Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja zie je dit kwam mij ook al bekend voor zeg
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
TiMOTHYb wrote:Sowieso is dat ranten op mensen die zich voor een trein laten vallen altijd een beetje eng. Iedereen doet altijd vreselijk medelevend met de machinist maar is voornamelijk (zoals altijd) met zichzelf bezig (te laat voor een boeking, te laat voor een afspraak op de zaak etc.) Voor het gemak wordt het feit dat zo iemand z'n leven al jaren op z'n kop staat even aan de kant geschoven.

Hoe vaak ik ook al niet in de trein heb gehoord; Ja echt super egoïstisch wat een mongool. Mis ik natuurlijk weer mijn tentamen dankzij hem.. godverdomme

w t f
Zelfmoord kan ook op een andere minder egoïstische manier. zeg jij ditzelfde namelijk ook over die co-piloot?
Donateur
last seen Aug 2024
Ventrue wrote: Zelfmoord kan ook op een andere minder egoïstische manier. zeg jij ditzelfde namelijk ook over die co-piloot?
Dat is nou precies hetgeen wat ik niet ter discussie stel :lol: good thinking. Jij bent dus ook zo iemand die gaat staan gillen hoe erg het wel niet is om te vervolgen met verdomme nou is de albert heijn straks dicht!!!!
Last edited by TiMOTHYb on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ventrue wrote: Zelfmoord kan ook op een andere minder egoïstische manier. zeg jij ditzelfde namelijk ook over die co-piloot?
Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat dit een vergelijking van niks is.
Basxt wrote:
Daveytl wrote:Wat had je dan verwacht van iemand die zulke muziek maakt? Dat die een dergelijk IQ heeft dat ie er ook maar iets van begrijpt?
En zie hier irritatie momentje nummer 2.

Slaat echt nergens op >.<
Nahhh, het slaat wel ergens op maar ik zat je maar te stangen joh :P
Donateur
last seen Aug 2024
Oh en Basxt beetje zelfreflectie jongen.

Techno
House
Hardstyle
Hardcore
Frenchcore

Voor hoeveel geld zullen we wedden dat dat de volgorde in gemiddeld IQ is? Is toch niks mis mee, maar door te ontkennen maak je jezelf vrij belachelijk.
Hardtraxx Addict
last seen May 2019
TiMOTHYb wrote:
Dat is nou precies hetgeen wat ik niet ter discussie stel :lol: good thinking. Jij bent dus ook zo iemand die gaat staan gillen hoe erg het wel niet is om te vervolgen met verdomme nou is de albert heijn straks dicht!!!!
Laten we de discussie maar idd niet beginnen, wel goed dat gelijk helemaal weet hoe ik erover denk en er op zou reageren en dat je dat uit 1 zin kunt halen, je zit er namelijk echt helemaal naast >.<
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
TiMOTHYb wrote: Techno
House
Hardstyle
Hardcore
Frenchcore
Big Room EDM
Hardtraxx Addict
last seen May 2019
Daveytl wrote:
Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat dit een vergelijking van niks is.
klopt, ik wil er alleen mijn punt mee duidelijk maken.
Donateur
last seen Aug 2024
Ventrue wrote: Laten we de discussie maar idd niet beginnen, wel goed dat gelijk helemaal weet hoe ik erover denk en er op zou reageren en dat je dat uit 1 zin kunt halen, je zit er namelijk echt helemaal naast >.<
Waar haal jij vandaan dat ik beweer dat het niet op een minder egoïstische manier kan dan Ventrue? xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Chroman wrote:
TiMOTHYb wrote: Industrial Hardcore
Techno
House
Hardstyle
Mainstream Hardcore
Raw Hardstyle
Frenchcore
Uptempo
Big Room EDM
Top 40
Hardtraxx Addict
last seen May 2019
TiMOTHYb wrote:
Ventrue wrote: Laten we de discussie maar idd niet beginnen, wel goed dat gelijk helemaal weet hoe ik erover denk en er op zou reageren en dat je dat uit 1 zin kunt halen, je zit er namelijk echt helemaal naast >.<
Waar haal jij vandaan dat ik beweer dat het niet op een minder egoïstische manier kan dan Ventrue? xd
Dat beweer ik helemaal niet, ik heb alleen het idee dat jij het onterecht vind als mensen klagen als zoiets gebeurt.
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Xbox live support, heb je een probleem met je XBOX live account gaan ze je doorverwijzen naar 343 omdat het probleem het eerst voorkwam tijdens halo, en die halo is gemaakt in een tijd dat heel 343 nog niet eens bestond. >.<
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Zit je om 16:45 klaar voor de Formule 1-kwalificatie in Bahrein (start 17:00), start je de Sport1 webplayer op, moet ik Microsoft Silverlight installeren. Heb ik gewoon. Voor de vorige race geïnstalleerd namelijk.
Vervolgens maar Silverlight gedeïnstalleerd, opnieuw geïnstalleerd, voorkeuren en cache verwijderd, nog steeds zelfde probleem. Was inmiddels 16:55.
Uiteindelijk maar Firefox gedownload en daarop werkte het gelukkig wel gewoon, net op tijd klaar voor het begin van de quali maar JEZUS wat irritant zeg >.<

Sport1 get your head in the game
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Broken Balance wrote:
Chroman wrote:
TiMOTHYb wrote: Industrial Hardcore
Techno
House
Hardstyle
Mainstream Hardcore
Raw Hardstyle
Frenchcore
Uptempo
Big Room EDM
Top 40
Hebben mensen die techno luisteren zo'n hoog IQ ja?
Hardtraxxer
last seen Apr 2018
Techno is heel populair bij studenten dus denk eigenlijk wel dat dat klopt :P
Als je IQ zo oppervlakkig kan bekijken tenminste.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Waarschijnlijk luisteren ze hersenloze muziek om te compenseren voor hun hoge IQ.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Uberhout wrote:Waarschijnlijk luisteren ze hersenloze muziek om te compenseren voor hun hoge IQ.
Kan ik beamen.
Hardtraxxer
last seen Apr 2018
Ik vind techno best leuk op z'n tijd
Donateur
last seen Aug 2024
Bever wrote:Techno is heel populair bij studenten dus denk eigenlijk wel dat dat klopt :P
Als je IQ zo oppervlakkig kan bekijken tenminste.
Zo dacht ik ook eigenlijk ja. :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Zo langzamerhand lijkt het mishandelen van conducteurs een sport te worden, nu weer een 18 jarige die een conducteur mishandelt in Enkhuizen :/
S
Unknown wrote:Zo langzamerhand lijkt het mishandelen van conducteurs een sport te worden, nu weer een 18 jarige die een conducteur mishandelt in Enkhuizen :/
Ik vraag me dan altijd wel af of het nou daadwerkelijk zo veel vaker gebeurt of dat hel lijkt alsof het vaker gebeurt omdat het nu elke keer meteen het nieuws haalt.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Telefoon gleed gisteren op Hardshock uit m'n hand toen ik alles uit m'n zakken haalde voor het fouilleren. Zitten nu flinke barsten in het scherm waardoor alles al zeer lastig leesbaar wordt. Hier erger ik me aan.

Ook een ergernis is het verplaatsen van allerlei dingen naar m'n SD-kaart. Duurt echt belachelijk lang.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
sandervanbruggen wrote:
Unknown wrote:Zo langzamerhand lijkt het mishandelen van conducteurs een sport te worden, nu weer een 18 jarige die een conducteur mishandelt in Enkhuizen :/
Ik vraag me dan altijd wel af of het nou daadwerkelijk zo veel vaker gebeurt of dat hel lijkt alsof het vaker gebeurt omdat het nu elke keer meteen het nieuws haalt.
Ja zit idd ook wel wat in.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Examen HRM ongeldig verklaard, door lekken examenstof door de lerares zelf. :/
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Is het niet zo dat de docent voorafgaand al de examenstof moet lekken... (zeg maar lesgeven)?