Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Daarnaast vind ik het zelf erg leuk om tijdens het feest foto's en filmpjes te maken, om daar een dag/week/maand/jaar later nog om te kunne lachen (in de meeste gevallen dan) of genieten van de lichtshow ZOALS IK DIE HEB ERVAREN en dus niet alleen de mooiste momenten die in de aftermovie zitten.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Verstandskies laten trekken. Nu een enorme zere bek.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
The Skribbler wrote:Daarnaast vind ik het zelf erg leuk om tijdens het feest foto's en filmpjes te maken, om daar een dag/week/maand/jaar later nog om te kunne lachen (in de meeste gevallen dan) of genieten van de lichtshow ZOALS IK DIE HEB ERVAREN en dus niet alleen de mooiste momenten die in de aftermovie zitten.
Dit, ook al doe ik dit niet heel veel. Alleen mensen die de hele dag staan te filmen en wanneer ze dit niet doen maar wat naar hun telefoon staren vind ik wel sneu.

Als je af en toe eens wat filmt is imo geen probleem. De hele tijd door filmen snap ik niet zo, waarom ga je dan naar het feest? Je kunt dan later terug kijken hoe je het hele feest en de muziek niet hebt meegekregen?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Ik vind het altijd zo raar dat iedereen standaard zijn telefoon tevoorschijn haalt bij een intro van een artiest. Ik film zelf ook wel eens, maar dan tijdens een leuk nummer, zodat het publiek los gaat en de lichtshow een beetje meewerkt. Bij een intro zie je gewoon de MC die roept: LADIES EN GENTLEMEN....... PLEASE GIVE IT UP, FOR MY MAN.... [naam dj]!!!!!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik wil hier eigenlijk de aankondiging van Wavolizer op Loudness in t Klokgebouw posten maar geen zin om op te zoeken.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik erger me aan paradigma's. Waarom moet ik dit in godsnaam leren.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
TiMOTHYb wrote:Ik wil hier eigenlijk de aankondiging van Wavolizer op Loudness in t Klokgebouw posten maar geen zin om op te zoeken.
View on SoundCloud
Eerste 25 seconden bedoel je?

Deze set is trouwens echt een gigantisch genietmoment. Memories :loving:
Donateur
last seen Aug 2024
Hmm ik had wat anders in m'n hoofd dit gaat nog wel. Wel bizar was dit ja. xd
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Vuilniswagens die de weg blokkeren, en vuilnismannen die vervolgens niet ff op willen schieten :mad:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
The Skribbler wrote:
TiMOTHYb wrote:Ik wil hier eigenlijk de aankondiging van Wavolizer op Loudness in t Klokgebouw posten maar geen zin om op te zoeken.
View on SoundCloud
Eerste 25 seconden bedoel je?

Deze set is trouwens echt een gigantisch genietmoment. Memories :loving:
80% in die zaal dacht daar op dat moment anders over. xd Maar ik heb me prima vermaakt.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Was ook bij de laatste hardstyleset van Wavo bij TC Celebrates in Arnhem, 80% van de zaal liep gewoon weg.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Klopt ja. Vond het echt super vet, maar vond het tegelijk ook heel ongepast om Wavo zaal 1 van Loudness te laten afsluiten :P
Donateur
last seen Aug 2024
Vet juist, anders had ik het never nooit meegemaakt. Nu was het redelijk gedwongen voor het geluid aldaar.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Gelukkig wordt hij in de industrial al een stuk meer gewaardeerd ook gezien zijn set op Hardshock waar het aantal aanwezigen tijdens de set juist groeide (ok, het was niet super vol, maar het was dan ook een kleinere area
Hardtraxx Veteran
Heb maar 2 uur kunnen slapen vannacht, lag klaarwakker in m'n bed. Ik ben momenteel in staat om iedereen die ook maar iets te positief doet, iets te negatief doet of mij op enig andere wijze irriteert zo hard de grond in te boren dat ze over 5 dagen nog steeds omhoog aan het klimmen zijn.

Verder heb ik gelukkig geen ochtendhumeur. Gr.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
J oey wrote:Heb maar 2 uur kunnen slapen vannacht, lag klaarwakker in m'n bed. Ik ben momenteel in staat om iedereen die ook maar iets te positief doet, iets te negatief doet of mij op enig andere wijze irriteert zo hard de grond in te boren dat ze over 5 dagen nog steeds omhoog aan het klimmen zijn.

dan hoop ik voor je dat je de goeie boortjes bij je hebt anders schiet het nog niks op
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
J oey wrote:Heb maar 2 uur kunnen slapen vannacht, lag klaarwakker in m'n bed. Ik ben momenteel in staat om iedereen die ook maar iets te positief doet, iets te negatief doet of mij op enig andere wijze irriteert zo hard de grond in te boren dat ze over 5 dagen nog steeds omhoog aan het klimmen zijn.

melatonine
Hardtraxx Veteran
Raven wrote:

melatonine
Werkt niet meer.
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Kamillethee zuipen voor het slapen gaan
Hardtraxx Veteran
Ik hoor wel goede verhalen over die Valdispert shit wat goed lijkt te helpen. Iemand daar ervaring mee?
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
Wiskunde Examen
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
jeffrey2107 wrote:Wiskunde Examen
Havo B?
Vond hem ook behoorlijk vervelend ja... gelukkig nog ongeveer de helft van het aantal punten. Maar is niet genoeg aangezien de rest allemaal kut gingen :/ Als ik de laatste 2 echt goed maak en geluk heb dan slaag ik nog.
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
havo A maar die was alsnog drama, alles zitten leren en ik kende alles en dan krijg je ergens een vraag over standaardafwijking en normaalverdeling en ik was dat dus compleet vergeten.
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
Telkens als ik er weer aan denk irriteer ik me dood. Afgelopen zaterdag op Wildness tijdens de set van Radical Redemption. Tijdens de nummers waar de fanboys normaal gesproken keihard schreeuwen RADICAL REDEMPTION en DONT FUCK WITH THE RADICAL werd er niet zo hard geschreeuwd als normaal.

Radical gooide op dat moment van allerlei wegwerp gebaren, begon te schreeuwen in de microfroon wat voor kutpubliek et was ofzo... wat een arrogantie bah...

stel ik me aan of is mij irritatie geheel terecht!
Donateur
last seen Aug 2024
Verkeerd geïnterpreteerd. Lekker aan het uitdagen.