Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 808, 809, 810, 811, 812, 813, 814 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:31 

Hardtraxx Veteran

Mensen die op facebook onder een meme of filmpje ofso 20 mensen taggen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:09 

Hardtraxxer

sandervanbruggen schreef:
Geef maar een andere verklaring waarom die het niet doet dan :P
Of bedoel je dat niet xd

Hij post veel sets, dan is het best logisch dat hij niet elke set gaat tl'en (lijkt mij). Ik vind echter dat ze op deze site een vereiste van een minstens voor 50% complete tracklist bij het posten van een set moeten doen. De sets die hij post plukt hij namelijk gewoon van lsdb af en vaak voegen ze echt niks toe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 13:10 

Hardtraxx Veteran

al 3 dagen proberen te niezen maar het lukt steeds niet wat k ook probeer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:02 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
al 3 dagen proberen te niezen maar het lukt steeds niet wat k ook probeer xd

Dus je bent al 3 dagen high van dat gevoel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:20 

Hardtraxx Veteran

Religieuze extremisten.
http://www.nu.nl/buitenland/3967928/elf ... arijs.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:23 

Hardtraxx Veteran

Het bestaan van geloof. Welk geloof dan ook. Maakt de wereld kapot.

En die beelden die ze bij de NOS lieten zien. Damn. Bijna HD beelden van de moord op een politieman. Heel ziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:25 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:

Precies dit gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:40 

Parvuz schreef:

Omdat een klein deel zo geradicaliseerd is dat ze het nodig vinden om on de naam van hun religie mensen te doden die een andere religie aanhangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:40 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Parvuz schreef:

Precies dit gewoon!

Amen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:15 

Hardtraxxer

Volgens mij is religie vanaf het onstaan ervan de reden van elke oorlog. Het vervelende is dat het voor heel veel mensen ook iets mooi brengt. Heel zwart wit om te zeggen dat het de wereld kapot maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:23 

Brmn schreef:
Volgens mij is religie vanaf het onstaan ervan de reden van elke oorlog. Het vervelende is dat het voor heel veel mensen ook iets mooi brengt. Heel zwart wit om te zeggen dat het de wereld kapot maakt

Volgens mij is macht de basis van zo goed als elke oorlog. Of het nu gaat om stukken grondgebied of overheersing of wat dan ook. Dat de machthebbers vervolgens religie gebruiken als 'cover' (met kreten als 'als je mee helpt vechten tegen de Moslims kom je in de hemel') maakt nog niet dat religie de oorzaak is van die oorlog.

Dit geldt m.i. overigens niet voor terreurorganisaties als Al Qaida en dergelijke (of die idioten die nu in Parijs bezig waren), dat zijn gewoon geradicaliseerde moslims die denken dat ze uitverkoren zijn om alle niet-moslims uit te roeien. Maar goed, dan praat je over kleine aantallen als je kijkt naar de miljoenen, wellicht zelfs miljarden mensen die hun religie wél op een juiste manier 'gebruiken', bijvoorbeeld door er hoop uit te halen en er bepaalde leefregels op na te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:24 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:28 

Hardtraxxer

BeHa schreef:
als je kijkt naar de miljoenen, wellicht zelfs miljarden mensen die hun religie wél op een juiste manier 'gebruiken', bijvoorbeeld door er hoop uit te halen en er bepaalde leefregels op na te houden.

Jij verwoord perfect wat ik bedoel met mijn laatste zin
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:29 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Dit geldt m.i. overigens niet voor terreurorganisaties als Al Qaida en dergelijke (of die idioten die nu in Parijs bezig waren), dat zijn gewoon geradicaliseerde moslims die denken dat ze uitverkoren zijn om alle niet-moslims uit te roeien.

Zal wel niks te maken hebben met het feit dat het een satirische krant was die de Profeet (En andere "heiligen" van andere religies) heeft beledigd?

Zolang Lord GaBeN maar ongeschonden blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:30 

Raven schreef:
Zal wel niks te maken hebben met het feit dat het een satirische krant was die de Profeet (En andere "heiligen" van andere religies) heeft beledigd?

Ongetwijfeld wel, ik mis je punt even?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:53 

Donateur

Brmn schreef:

Buiten dat religie (tegenwoordig) vaak de reden van een oorlog is, zorgt het m.i. ook nog voor heel veel andere ellende. Hoe vaak lees je negatieve (nieuws)berichten als direct gevolg van een geloof?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:56 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Raven schreef:

Ongetwijfeld wel, ik mis je punt even?

Niet zozeer dat ze denken de uitverkorenen zijn, maar meer omdat ze verschrikkelijk lange tenen hebben. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 18:20 

Hardtraxx Veteran

Never mind >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:26 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Hardstyleboy die gewoon weigerd om een tracklist toe te voegen aan een liveset.

Oke nu vind ik het ook irritant (Qlubtempo sets).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:36 

Hardtraxx Veteran

Ik vind religie helemaal prima, maar val niemand anders lastig met jouw religie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 16:56 

Hardtraxxer

Volgende week vrijdag aan beide ogen geopereerd moeten worden, ivbm netvlies loslating. Waarna ik 3 maanden vrijwel niks zal zien doordat er olie in mn ogen zit. Niet werken, geen school,geen fitness, geen tv, geen telefoon, geen feestjes :cry: :cry: :cry: :cry:

Zou echt niet weten wtf ik moet gaan doen 3 maanden lang :x >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 17:13 

Hardtraxx Veteran

Dat is aardig fokkop man
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 17:29 

Donateur

Ik zou gaan voor muziek luisteren. Hele dagen muziek luisteren, met je ogen dicht. Na je lunch in slaap vallen met muziek, een uur later wakker worden met muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 22:41 

Hardtraxx Veteran

Davy schreef:
Volgende week vrijdag aan beide ogen geopereerd moeten worden, ivbm netvlies loslating. Waarna ik 3 maanden vrijwel niks zal zien doordat er olie in mn ogen zit. Niet werken, geen school,geen fitness, geen tv, geen telefoon, geen feestjes :cry: :cry: :cry: :cry:

Heeft een Oom van me ook gehad! Ik hoop het beste voor je knul! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 23:48 

Hardtraxx Veteran

Davy schreef:

Sterkte. :aww:
Vorige  1 ... 808, 809, 810, 811, 812, 813, 814 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic