Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 51 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Staat toch niet dat hij geband is ofwel?

Edit: Of is teup zelf Jorg-Raw? Dat zou wel een goede troll zijn xd.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Nee, de betreffende mod gaat twee weken op vakantie en meldt dit via teupie. Ok
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Ow zie t al, ja veel plezier dan maar met je vakantie he desbetreffende mod, geniet er van.

On: Zojuist MRI scan gehad, pokkeherrie+ heb je zo'n koptelefoon met radio op, maar op de radio komen dan nummers al makkarena oid voorbij. Dubbelherrie dus.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
chicken wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/coone-sound-barrier-t47992.html#p1435266
Godver, idd, Teupie nog steeds geen permaban :(
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Peperkoek wrote:Ow zie t al, ja veel plezier dan maar met je vakantie he desbetreffende mod, geniet er van.

On: Zojuist MRI scan gehad, pokkeherrie+ heb je zo'n koptelefoon met radio op, maar op de radio komen dan nummers al makkarena oid voorbij. Dubbelherrie dus.
had je je eigen cd mee moeten nemen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Duurde 25min fzo en die herrie van het ge-scan overheerst toch.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Zijn jullie nou echt zo stom om niet in te zien dat jorgraw een troll is? De halve wereld hapt erop, ongelooflijk.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ok, ban, klaar. gr.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 53 minutes ago
Ambassadeurs.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Delt-A wrote:Ambassadeurs.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
De facebook pagina "PVV Aanhangers" :x
S
Hardstyleboy die gewoon weigerd om een tracklist toe te voegen aan een liveset.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Dan ID je die tracks toch zelf? Zo moeilijk is het niet.
S
Dat is niet zoals het hoort en dat weet jij ook wel.
Ik ga geen mix aanzetten zonder tracklist. Hij maakt dat topic aan, dan mag ik op zijn minst verwachten dat hij daar
gewoon de standaard dingen zoals een tracklist in heeft staan. Zoals je zelf ook al aangeeft, het is niet zo veel moeite om een tracklist te ID'en.
B
Druk bezig met een auto te kopen, autobedrijf bij mij in de buurt had een prachtige vw golf 1.6 staan op hun site, dus expres vrij gevraagd bij het werk zodat ik er vanmiddag langs kon. Blijkt dat die auto al een week verkocht... Waren ze het vergeten van hun site te halen :/
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
sandervanbruggen wrote:Dat is niet zoals het hoort en dat weet jij ook wel.
Ik ga geen mix aanzetten zonder tracklist. Hij maakt dat topic aan, dan mag ik op zijn minst verwachten dat hij daar
gewoon de standaard dingen zoals een tracklist in heeft staan. Zoals je zelf ook al aangeeft, het is niet zo veel moeite om een tracklist te ID'en.
Ik snap dat ook wel, maar om je daar nou zo aan te irriteren?
S
Leonidas wrote:
Het is ook meer dat hij het naar mijn menig expres niet doet. Hij weet dat mensen zich er aan irriteren en het dan toch gewoon niet doen, hoewel het heel simpel is.
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Leonidas wrote:
Het is wel iets om je kapot aan te irriteren. Als jij een vette track in een set vindt en je wilt weten hoe die heet baal je echt als er geen tracklist bij staat. Verder is het ook gewoon kut als je op een vernieuwend setje hoopt en vervolgens alleen maar tracks die altijd gedraaid worden tegenkomt.
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
sandervanbruggen wrote:
Leonidas wrote:
Het is ook meer dat hij het naar mijn menig expres niet doet. Hij weet dat mensen zich er aan irriteren en het dan toch gewoon niet doen, hoewel het heel simpel is.
Nu lul je maar wat sander.
S
Geef maar een andere verklaring waarom die het niet doet dan :P
Of bedoel je dat niet xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Mod edit:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Last edited by Zenda on 05 Jan 2015 20:31, edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Leonidas wrote:Dan ID je die tracks toch zelf? Zo moeilijk is het niet.
Ik vind het ook wel vervelend eigenlijk. Elk nieuw setje dat ik aanklik komt van dezelfde.. zonder tracklist. Open dan het topic niet?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
wist niet dat het ging om meerdere sets. Dan is het wel vervelend. Meestal wordt een set voor mijn gevoel snel aangepast met tracklist erbij.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik heb nog geen topic gezien van die 'hardstylboy' waar een tracklist bij zat. Is gewoon weer zo'n topicjunkie. Prima, maar regel dan wel tracklists.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
NS in de ochtend altijd mis