Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Mensen die op facebook onder een meme of filmpje ofso 20 mensen taggen :list:
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
sandervanbruggen wrote:Geef maar een andere verklaring waarom die het niet doet dan :P
Of bedoel je dat niet xd
Hij post veel sets, dan is het best logisch dat hij niet elke set gaat tl'en (lijkt mij). Ik vind echter dat ze op deze site een vereiste van een minstens voor 50% complete tracklist bij het posten van een set moeten doen. De sets die hij post plukt hij namelijk gewoon van lsdb af en vaak voegen ze echt niks toe :D
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
al 3 dagen proberen te niezen maar het lukt steeds niet wat k ook probeer xd
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
AniThing wrote:al 3 dagen proberen te niezen maar het lukt steeds niet wat k ook probeer xd
Dus je bent al 3 dagen high van dat gevoel? :P
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 13 minutes ago
Het bestaan van geloof. Welk geloof dan ook. Maakt de wereld kapot.

En die beelden die ze bij de NOS lieten zien. Damn. Bijna HD beelden van de moord op een politieman. Heel ziek.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Parvuz wrote:Het bestaan van geloof. Welk geloof dan ook. Maakt de wereld kapot.
Precies dit gewoon!
B
Parvuz wrote:Het bestaan van geloof. Welk geloof dan ook. Maakt de wereld kapot.
Omdat een klein deel zo geradicaliseerd is dat ze het nodig vinden om on de naam van hun religie mensen te doden die een andere religie aanhangen?
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Ventrue wrote:
Precies dit gewoon!
Amen. :whistle:
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
Volgens mij is religie vanaf het onstaan ervan de reden van elke oorlog. Het vervelende is dat het voor heel veel mensen ook iets mooi brengt. Heel zwart wit om te zeggen dat het de wereld kapot maakt
B
Brmn wrote:Volgens mij is religie vanaf het onstaan ervan de reden van elke oorlog. Het vervelende is dat het voor heel veel mensen ook iets mooi brengt. Heel zwart wit om te zeggen dat het de wereld kapot maakt
Volgens mij is macht de basis van zo goed als elke oorlog. Of het nu gaat om stukken grondgebied of overheersing of wat dan ook. Dat de machthebbers vervolgens religie gebruiken als 'cover' (met kreten als 'als je mee helpt vechten tegen de Moslims kom je in de hemel') maakt nog niet dat religie de oorzaak is van die oorlog.

Dit geldt m.i. overigens niet voor terreurorganisaties als Al Qaida en dergelijke (of die idioten die nu in Parijs bezig waren), dat zijn gewoon geradicaliseerde moslims die denken dat ze uitverkoren zijn om alle niet-moslims uit te roeien. Maar goed, dan praat je over kleine aantallen als je kijkt naar de miljoenen, wellicht zelfs miljarden mensen die hun religie wél op een juiste manier 'gebruiken', bijvoorbeeld door er hoop uit te halen en er bepaalde leefregels op na te houden.
Last edited by BeHa on 07 Jan 2015 15:25, edited 1 time in total.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Image
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
BeHa wrote:als je kijkt naar de miljoenen, wellicht zelfs miljarden mensen die hun religie wél op een juiste manier 'gebruiken', bijvoorbeeld door er hoop uit te halen en er bepaalde leefregels op na te houden.

Jij verwoord perfect wat ik bedoel met mijn laatste zin
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
BeHa wrote: Dit geldt m.i. overigens niet voor terreurorganisaties als Al Qaida en dergelijke (of die idioten die nu in Parijs bezig waren), dat zijn gewoon geradicaliseerde moslims die denken dat ze uitverkoren zijn om alle niet-moslims uit te roeien.
Zal wel niks te maken hebben met het feit dat het een satirische krant was die de Profeet (En andere "heiligen" van andere religies) heeft beledigd?

Zolang Lord GaBeN maar ongeschonden blijft.
B
Raven wrote:Zal wel niks te maken hebben met het feit dat het een satirische krant was die de Profeet (En andere "heiligen" van andere religies) heeft beledigd?
Ongetwijfeld wel, ik mis je punt even?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Brmn wrote:Volgens mij is religie vanaf het onstaan ervan de reden van elke oorlog. Het vervelende is dat het voor heel veel mensen ook iets mooi brengt. Heel zwart wit om te zeggen dat het de wereld kapot maakt
Buiten dat religie (tegenwoordig) vaak de reden van een oorlog is, zorgt het m.i. ook nog voor heel veel andere ellende. Hoe vaak lees je negatieve (nieuws)berichten als direct gevolg van een geloof?
Last edited by TiMOTHYb on 07 Jan 2015 15:57, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
BeHa wrote:
Raven wrote:Zal wel niks te maken hebben met het feit dat het een satirische krant was die de Profeet (En andere "heiligen" van andere religies) heeft beledigd?
Ongetwijfeld wel, ik mis je punt even?
Niet zozeer dat ze denken de uitverkorenen zijn, maar meer omdat ze verschrikkelijk lange tenen hebben. ;)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Never mind >.<
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
sandervanbruggen wrote:Hardstyleboy die gewoon weigerd om een tracklist toe te voegen aan een liveset.
Oke nu vind ik het ook irritant (Qlubtempo sets).
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Ik vind religie helemaal prima, maar val niemand anders lastig met jouw religie!
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Volgende week vrijdag aan beide ogen geopereerd moeten worden, ivbm netvlies loslating. Waarna ik 3 maanden vrijwel niks zal zien doordat er olie in mn ogen zit. Niet werken, geen school,geen fitness, geen tv, geen telefoon, geen feestjes :cry: :cry: :cry: :cry:

Zou echt niet weten wtf ik moet gaan doen 3 maanden lang :x >.<
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Dat is aardig fokkop man
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik zou gaan voor muziek luisteren. Hele dagen muziek luisteren, met je ogen dicht. Na je lunch in slaap vallen met muziek, een uur later wakker worden met muziek.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Davy wrote:Volgende week vrijdag aan beide ogen geopereerd moeten worden, ivbm netvlies loslating. Waarna ik 3 maanden vrijwel niks zal zien doordat er olie in mn ogen zit. Niet werken, geen school,geen fitness, geen tv, geen telefoon, geen feestjes :cry: :cry: :cry: :cry:

Heeft een Oom van me ook gehad! Ik hoop het beste voor je knul! :(
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Davy wrote:Volgende week vrijdag aan beide ogen geopereerd moeten worden, ivbm netvlies loslating. Waarna ik 3 maanden vrijwel niks zal zien doordat er olie in mn ogen zit. Niet werken, geen school,geen fitness, geen tv, geen telefoon, geen feestjes :cry: :cry: :cry: :cry:

Sterkte. :aww: