Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 14:36 

Donateur

Ja zie je dit kwam mij ook al bekend voor zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 14:39 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Sowieso is dat ranten op mensen die zich voor een trein laten vallen altijd een beetje eng. Iedereen doet altijd vreselijk medelevend met de machinist maar is voornamelijk (zoals altijd) met zichzelf bezig (te laat voor een boeking, te laat voor een afspraak op de zaak etc.) Voor het gemak wordt het feit dat zo iemand z'n leven al jaren op z'n kop staat even aan de kant geschoven.

Hoe vaak ik ook al niet in de trein heb gehoord; Ja echt super egoïstisch wat een mongool. Mis ik natuurlijk weer mijn tentamen dankzij hem.. godverdomme

w t f

Zelfmoord kan ook op een andere minder egoïstische manier. zeg jij ditzelfde namelijk ook over die co-piloot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 14:49 

Donateur

Ventrue schreef:
Zelfmoord kan ook op een andere minder egoïstische manier. zeg jij ditzelfde namelijk ook over die co-piloot?

Dat is nou precies hetgeen wat ik niet ter discussie stel :lol: good thinking. Jij bent dus ook zo iemand die gaat staan gillen hoe erg het wel niet is om te vervolgen met verdomme nou is de albert heijn straks dicht!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 14:49 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:

Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat dit een vergelijking van niks is.

Basxt schreef:
Daveytl schreef:
Wat had je dan verwacht van iemand die zulke muziek maakt? Dat die een dergelijk IQ heeft dat ie er ook maar iets van begrijpt?

En zie hier irritatie momentje nummer 2.

Slaat echt nergens op >.<

Nahhh, het slaat wel ergens op maar ik zat je maar te stangen joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 14:51 

Donateur

Oh en Basxt beetje zelfreflectie jongen.

Techno
House
Hardstyle
Hardcore
Frenchcore

Voor hoeveel geld zullen we wedden dat dat de volgorde in gemiddeld IQ is? Is toch niks mis mee, maar door te ontkennen maak je jezelf vrij belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 15:07 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Ventrue schreef:

Dat is nou precies hetgeen wat ik niet ter discussie stel :lol: good thinking. Jij bent dus ook zo iemand die gaat staan gillen hoe erg het wel niet is om te vervolgen met verdomme nou is de albert heijn straks dicht!!!!

Laten we de discussie maar idd niet beginnen, wel goed dat gelijk helemaal weet hoe ik erover denk en er op zou reageren en dat je dat uit 1 zin kunt halen, je zit er namelijk echt helemaal naast >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 15:08 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Techno
House
Hardstyle
Hardcore
Frenchcore
Big Room EDM
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 15:10 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Ventrue schreef:

Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat dit een vergelijking van niks is.

klopt, ik wil er alleen mijn punt mee duidelijk maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 15:24 

Donateur

Ventrue schreef:
Laten we de discussie maar idd niet beginnen, wel goed dat gelijk helemaal weet hoe ik erover denk en er op zou reageren en dat je dat uit 1 zin kunt halen, je zit er namelijk echt helemaal naast >.<

Waar haal jij vandaan dat ik beweer dat het niet op een minder egoïstische manier kan dan Ventrue? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 15:49 

Kraak... Piep...

Chroman schreef:
TiMOTHYb schreef:
Industrial Hardcore
Techno
House
Hardstyle
Mainstream Hardcore
Raw Hardstyle
Frenchcore
Uptempo
Big Room EDM
Top 40
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 15:51 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Ventrue schreef:

Waar haal jij vandaan dat ik beweer dat het niet op een minder egoïstische manier kan dan Ventrue? xd

Dat beweer ik helemaal niet, ik heb alleen het idee dat jij het onterecht vind als mensen klagen als zoiets gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 17:22 

Xbox live support, heb je een probleem met je XBOX live account gaan ze je doorverwijzen naar 343 omdat het probleem het eerst voorkwam tijdens halo, en die halo is gemaakt in een tijd dat heel 343 nog niet eens bestond. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 19:16 

Hardtraxxer

Zit je om 16:45 klaar voor de Formule 1-kwalificatie in Bahrein (start 17:00), start je de Sport1 webplayer op, moet ik Microsoft Silverlight installeren. Heb ik gewoon. Voor de vorige race geïnstalleerd namelijk.
Vervolgens maar Silverlight gedeïnstalleerd, opnieuw geïnstalleerd, voorkeuren en cache verwijderd, nog steeds zelfde probleem. Was inmiddels 16:55.
Uiteindelijk maar Firefox gedownload en daarop werkte het gelukkig wel gewoon, net op tijd klaar voor het begin van de quali maar JEZUS wat irritant zeg >.<

Sport1 get your head in the game
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 19:42 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Chroman schreef:
TiMOTHYb schreef:
Industrial Hardcore
Techno
House
Hardstyle
Mainstream Hardcore
Raw Hardstyle
Frenchcore
Uptempo
Big Room EDM
Top 40

Hebben mensen die techno luisteren zo'n hoog IQ ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 19:46 

Hardtraxxer

Techno is heel populair bij studenten dus denk eigenlijk wel dat dat klopt :P
Als je IQ zo oppervlakkig kan bekijken tenminste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 19:59 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk luisteren ze hersenloze muziek om te compenseren voor hun hoge IQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 00:07 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Waarschijnlijk luisteren ze hersenloze muziek om te compenseren voor hun hoge IQ.

Kan ik beamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 10:52 

Hardtraxxer

Ik vind techno best leuk op z'n tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 11:47 

Donateur

Bever schreef:
Techno is heel populair bij studenten dus denk eigenlijk wel dat dat klopt :P
Als je IQ zo oppervlakkig kan bekijken tenminste.

Zo dacht ik ook eigenlijk ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 17:15 

Hardtraxx Veteran

Zo langzamerhand lijkt het mishandelen van conducteurs een sport te worden, nu weer een 18 jarige die een conducteur mishandelt in Enkhuizen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 18:39 

Unknown schreef:
Zo langzamerhand lijkt het mishandelen van conducteurs een sport te worden, nu weer een 18 jarige die een conducteur mishandelt in Enkhuizen :/

Ik vraag me dan altijd wel af of het nou daadwerkelijk zo veel vaker gebeurt of dat hel lijkt alsof het vaker gebeurt omdat het nu elke keer meteen het nieuws haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 20:15 

Hardtraxx Veteran

Telefoon gleed gisteren op Hardshock uit m'n hand toen ik alles uit m'n zakken haalde voor het fouilleren. Zitten nu flinke barsten in het scherm waardoor alles al zeer lastig leesbaar wordt. Hier erger ik me aan.

Ook een ergernis is het verplaatsen van allerlei dingen naar m'n SD-kaart. Duurt echt belachelijk lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 20:17 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Unknown schreef:

Ik vraag me dan altijd wel af of het nou daadwerkelijk zo veel vaker gebeurt of dat hel lijkt alsof het vaker gebeurt omdat het nu elke keer meteen het nieuws haalt.

Ja zit idd ook wel wat in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 13:53 

Hardtraxxer

Examen HRM ongeldig verklaard, door lekken examenstof door de lerares zelf. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 13:56 

Hardtraxx Veteran

Is het niet zo dat de docent voorafgaand al de examenstof moet lekken... (zeg maar lesgeven)?
Vorige  1 ... 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic