Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 15:58 

Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
Steffnov schreef:
Stefann4 schreef:
'Terreurbeweging Boko Haram heeft in Noord-Nigeria mogelijk de dodelijkste terreurdaad tot nu toe gepleegd. Bij aanvallen op onder meer de stad Baga zijn honderden tot tweeduizend mensen omgekomen'
Zet ik vanochtend de tv aan, is er tot mijn grote verbazing geen minuut-tot-minuut-verslag van deze gebeurtenis op tv te zien. Toen bedacht ik me 'dit is Nigeria en geen Frankrijk. Bovendien betreft het hier slechts een aanslag op de menselijkheid en niet op het veel belangrijkere vrijheid van meningsuiting'. Toen ben ik maar weer gaan slapen; ik heb gisteren een karrenvracht bier op, en zeg nou eerlijk, op dit moment is er toch niks belangrijker dan mijn welzijn.

Boko Haram is geen risico voor Nederland, extremistische moslims wel. Kwestie van relevantie. Maakt natuurlijk de terreur in Nigeria er niet minder ernstig om.

Boko Haram zijn volgens mij ook extremistische moslims.

Het zijn moslims, maar doen hun daden niet (in de eerste plaats tenminste) in de naam van de Islam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:00 

Hardtraxx Veteran

Steff terror expert
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:08 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Stefann4 schreef:
'Terreurbeweging Boko Haram heeft in Noord-Nigeria mogelijk de dodelijkste terreurdaad tot nu toe gepleegd. Bij aanvallen op onder meer de stad Baga zijn honderden tot tweeduizend mensen omgekomen'
Zet ik vanochtend de tv aan, is er tot mijn grote verbazing geen minuut-tot-minuut-verslag van deze gebeurtenis op tv te zien. Toen bedacht ik me 'dit is Nigeria en geen Frankrijk. Bovendien betreft het hier slechts een aanslag op de menselijkheid en niet op het veel belangrijkere vrijheid van meningsuiting'. Toen ben ik maar weer gaan slapen; ik heb gisteren een karrenvracht bier op, en zeg nou eerlijk, op dit moment is er toch niks belangrijker dan mijn welzijn.

Boko Haram is geen risico voor Nederland, extremistische moslims wel. Kwestie van relevantie. Maakt natuurlijk de terreur in Nigeria er niet minder ernstig om.

Je gaat me niet vertellen dat heel die poppenkast eromheen in Parijs, alleen komt vanwege externe dreiging.
Ik vind het alleen allemaal wat overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:16 

Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:
Steffnov schreef:
Stefann4 schreef:

Je gaat me niet vertellen dat heel die poppenkast eromheen in Parijs, alleen komt vanwege externe dreiging.
Ik vind het alleen allemaal wat overdreven.

Of denk je dat heel Nigeria de situatie in Parijs op de voet heeft gevolgd? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:27 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Het zijn moslims, maar doen hun daden niet (in de eerste plaats tenminste) in de naam van de Islam.

Ik wil toch even reageren op jouw laatste reactie, want dit is namelijk wel degelijk uit de naam van de Islam, zij willen in het Noord-Oosten van Nigeria een Islamitische Staat vormen, dat betekent dat ze vanuit de ideologie (wat een naar woord) van de Islam te werk gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:41 

Hardtraxxer

Laat maar, je begrijpt mijn punt niet. Het gaat me om het feit dat er in Parijs een terreuraanslag gepleegd word waarbij 14 slachtoffers vallen, dat we de volgende dag alles live kunnen zien op het tv hoe heel die arrestatie in zijn werk gaat. Dat vandaag verschillende ministers naar Parijs komen voor een demonstratie terwijl er nu bijvoorbeeld in Nigeria 2000 doden zijn gevallen bij een terreuraanslag en dat we daar bizar weinig over horen. En dat heeft niks met externe dreiging te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:52 

Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:
Laat maar, je begrijpt mijn punt niet. Het gaat me om het feit dat er in Parijs een terreuraanslag gepleegd word waarbij 14 slachtoffers vallen, dat we de volgende dag alles live kunnen zien op het tv hoe heel die arrestatie in zijn werk gaat. Dat vandaag verschillende ministers naar Parijs komen voor een demonstratie terwijl er nu bijvoorbeeld in Nigeria 2000 doden zijn gevallen bij een terreuraanslag en dat we daar bizar weinig over horen. En dat heeft niks met externe dreiging te maken.

er wordt elke dag wel ergens een aanslag gepleegd...jij wilt nu dus voor elke aanslag die gepleegd wordt een live-verslag van op tv zien? dus elke dag keer op keer de zelfde soort beelden?

dit wordt nu uitgezonden omdat er bijna geen aanslagen in europa worden gepleegd + het is dichter bij huis.
verslaggevers zitten nu eenmaal eerder in grote steden in europa dan een in een dorp in the middle of nowhere van nigeria.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:01 

Aan het typen...

Ik ben het wel met je eens hoor Stefann.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:17 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
Stefann4 schreef:

er wordt elke dag wel ergens een aanslag gepleegd...jij wilt nu dus voor elke aanslag die gepleegd wordt een live-verslag van op tv zien? dus elke dag keer op keer de zelfde soort beelden?

dit wordt nu uitgezonden omdat er bijna geen aanslagen in europa worden gepleegd + het is dichter bij huis.
verslaggevers zitten nu eenmaal eerder in grote steden in europa dan een in een dorp in the middle of nowhere van nigeria.

Nee, maar het gaat hier wel om 2.000 slachtoffers, de dodelijkste terreurdaad tot nu toe. En het enige wat je hoort is Parijs.

Begrijp best dat het dichtbij is en dat in Europa bijna nooit aanslagen worden gepleegd (gelukkig), maar vind het gewoon overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:23 

Hardtraxx Veteran

is het ook. ik begrijp je punt ook wel...alleen ja de media vindt gebeurtenissen dicht bij ons eigen land belangrijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:12 

Hardtraxx Veteran

Correctie: Wij Nederlanders vinden gebeurtenissen dicht bij ons belangrijker, waar de media gewoon op inspeelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:14 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Correctie: Wij Nederlanders vinden gebeurtenissen dicht bij ons belangrijker, waar de media gewoon op inspeelt.

wij nederlanders hebben niks te zeggen.....de media bepaalt wat wij te zien krijgen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:16 

Hardtraxx Veteran

En de media bepaalt dat op basis van de behoefte die er is. Niemand geeft een zier om wat er in Afrika gebeurt en iedereen is Syriƫ inmiddels ook wel zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 10:27 

Hardtraxx Veteran

Veel mensen vragen naar de speellijst van mijn oudejaarsconference en hoe je aan kaarten kunt komen.
Helaas moet ik die mensen teleurstellen.
Er komt van mijn oudejaars niet echt een theatertour met bijbehorende speellijst.
Ik zal wel her en der in het land wat uitproberen, maar dat wordt kort van tevoren lokaal bekend gemaakt.
Ik hoop van harte elkaar op 31 december via de verrekijk te ontmoeten.

Herman Finkers

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 13:01 

Hardtraxx Veteran

wow wat een nieuwsflash de wereld geeft geen fuck om wat er in afrika gebeurt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:02 

Donateur

Jordi schreef:
wow wat een nieuwsflash de wereld geeft geen fuck om wat er in afrika gebeurd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:04 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad. Slecht van je, Jordi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:11 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Jordi schreef:
wow wat een nieuwsflash de wereld geeft geen fuck om wat er in afrika gebeurd :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:10 

Hardtraxx Veteran

Scherm Galaxy S2 serieus gebarsten na 3 jaar en 8 maanden misbruik. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 13:14 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Veel mensen vragen naar de speellijst van mijn oudejaarsconference en hoe je aan kaarten kunt komen.
Helaas moet ik die mensen teleurstellen.
Er komt van mijn oudejaars niet echt een theatertour met bijbehorende speellijst.
Ik zal wel her en der in het land wat uitproberen, maar dat wordt kort van tevoren lokaal bekend gemaakt.
Ik hoop van harte elkaar op 31 december via de verrekijk te ontmoeten.

Herman Finkers

:cry:

Staat hier vast wel een x ergens in de buurt dus -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 18:48 

Kraak... Piep...

Pete schreef:
Jordi schreef:

Um... weet je het zeker? Het gebeurt namelijk nog steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 19:02 

Hardtraxx Veteran

Hoi Youri!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 23:43 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz upload twee Project One tracks op z'n youtube en alle comments zeiken waar de nieuwe hard with style is. Volgens mij luistert er niemand echt naar de track. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 19:17 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Headhunterz upload twee Project One tracks op z'n youtube en alle comments zeiken waar de nieuwe hard with style is. Volgens mij luistert er niemand echt naar de track. :x

Je ging al in de fout bij het woord Youtube :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 19:23 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:

YT warriors die schreeuwen dat de project one tracks de echte hardstyle zijn in de comments zijn vele malen erger :P
Vorige  1 ... 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic