Hoe kun je je daar nu in vergissenwrote:Denken dat je een ticket hebt gekocht, maar dat toch niet gedaan te hebben.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Door dat ik mn hele bureaublad vol heb met tickets en ik ja.wrote:Hoe kun je je daar nu in vergissenwrote:Denken dat je een ticket hebt gekocht, maar dat toch niet gedaan te hebben.
Geen idee
-
S
Een onderzoeksplan moeten maken en me daar totaal niet op kunnen focussen. 
Een buitenlands heetgeblakers gastje in het bestuursteam van een 'bedrijfje' dat ik run die er niet tegen kan dat ik meer geef om mijn toelating voor HKU dan online komen op Skype zodat we met z'n allen kunnen praten over hoe ik onze PayPal bedrijfsrekening heb 'verneukt' (wat bullshit is). Godallemachtig.
Groot deel van de tracktitels die ik langs zie komen op het moment. Raw dit raw zo.
Hahahhaahahwrote:Kun je je fiets niet bij de Matrixx laten staan?wrote: Bakfietsen in de fietsenstalling die 2 rekken in beslag nemen
De groeiende hype omtrent het plaatsen van die verschrikkelijk gedetailleerde, gigantisch imbeciele en tevens veel te vrolijke Facebook stickers.

-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
wrote:Facebook
Vandaag ERGER ik me aan alles, maar aan dit nog wel het meeste
http://www.dirtyworkz.com/product/dr-ru ... hard-drop/
HET NIEUWE HOKJE IS OFFICIEEL EEN HOKJE JEEEE
Last edited by Paultheone on , edited 1 time in total.
Leer nou eens dat dat niet klopt, Paul.wrote:Vandaag irriteer ik me aan alles, maar aan dit nog wel het meeste
Overigens vind ik het ook niet leuk dat er nog zo'n klote hokje bijkomt.
-
S
Wifi verbinding die heel de tijd onderbroken word 
Alles aan deze pagina.wrote:Vandaag ERGER ik me aan alles, maar aan dit nog wel het meeste
Maar bedoel je nou dat ze een genre maken van "Hard Drop" ofzo? Weet anders niet wat je bedoelt.
In het geval dat je ja gaat zeggen dan denk ik dat dit wel irritatiemomentje van het jaar kan worden.
Het is maar waar je je aan kan ergeren, zeg.
Altijd als iemand er een nieuwe term in slingert vindt dat grote weerstand.
Weet nog wel dat Raw Hardstyle voor het eerst bij naam genoemd werd. Net zoveel mensen die zich daar kwaad om maakten
Weet nog wel dat Raw Hardstyle voor het eerst bij naam genoemd werd. Net zoveel mensen die zich daar kwaad om maakten
Mensen die facebook gebruiken als Twitter en er per dag 10+ dingen opzetten/delen.
Afbeeldingen op facebook met 'like if you're not racist', 'like if you love your mom' etc. Nee, alle buitenlanders moeten godverdomme dood en ik heb een tering hekel aan m'n moeder. Nou goed? En dan ook nog de mensen die bij 10 van die afbeeldingen per dag op vind ik leuk klikken.
Zo, uitlaatklep. Heerlijk.
Afbeeldingen op facebook met 'like if you're not racist', 'like if you love your mom' etc. Nee, alle buitenlanders moeten godverdomme dood en ik heb een tering hekel aan m'n moeder. Nou goed? En dan ook nog de mensen die bij 10 van die afbeeldingen per dag op vind ik leuk klikken.
wrote:Mensen die facebook gebruiken als Twitter en er per dag 10+ dingen opzetten/delen.

^werkt ook bij personen
Mag ik dan ook gelijk even klagen over Destructive Tendencies? Een van mijn favorieten op dit moment, maar dat ze zo snel stijgen doet ze niet goed. Ze beginnen een beetje zelf ingenomen kwallen te worden.wrote:Mensen die facebook gebruiken als Twitter en er per dag 10+ dingen opzetten/delen.

Voortaan gewoon een trein eerder pakken lutser.
Wat had je dan verwacht van iemand die zulke muziek maakt? Dat die een dergelijk IQ heeft dat ie er ook maar iets van begrijpt?
En zie hier irritatie momentje nummer 2.wrote:Wat had je dan verwacht van iemand die zulke muziek maakt? Dat die een dergelijk IQ heeft dat ie er ook maar iets van begrijpt?
Slaat echt nergens op
Daar het de heer TL wel een punt. Wie simpel doet, simpel toekomt.
Sowieso is dat ranten op mensen die zich voor een trein laten vallen altijd een beetje eng. Iedereen doet altijd vreselijk medelevend met de machinist maar is voornamelijk (zoals altijd) met zichzelf bezig (te laat voor een boeking, te laat voor een afspraak op de zaak etc.) Voor het gemak wordt het feit dat zo iemand z'n leven al jaren op z'n kop staat even aan de kant geschoven.
Hoe vaak ik ook al niet in de trein heb gehoord; Ja echt super egoïstisch wat een mongool. Mis ik natuurlijk weer mijn tentamen dankzij hem.. godverdomme
w t f
Hoe vaak ik ook al niet in de trein heb gehoord; Ja echt super egoïstisch wat een mongool. Mis ik natuurlijk weer mijn tentamen dankzij hem.. godverdomme
w t f