Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 830, 831, 832, 833, 834, 835, 836 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 17:14 

Kraak... Piep...

Het productiebedrijf achter Top Gear is van Jeremy Clarkson.

Ze kunnen zo verder op een commerciele zender die genoeg bied, ze kunnen een soortgelijk format maken en het iets anders noemen en hop, ze gaan verder. Netflix en Sky hadden al aanbiedingen liggen.

De drie boys maakten het programma en ze zullen nooit iets soortgelijks doen zonder elkaar omdat het buiten het programma om gewoon dikke vrienden zijn.

De BBC heeft, ondanks het indicident, wat nog steeds heel krom is gezien dat er nog steeds geen hard bewijs is, gewoon hun eigen graf gegraven met hun verschrikkelijke nood om politiek correct te wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 17:20 

Donateur

Ze hadden al een aantal waarschuwingen gegeven natuurlijk wegens die racistische uitlatingen. Ook redelijk noodgedwongen door druk uit de maatschappij Britse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 18:00 

Kraak... Piep...

Zo veel druk was er niet, de meningen waren meer 50/50.
Daarbij komt dat dat deels de schuld was van de BBC, dat hij Nigger had gezegd had in eerste instantie nooit naar buiten mogen komen omdat het backstage was. Buiten het filmen om, was dit gewoon in prive gezegd.

Andere mooie vergelijking was, Stand up comedians mogen zoiets wel zeggen, maar JC niet op een programma wat sowieso al deels satirisch is.

Maarja daar kijken al die linkse alles moet regenbogen schijten mensen allemaal langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 18:07 

Donateur

Is BBC een staatsomroep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 18:15 

Kraak... Piep...

TiMOTHYb schreef:
Is BBC een staatsomroep?

Net als Nederland 1 & 2 & 3 ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 18:18 

Donateur

Dan is dat je antwoord denk ik. Ongeacht of het uitgezonden werd of niet, als een publiek figuur zulke dingen roept ook al is het in privésfeer zorgt dat gewoon voor vertrouwensbreuken. Bij die vent die ombudsman wilde worden bijvoorbeeld ook.

50/50 zijn trouwens nog steeds ziek veel mensen die hem weg wilde hebben dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 18:25 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

James May ook officieel weg dus.
:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 18:46 

Kraak... Piep...

TiMOTHYb schreef:
Dan is dat je antwoord denk ik. Ongeacht of het uitgezonden werd of niet, als een publiek figuur zulke dingen roept ook al is het in privésfeer zorgt dat gewoon voor vertrouwensbreuken. Bij die vent die ombudsman wilde worden bijvoorbeeld ook.

50/50 zijn trouwens nog steeds ziek veel mensen die hem weg wilde hebben dan.

In Engeland he, daar moet je de overige 300 miljoen mensen in de wereld nog eens bij optellen die achter JC staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:09 

Donateur

Ja maar omdat dus staatsomroep. 50% van een land is veel te veel om een presentator dan nog fatsoenlijk te kunnen houden. Die 50% die hem weg willen betalen immers z'n salaris..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 20:09 

Kraak... Piep...

TiMOTHYb schreef:
Ja maar omdat dus staatsomroep. 50% van een land is veel te veel om een presentator dan nog fatsoenlijk te kunnen houden. Die 50% die hem weg willen betalen immers z'n salaris..

Het is natuurlijk niet precies bekend hoe veel mensen hem weg willen hebben, maar ik geloof dat het deel dat hem wil houden wel wat groter is hoor. Zelfs de premier wil hem houden :P.
Een groot deel van die 50% heeft Top Gear nooit gekeken, of vind het niet eens leuk, dus ze weten niet in welke context JC presenteert. Die roepen alleen naar aanleiding van het artikel, wat nog steeds niet bewezen is.

Als je kijkt hoe veel mensen mee waren om laatst steun te betuigen aan hem door die petitie naar de BBC te brengen..

EDIT: De BBC wil Chris Evans van Radio 2 als opvolger van JC aanstellen. Hoewel dat wel een sympathieke gast is met verstand van auto's is het echt geen TV personage en past zeker niet in het plaatje van Top Gear hun stijl van presenteren. Plus het gezeik naar elkaar toe van James, Jeremy en Richard komt van jarenlange vriendschap, en als hij er zo tussen zou komen dan zou dat weg zijn. Daarbij was Jeremy in zekere zin de leidende stem van het programma, en dat neem je ook niet zo maar over.

Gelukkig hebben Hammond en May beiden al laten weten dat ze niet door gaan zonder JC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 08:19 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Top Gear zo goed als weg, Jeremy Clarkson ontslagen.

Godverdegodver. Doe eens niet BBC :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 09:43 

Hardtraxxer

Ze stoppen er volgens mij allemaal mee nu, ik hoop gewoon dat discovery channel ofzo top gear overneemt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 11:54 

Hardtraxx Veteran

Kan nu bijna niet meer praten zonder verschrikkelijke pijn te hebben. Eten heb ik opgegeven, drinken zo goed als. Gelukkig vanmiddag een afspraak bij de dokter want trek deze pijn niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 13:40 

Hardtraxx Veteran

Vanwege Top Gear?? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 14:20 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 14:22 

Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 15:03 

Kraak... Piep...

AvixDJ schreef:
Ze stoppen er volgens mij allemaal mee nu, ik hoop gewoon dat discovery channel ofzo top gear overneemt :/

Waarom zouden ze, ze hebben Fifth Gear al, en ze hebben bij lange na het geld er niet voor.
Sky of Netflix waren de grootste kandidaten geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 15:15 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
AvixDJ schreef:

Waarom zouden ze, ze hebben Fifth Gear al, en ze hebben bij lange na het geld er niet voor.
Sky of Netflix waren de grootste kandidaten geloof ik.

Zolang t maar wordt overgenomen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 16:06 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:

:lol: :lol: :lol:
Nah, vervelende keelontsteking. Heb wel antibiotica nu gelukkig dus hopen dat 't snel wat beter wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 10:21 

Hardtraxx Elite

5 voor Nederlands mondeling.. misschien had ik toch maar een boek moeten lezen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 12:09 

Hardtraxxer

Ramirez schreef:
Paar flinke borrels dan? :D

Dat helpt meestal wel maarja om dat nou elke avond te doen is ook zo wat he.. En als het een keer niet werkt slaap ik meteen extra kut

AniThing schreef:
een goeie dikke joint doet ook z'n werk wel :D :P

Al jaren niet meer gedaan en ook niet meer van plan :P

Fuzzylogic schreef:
Ook vaak last van. Kan goed zijn dat je het al doet, maar laat anders je telefoon eens in de woonkamer liggen als je naar bed gaat. Even wat lezen en je zult merken dat je veel beter slaapt :thumbup:

Ik woon op kamers dus ik kan hem nergens anders hebben liggen dan in mn kamer :lol:

Laatste dagen eindelijk weer normaal geslapen voor het eerst in weken, moet ik zaterdag tot 08:00 op Masters en daarna om 10:00 Grand Prix van Maleisië kijken. Zo schiet het ook niet op he :( :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:35 

Hardtraxx Veteran

Niks moet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:58 

Je kunt het ook opnemen en later terugkijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 14:12 

Hardtraxxer

sandervanbruggen schreef:

Zo werkt dat natuurlijk niet voor de diehards. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 14:43 

Hardtraxx Veteran

Bever schreef:
sandervanbruggen schreef:

Zo werkt dat natuurlijk niet voor de diehards. :cool:

Dan moet je ook niet klagen over slaap gebrek
Vorige  1 ... 830, 831, 832, 833, 834, 835, 836 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic