Komt in elk geval meer in de buurt dan wanneer men dat bij die rauw meuk schrijft.wrote:YT warriors die schreeuwen dat de project one tracks de echte hardstyle zijn in de comments zijn vele malen ergerwrote:Headhunterz upload twee Project One tracks op z'n youtube en alle comments zeiken waar de nieuwe hard with style is. Volgens mij luistert er niemand echt naar de track.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Ja, laten we over die mensen maar niet beginnen. Die leven in een soort vage droomwereld met een eigen waarheid ofzowrote:Komt in elk geval meer in de buurt dan wanneer men dat bij die rauw meuk schrijft.wrote:YT warriors die schreeuwen dat de project one tracks de echte hardstyle zijn in de comments zijn vele malen ergerwrote:Headhunterz upload twee Project One tracks op z'n youtube en alle comments zeiken waar de nieuwe hard with style is. Volgens mij luistert er niemand echt naar de track.
Hecht aub geen waarde meer aan yt comments.wrote:YT warriors die schreeuwen dat de project one tracks de echte hardstyle zijn in de comments zijn vele malen ergerwrote:Headhunterz upload twee Project One tracks op z'n youtube en alle comments zeiken waar de nieuwe hard with style is. Volgens mij luistert er niemand echt naar de track.
Ik weet dat het Youtube is, maar vind het alsnog erg storend.
Niet helemaal waar. Prioriteit 1 bij nieuws is of iets een relatie heeft met Nederland(ers). Zie het als dat Wildstylez liever Year of Summer draait dan Push That Feeling. Niet omdat Push that Feeling kwalitatief minder is dan Year of Summer, maar omdat laatstgenoemde een groter publiek aanspreekt.wrote:wij nederlanders hebben niks te zeggen.....de media bepaalt wat wij te zien krijgenwrote:Correctie: Wij Nederlanders vinden gebeurtenissen dicht bij ons belangrijker, waar de media gewoon op inspeelt.
-
B
Kater
Omdat je een kaartje voor XQ hebt gehad zeker iets te veel gedronken...?wrote:Kater
wrote:Omdat je een kaartje voor XQ hebt gehad zeker iets te veel gedronken...?wrote:Kater
-
B
Ja, eigenlijk wel... Heb mezelf thuis moeten laten brengenwrote:Omdat je een kaartje voor XQ hebt gehad zeker iets te veel gedronken...?wrote:Kater
-
RHardtraxxer
- 52 posts member since 2015
- last seen May 2016
Achter de verkeerde kassarij staan....
Hoe kan je een verkeerde kassa hebben?wrote:Achter de verkeerde kassarij staan....
Na een kwartier erachter komen sat hij eigenlijk dicht iswrote:Hoe kan je een verkeerde kassa hebben?wrote:Achter de verkeerde kassarij staan....
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Ik denk in de kortste rij gaan staan die uiteindelijk het langste duurt van allemaal! Dat is ook een irritatiemomentje van mij altijd!wrote:pinkassa?wrote:Hoe kan je een verkeerde kassa hebben?wrote:Achter de verkeerde kassarij staan....
Groot irritatiemoment idd, heb je haast, staan er 2 oma's voor je (even stereotype) duurt het weet-ik-hoelang. Of een nieuwe medewerker daar achter de kassa die het allemaal niet snapt.
Ja, hoe durven ze jouw drukke leven te storen.wrote:Groot irritatiemoment idd, heb je haast, staan er 2 oma's voor je (even stereotype) duurt het weet-ik-hoelang. Of een nieuwe medewerker daar achter de kassa die het allemaal niet snapt.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Had ik rond 12:00.wrote:Groot irritatiemoment idd, heb je haast, staan er 2 oma's voor je (even stereotype) duurt het weet-ik-hoelang.
Sorry dat ik de almachtige bb heb beledigd@ feest topic he. Over dat 'maar ik bemoei niet' iets met zout en nemen.wrote:Ja, hoe durven ze jouw drukke leven te storen.wrote:Groot irritatiemoment idd, heb je haast, staan er 2 oma's voor je (even stereotype) duurt het weet-ik-hoelang. Of een nieuwe medewerker daar achter de kassa die het allemaal niet snapt.
Met een korreltje zout nemen.*wrote:Sorry dat ik de almachtige bb heb beledigd@ feest topic he. Over dat 'maar ik bemoei niet' iets met zout en nemen.wrote:Ja, hoe durven ze jouw drukke leven te storen.wrote:Groot irritatiemoment idd, heb je haast, staan er 2 oma's voor je (even stereotype) duurt het weet-ik-hoelang. Of een nieuwe medewerker daar achter de kassa die het allemaal niet snapt.
Beledigd? Op dit forum?
En jij bent geloof ik de enige die recent beledigd is op het internet. (Herinnert Hardtraxx Vandaag De Dag Toppa)
wrote: En jij bent geloof ik de enige die recent beledigd is op het internet.
Ow ja, wist niet hoe die uitdrukking ging, bedankt hè!
Sorry dat ik je tegensprak dan*, maar jij komt nogal beledigd over op dit forum inderdaad. Of is het toeval dat ik iets tegen de almachtige bb zeg en jij maar al te graag op mijn irritatiemomentje reageert?
Oh verrek, is daar die reageer knop voor? Ik dacht dat dit een alleen lezen forum was.wrote:wrote: En jij bent geloof ik de enige die recent beledigd is op het internet.
Ow ja, wist niet hoe die uitdrukking ging, bedankt hè!
Sorry dat ik je tegensprak dan*, maar jij komt nogal beledigd over op dit forum inderdaad. Of is het toeval dat ik iets tegen de almachtige bb zeg en jij maar al te graag op mijn irritatiemomentje reageert?
Mijn excuus, en ga nu maar weer verder met mij aanbidden, sinds ik blijkbaar een almachtige ben.
Maar Raven is de echte Almighty hoor, niet doorvertellen.
Gr.
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Wat een liefde!

Verbannen op WhatsApp voor 24 uur vanwege WhatsApp+