Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het productiebedrijf achter Top Gear is van Jeremy Clarkson.

Ze kunnen zo verder op een commerciele zender die genoeg bied, ze kunnen een soortgelijk format maken en het iets anders noemen en hop, ze gaan verder. Netflix en Sky hadden al aanbiedingen liggen.

De drie boys maakten het programma en ze zullen nooit iets soortgelijks doen zonder elkaar omdat het buiten het programma om gewoon dikke vrienden zijn.

De BBC heeft, ondanks het indicident, wat nog steeds heel krom is gezien dat er nog steeds geen hard bewijs is, gewoon hun eigen graf gegraven met hun verschrikkelijke nood om politiek correct te wezen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ze hadden al een aantal waarschuwingen gegeven natuurlijk wegens die racistische uitlatingen. Ook redelijk noodgedwongen door druk uit de maatschappij Britse.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zo veel druk was er niet, de meningen waren meer 50/50.
Daarbij komt dat dat deels de schuld was van de BBC, dat hij Nigger had gezegd had in eerste instantie nooit naar buiten mogen komen omdat het backstage was. Buiten het filmen om, was dit gewoon in prive gezegd.

Andere mooie vergelijking was, Stand up comedians mogen zoiets wel zeggen, maar JC niet op een programma wat sowieso al deels satirisch is.

Maarja daar kijken al die linkse alles moet regenbogen schijten mensen allemaal langs.
Donateur
last seen Aug 2024
Is BBC een staatsomroep?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:Is BBC een staatsomroep?
Net als Nederland 1 & 2 & 3 ja.
Donateur
last seen Aug 2024
Dan is dat je antwoord denk ik. Ongeacht of het uitgezonden werd of niet, als een publiek figuur zulke dingen roept ook al is het in privésfeer zorgt dat gewoon voor vertrouwensbreuken. Bij die vent die ombudsman wilde worden bijvoorbeeld ook.

50/50 zijn trouwens nog steeds ziek veel mensen die hem weg wilde hebben dan.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Irritatiemomentjes

James May ook officieel weg dus.
:cry:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:Dan is dat je antwoord denk ik. Ongeacht of het uitgezonden werd of niet, als een publiek figuur zulke dingen roept ook al is het in privésfeer zorgt dat gewoon voor vertrouwensbreuken. Bij die vent die ombudsman wilde worden bijvoorbeeld ook.

50/50 zijn trouwens nog steeds ziek veel mensen die hem weg wilde hebben dan.
In Engeland he, daar moet je de overige 300 miljoen mensen in de wereld nog eens bij optellen die achter JC staan.
Donateur
last seen Aug 2024
Ja maar omdat dus staatsomroep. 50% van een land is veel te veel om een presentator dan nog fatsoenlijk te kunnen houden. Die 50% die hem weg willen betalen immers z'n salaris..
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:Ja maar omdat dus staatsomroep. 50% van een land is veel te veel om een presentator dan nog fatsoenlijk te kunnen houden. Die 50% die hem weg willen betalen immers z'n salaris..
Het is natuurlijk niet precies bekend hoe veel mensen hem weg willen hebben, maar ik geloof dat het deel dat hem wil houden wel wat groter is hoor. Zelfs de premier wil hem houden :P.
Een groot deel van die 50% heeft Top Gear nooit gekeken, of vind het niet eens leuk, dus ze weten niet in welke context JC presenteert. Die roepen alleen naar aanleiding van het artikel, wat nog steeds niet bewezen is.

Als je kijkt hoe veel mensen mee waren om laatst steun te betuigen aan hem door die petitie naar de BBC te brengen..

EDIT: De BBC wil Chris Evans van Radio 2 als opvolger van JC aanstellen. Hoewel dat wel een sympathieke gast is met verstand van auto's is het echt geen TV personage en past zeker niet in het plaatje van Top Gear hun stijl van presenteren. Plus het gezeik naar elkaar toe van James, Jeremy en Richard komt van jarenlange vriendschap, en als hij er zo tussen zou komen dan zou dat weg zijn. Daarbij was Jeremy in zekere zin de leidende stem van het programma, en dat neem je ook niet zo maar over.

Gelukkig hebben Hammond en May beiden al laten weten dat ze niet door gaan zonder JC.
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Broken Balance wrote:Top Gear zo goed als weg, Jeremy Clarkson ontslagen.
Godverdegodver. Doe eens niet BBC :list:
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Ze stoppen er volgens mij allemaal mee nu, ik hoop gewoon dat discovery channel ofzo top gear overneemt :/
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Kan nu bijna niet meer praten zonder verschrikkelijke pijn te hebben. Eten heb ik opgegeven, drinken zo goed als. Gelukkig vanmiddag een afspraak bij de dokter want trek deze pijn niet meer.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Vanwege Top Gear?? :/
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
The Skribbler wrote:Vanwege Top Gear?? :/
:lol:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
:worship:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
AvixDJ wrote:Ze stoppen er volgens mij allemaal mee nu, ik hoop gewoon dat discovery channel ofzo top gear overneemt :/
Waarom zouden ze, ze hebben Fifth Gear al, en ze hebben bij lange na het geld er niet voor.
Sky of Netflix waren de grootste kandidaten geloof ik.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Broken Balance wrote:
AvixDJ wrote:Ze stoppen er volgens mij allemaal mee nu, ik hoop gewoon dat discovery channel ofzo top gear overneemt :/
Waarom zouden ze, ze hebben Fifth Gear al, en ze hebben bij lange na het geld er niet voor.
Sky of Netflix waren de grootste kandidaten geloof ik.
Zolang t maar wordt overgenomen...
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
The Skribbler wrote:Vanwege Top Gear?? :/
:lol: :lol: :lol:
Nah, vervelende keelontsteking. Heb wel antibiotica nu gelukkig dus hopen dat 't snel wat beter wordt.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
5 voor Nederlands mondeling.. misschien had ik toch maar een boek moeten lezen :/
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Ramirez wrote:Paar flinke borrels dan? :D
Dat helpt meestal wel maarja om dat nou elke avond te doen is ook zo wat he.. En als het een keer niet werkt slaap ik meteen extra kut
AniThing wrote:een goeie dikke joint doet ook z'n werk wel :D :P
Al jaren niet meer gedaan en ook niet meer van plan :P
Fuzzylogic wrote:Ook vaak last van. Kan goed zijn dat je het al doet, maar laat anders je telefoon eens in de woonkamer liggen als je naar bed gaat. Even wat lezen en je zult merken dat je veel beter slaapt :thumbup:
Ik woon op kamers dus ik kan hem nergens anders hebben liggen dan in mn kamer :lol:

Laatste dagen eindelijk weer normaal geslapen voor het eerst in weken, moet ik zaterdag tot 08:00 op Masters en daarna om 10:00 Grand Prix van Maleisië kijken. Zo schiet het ook niet op he :( :( :(
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Niks moet ;)
S
Je kunt het ook opnemen en later terugkijken.
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
sandervanbruggen wrote:Je kunt het ook opnemen en later terugkijken.
Zo werkt dat natuurlijk niet voor de diehards. :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Bever wrote:
sandervanbruggen wrote:Je kunt het ook opnemen en later terugkijken.
Zo werkt dat natuurlijk niet voor de diehards. :cool:
Dan moet je ook niet klagen over slaap gebrek