Die poeppost
Napalm drek is ook echt herkenbaar

Napalm drek is ook echt herkenbaar
Zoek een andere dan.wrote:Zo weer naar die achterlijke kut tandarts![]()
Die man (lees half man half vrouw) is echt een creep. Iedere keer krijg ik er weer de bibbers van.
Deze tandarts heeft moeders uitgekozen. Beetje onzin om een nieuwe tandarts te zoeken voor 2 keer 5 minuten per jaar.wrote:Zoek een andere dan.wrote:Zo weer naar die achterlijke kut tandarts![]()
Die man (lees half man half vrouw) is echt een creep. Iedere keer krijg ik er weer de bibbers van.
De nachtmerries beginnen al 3 weken van te vorenwrote:dan is het ook een btje onzin om voor die 10 minuten per jaar te klagen over je tandarts
Zoek een andere tandarts. Seriously.wrote:De nachtmerries beginnen al 3 weken van te vorenwrote:dan is het ook een btje onzin om voor die 10 minuten per jaar te klagen over je tandarts

Leg mij het verschil uit.wrote:Voor degene die zo'n hekel aan buitenlanders hebben op feesten, je kunt ook van dat volk hebben wat bij RTL Late Night staat te janken als ze alleen al de naam One Direction horen. Vreselijk zeg.
Zelf laatst meerdere keren gebeld door een Fransman, eerste keer opgenomen (niet naar nummer gekeken) en ook 1min ofzo tegen proberen te pratenwrote:Kan evt zo'n automatisch belsysteem (reclame) zijn, zelf ook al eens last van gehad. Vrij irritant inderdaad.wrote:Tig keer op een dag gebeld worden door een anoniem nummer. Deze laat hem maximaal 3 keer overgaan. En als ik opneem, krijg ik niks te horen.
Hier heb ik ook last van gehad. Mijn moeder heeft mijn nummer toen op een of andere site doorgegeven waardoor je niet meer gebeld wordt door bedrijven etc. Ik heb alleen geen idee meer welke site dat was, is al zo'n 2 jaar geleden. Nog steeds nergens last van nu.wrote:Tig keer op een dag gebeld worden door een anoniem nummer. Deze laat hem maximaal 3 keer overgaan. En als ik opneem, krijg ik niks te horen.
Bel-me-niet-register neem ik aan. Heb ik mijn nummer nu ook ingevoerd. Nog even afwachten of het effect heeft.wrote:Hier heb ik ook last van gehad. Mijn moeder heeft mijn nummer toen op een of andere site doorgegeven waardoor je niet meer gebeld wordt door bedrijven etc. Ik heb alleen geen idee meer welke site dat was, is al zo'n 2 jaar geleden. Nog steeds nergens last van nu.wrote:Tig keer op een dag gebeld worden door een anoniem nummer. Deze laat hem maximaal 3 keer overgaan. En als ik opneem, krijg ik niks te horen.
Sta ik zowel met vast als mobiel nummer in, maar wordt nog steeds continu gebeldwrote:Bel-me-niet-register neem ik aan. Heb ik mijn nummer nu ook ingevoerd. Nog even afwachten of het effect heeft.wrote:Hier heb ik ook last van gehad. Mijn moeder heeft mijn nummer toen op een of andere site doorgegeven waardoor je niet meer gebeld wordt door bedrijven etc. Ik heb alleen geen idee meer welke site dat was, is al zo'n 2 jaar geleden. Nog steeds nergens last van nu.wrote:Tig keer op een dag gebeld worden door een anoniem nummer. Deze laat hem maximaal 3 keer overgaan. En als ik opneem, krijg ik niks te horen.