Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 802, 803, 804, 805, 806, 807, 808 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 01:35 

Hardtraxx Addict

Die poeppost :worship: :worship:

Napalm drek is ook echt herkenbaar xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 18:03 

Hardtraxx Veteran

De sportschool waar ik sport is overgenomen door Health City, maar het was eerst gewoon nog van een eigenaar en best een toonaangevende sportschool ook onder BNers. Nu gaan de prijzen ziek omhoog, en gaan ze verbouwen waardoor hij een tijdje dichtgaat...

:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 16:42 

Zo weer naar die achterlijke kut tandarts :x

Die man (lees half man half vrouw) is echt een creep. Iedere keer krijg ik er weer de bibbers van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 17:54 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:

Die man (lees half man half vrouw) is echt een creep. Iedere keer krijg ik er weer de bibbers van.

Zoek een andere dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 18:55 

STAN- schreef:

Zoek een andere dan.

Deze tandarts heeft moeders uitgekozen. Beetje onzin om een nieuwe tandarts te zoeken voor 2 keer 5 minuten per jaar.
Al had ik liever een ander iemand gezien als mijn tandarts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 19:00 

Hardtraxx Veteran

dan is het ook een btje onzin om voor die 10 minuten per jaar te klagen over je tandarts :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 19:37 

AniThing schreef:
dan is het ook een btje onzin om voor die 10 minuten per jaar te klagen over je tandarts :P

De nachtmerries beginnen al 3 weken van te voren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 02:40 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

De nachtmerries beginnen al 3 weken van te voren :P

Zoek een andere tandarts. Seriously.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 10:45 

Nog eens een nachtje over geslapen en toch idd maar tot de beslissing gekomen om een nieuwe tandarts te gaan zoeken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 17:40 

Hardtraxx Veteran

ben sinds 2 jaar ook van tandarts gewisseld....kga er nu met plezier heen :lol:

vergeleken met me nieuwe tandarts leek de oude tandarts die k had zo regelrecht uit een horrorfilm te komen.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 09:12 

Hardtraxx Veteran

Super hyped om Pandemonium, ga je vol door je enkel afgelopen zondag. Kaartje moeten verkopen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 17:59 

Hardtraxx Veteran

een groepje marokkanen die altijd naar een persoon gaan op de eerste verdieping.

er staat een oude vrouw in elektrisch wagentje voor de lift te wachten (ik weet dat ze toevallig op de 13de verdieping woont) en er komt dus dat groepje marokkanen aangelopen. op dat moment gaan de liftdeuren open en het oude vrouwtje maakt zich gereed om de lift in te rijden....ineens staat al het tuig in de lift (die dus alleen maar naar de eerste verdieping moeten) en de moeite niet nemen om 1 trap te nemen naar de eerste verdieping. vervolgens past het oude vrouwtje niet meer in de lift met haar kar. en wat doet dat tyfus tuig...blijven gewoon staan...drukken voor de lol nog even op alle knopjes in de lift en gaan vervolgens met de lift naar de eerste verdieping....en een lol dat ze hadden.

waarom heeft een groot deel van dat volk geen greintje respect voor ouderen ,of beter gezegd, andere mensen. ik snap dat echt niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 18:01 

Hardtraxx Veteran

Omdat marokkaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 20:26 

Kut volk :sick: En dan maar mekkerren dat ze zich hier in Nederland niet geaccepteerd voelen. Gedraag je dan eens gvd normaal.

(met volk bedoel ik dat soort mensen en niet de hele marrokanse gemeenschap)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 09:17 

Hardtraxx Veteran

Niet meer kunnen slapen rond deze tijd op zaterdag, toch zo nog maar even proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 01:02 

Hardtraxx Veteran

In de vroege namiddag en zojuist een competitive game gespeeld en gewonnen op CS:GO. Krijg ik de volgende melding: Afbeelding

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 19:52 

Hardtraxx Veteran

'U' genoemd worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 19:58 

Hardtraxxer

De Nederlandse Spoorwegen zoals gewoonlijk. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 23:55 

Hardtraxx Veteran

Voor degene die zo'n hekel aan buitenlanders hebben op feesten, je kunt ook van dat volk hebben wat bij RTL Late Night staat te janken als ze alleen al de naam One Direction horen. Vreselijk zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 10:37 

Hardtraxx Elite

Tig keer op een dag gebeld worden door een anoniem nummer. Deze laat hem maximaal 3 keer overgaan. En als ik opneem, krijg ik niks te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 11:46 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Voor degene die zo'n hekel aan buitenlanders hebben op feesten, je kunt ook van dat volk hebben wat bij RTL Late Night staat te janken als ze alleen al de naam One Direction horen. Vreselijk zeg.

Leg mij het verschil uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 15:14 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
JeftaElachouri schreef:
Tig keer op een dag gebeld worden door een anoniem nummer. Deze laat hem maximaal 3 keer overgaan. En als ik opneem, krijg ik niks te horen.

Kan evt zo'n automatisch belsysteem (reclame) zijn, zelf ook al eens last van gehad. Vrij irritant inderdaad.

Zelf laatst meerdere keren gebeld door een Fransman, eerste keer opgenomen (niet naar nummer gekeken) en ook 1min ofzo tegen proberen te praten -.-... Huistelefoon werd hier eerst ook gebeld door zo'n automatisch belsysteem erg irritant inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 17:54 

Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:

Hier heb ik ook last van gehad. Mijn moeder heeft mijn nummer toen op een of andere site doorgegeven waardoor je niet meer gebeld wordt door bedrijven etc. Ik heb alleen geen idee meer welke site dat was, is al zo'n 2 jaar geleden. Nog steeds nergens last van nu. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 18:00 

Hardtraxx Elite

Fluxion schreef:
JeftaElachouri schreef:

Hier heb ik ook last van gehad. Mijn moeder heeft mijn nummer toen op een of andere site doorgegeven waardoor je niet meer gebeld wordt door bedrijven etc. Ik heb alleen geen idee meer welke site dat was, is al zo'n 2 jaar geleden. Nog steeds nergens last van nu. :)

Bel-me-niet-register neem ik aan. Heb ik mijn nummer nu ook ingevoerd. Nog even afwachten of het effect heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 20:01 

Hardtraxx Crew

JeftaElachouri schreef:
Fluxion schreef:
JeftaElachouri schreef:

Bel-me-niet-register neem ik aan. Heb ik mijn nummer nu ook ingevoerd. Nog even afwachten of het effect heeft.

Sta ik zowel met vast als mobiel nummer in, maar wordt nog steeds continu gebeld >.<
Vorige  1 ... 802, 803, 804, 805, 806, 807, 808 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic