of mij op enig andere wijze irriteert zo hard de grond in te boren dat ze over 5 dagen nog steeds omhoog aan het klimmen zijn.
Ik hoor wel goede verhalen over die Valdispert shit wat goed lijkt te helpen. Iemand daar ervaring mee?
Havo B?wrote:Wiskunde Examen
Vond hem ook behoorlijk vervelend ja... gelukkig nog ongeveer de helft van het aantal punten. Maar is niet genoeg aangezien de rest allemaal kut gingen
havo A maar die was alsnog drama, alles zitten leren en ik kende alles en dan krijg je ergens een vraag over standaardafwijking en normaalverdeling en ik was dat dus compleet vergeten.
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Telkens als ik er weer aan denk irriteer ik me dood. Afgelopen zaterdag op Wildness tijdens de set van Radical Redemption. Tijdens de nummers waar de fanboys normaal gesproken keihard schreeuwen RADICAL REDEMPTION en DONT FUCK WITH THE RADICAL werd er niet zo hard geschreeuwd als normaal.
Radical gooide op dat moment van allerlei wegwerp gebaren, begon te schreeuwen in de microfroon wat voor kutpubliek et was ofzo... wat een arrogantie bah...
stel ik me aan of is mij irritatie geheel terecht!
Radical gooide op dat moment van allerlei wegwerp gebaren, begon te schreeuwen in de microfroon wat voor kutpubliek et was ofzo... wat een arrogantie bah...
stel ik me aan of is mij irritatie geheel terecht!