Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 803, 804, 805, 806, 807, 808, 809 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 10:49 

Omdat ik op soundcloud met een speed-up bijna de 100 downloads heb gehaald wordt de download link automatisch uitgeschakeld(dat gebeurt zodra je er 100 hebt). Als we de download button weer aan wil zetten moet ik 'Go pro' gaan en er dus voor betalen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 10:57 

Hardtraxx Elite

sandervanbruggen schreef:
Omdat ik op soundcloud met een speed-up bijna de 100 downloads heb gehaald wordt de download link automatisch uitgeschakeld(dat gebeurt zodra je er 100 hebt). Als we de download button weer aan wil zetten moet ik 'Go pro' gaan en er dus voor betalen. >.<

Net zoals dat je maximaal 2 uur muziek gratis mag uploaden. Dat bedrijf moet hun servers ook betalen. Ik heb er wel begrip voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 11:04 

Donateur

Basshunterzz schreef:
Voor degene die zo'n hekel aan buitenlanders hebben op feesten, je kunt ook van dat volk hebben wat bij RTL Late Night staat te janken als ze alleen al de naam One Direction horen. Vreselijk zeg.

Prima vergelijking. Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 11:17 

JeftaElachouri schreef:

Net zoals dat je maximaal 2 uur muziek gratis mag uploaden. Dat bedrijf moet hun servers ook betalen. Ik heb er wel begrip voor.

Dat van de maximale upload uren vind ik ook helemaal niet erg. Opzich ook best wel logische dat als je het meer wil gaan gebruiken je er voor moet gaan betalen. Alleen om nu zodra je track een beetje in de smaak valt je downloads uit te schakelen vind ik dan wel weer een beetje ver gaan. Nu zullen we 'Go pro' moeten gaan niet omdat onze upload uren op zijn maar omdat ik mijn track niet meer kan weggeven. Beetje ver gezogd imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 11:40 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:

Dat van de maximale upload uren vind ik ook helemaal niet erg. Opzich ook best wel logische dat als je het meer wil gaan gebruiken je er voor moet gaan betalen. Alleen om nu zodra je track een beetje in de smaak valt je downloads uit te schakelen vind ik dan wel weer een beetje ver gaan. Nu zullen we 'Go pro' moeten gaan niet omdat onze upload uren op zijn maar omdat ik mijn track niet meer kan weggeven. Beetje ver gezogd imo.

Buiten het "HAHAHAHAHAHAHA speed up *proest*" feitje, zet gewoon lekker een zippyshare link van de track in de description. Ben je klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 11:57 

Donateur

Wat is een speed-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 12:06 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat is een speed-up?

De nieuwe hype. Hardstyle tracks van 150 bpm pitchen naar 160 bpm (of hoger als je een echte die-hard hebt) en dan weer online gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 12:12 

Donateur

Ah. Nick Eijsink ofzoiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 12:16 

@steffnov, kan ik idd doen maar was gewoon een irritatie momentje oke.
Sommige tracks klinken wel echt beter op een hoger BPM
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 12:21 

Hardtraxx Veteran

Ga lekker hardcore luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 15:34 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ga lekker hardcore luisteren :P

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 15:51 

Kraak... Piep...

Wat Steffnov zegt.
En de enige rede waarom het werkt is omdat al die raw platen tegenwoordig hardcore op 150 bpm zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 18:35 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Wat Steffnov zegt.
En de enige rede waarom het werkt is omdat al die raw platen tegenwoordig hardcore op 150 bpm zijn.

En in sets op 155/160 BPM worden gedraait ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:57 

Hardtraxx Veteran

Is er een speed-up hype?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 22:45 

Hardtraxx Veteran

Vraagt de grondlegger :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 17:51 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Is er een speed-up hype?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 22:51 

Hardtraxx Veteran

3 koi karpers dood door een vergiftiging in de vijver :cry: 2 andere koi karpers liggen nu ook op sterven. Als ze morgen overleven dan overleven ze het helemaal wel. Spannende dag dus nog morgen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 09:28 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Tig keer op een dag gebeld worden door een anoniem nummer. Deze laat hem maximaal 3 keer overgaan. En als ik opneem, krijg ik niks te horen.

Mee opletten in ieder geval. Criminelen gaan namelijk ook te werk via deze manier. Mits jij lang genoeg aan de lijn blijft schijnt het dat ze de simkaart gegevens kunnen lezen en kunnen hiermee dus fraude plegen. Zodra je niks hoort aan de andere kant gewoon zo snel mogelijk ophangen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 12:24 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
3 koi karpers dood door een vergiftiging in de vijver :cry: 2 andere koi karpers liggen nu ook op sterven. Als ze morgen overleven dan overleven ze het helemaal wel. Spannende dag dus nog morgen :(

Ze hebben het nog overleefd ook nog :yay: Binnenkort maar eens mijn eigen eerste koi kopen denk ik. Schitterende beestjes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 12:59 

Hardtraxx Veteran

Beter! Zijn super vette beesten. Ooit een keer eentje gevangen in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:52 

Hardtraxx Veteran

Piratebay dood, mijn muziekdownload site offline.... why?! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:53 

Donateur

Onbekend nog. Toevallig gister uitgezocht. Zijn in Zweden servers in beslag genomen maar er is nog niets vrijgegeven aan motivering van die actie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:58 

Hardtraxx Veteran

Van The Piratebay wist ik, maar dat mijn illegale muzieksite ook gelijk plat ligt is wel heel toevallig. :cry:
Op zoek naar nieuwe mogelijkheden voor films en muziek. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 15:01 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Van The Piratebay wist ik, maar dat mijn illegale muzieksite ook gelijk plat ligt is wel heel toevallig. :cry:
Op zoek naar nieuwe mogelijkheden voor films en muziek. :P

Films: Popcorn Time
Muziek: Youtube naar mp3 converter misschien? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 15:01 

Donateur

Is kut kwaliteit en veel moeite..
Vorige  1 ... 803, 804, 805, 806, 807, 808, 809 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic