Staat toch niet dat hij geband is ofwel?
Edit: Of is teup zelf Jorg-Raw? Dat zou wel een goede troll zijn
.
Edit: Of is teup zelf Jorg-Raw? Dat zou wel een goede troll zijn
Godver, idd, Teupie nog steeds geen permabanwrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/coone-sound-barrier-t47992.html#p1435266
had je je eigen cd mee moeten nemenwrote:Ow zie t al, ja veel plezier dan maar met je vakantie he desbetreffende mod, geniet er van.
On: Zojuist MRI scan gehad, pokkeherrie+ heb je zo'n koptelefoon met radio op, maar op de radio komen dan nummers al makkarena oid voorbij. Dubbelherrie dus.
Ik snap dat ook wel, maar om je daar nou zo aan te irriteren?wrote:Dat is niet zoals het hoort en dat weet jij ook wel.
Ik ga geen mix aanzetten zonder tracklist. Hij maakt dat topic aan, dan mag ik op zijn minst verwachten dat hij daar
gewoon de standaard dingen zoals een tracklist in heeft staan. Zoals je zelf ook al aangeeft, het is niet zo veel moeite om een tracklist te ID'en.
Het is ook meer dat hij het naar mijn menig expres niet doet. Hij weet dat mensen zich er aan irriteren en het dan toch gewoon niet doen, hoewel het heel simpel is.wrote:Ik snap dat ook wel, maar om je daar nou zo aan te irriteren?wrote:Dat is niet zoals het hoort en dat weet jij ook wel.
Ik ga geen mix aanzetten zonder tracklist. Hij maakt dat topic aan, dan mag ik op zijn minst verwachten dat hij daar
gewoon de standaard dingen zoals een tracklist in heeft staan. Zoals je zelf ook al aangeeft, het is niet zo veel moeite om een tracklist te ID'en.
Het is wel iets om je kapot aan te irriteren. Als jij een vette track in een set vindt en je wilt weten hoe die heet baal je echt als er geen tracklist bij staat. Verder is het ook gewoon kut als je op een vernieuwend setje hoopt en vervolgens alleen maar tracks die altijd gedraaid worden tegenkomt.wrote:Ik snap dat ook wel, maar om je daar nou zo aan te irriteren?wrote:Dat is niet zoals het hoort en dat weet jij ook wel.
Nu lul je maar wat sander.wrote:Het is ook meer dat hij het naar mijn menig expres niet doet. Hij weet dat mensen zich er aan irriteren en het dan toch gewoon niet doen, hoewel het heel simpel is.wrote:Ik snap dat ook wel, maar om je daar nou zo aan te irriteren?wrote:Dat is niet zoals het hoort en dat weet jij ook wel.
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Ik vind het ook wel vervelend eigenlijk. Elk nieuw setje dat ik aanklik komt van dezelfde.. zonder tracklist. Open dan het topic niet?wrote:Dan ID je die tracks toch zelf? Zo moeilijk is het niet.