Te sneu voor woorden idd.wrote:wat een gigantisch grafwijf die ex van fernando ricksen
die verdient nu echt iets ernstigs
Ze ziet er ook uit als een vieze gore golddiggah
Te sneu voor woorden idd.wrote:wat een gigantisch grafwijf die ex van fernando ricksen
die verdient nu echt iets ernstigs
Ongeveer hetzelfde als:wrote:Die FIFA toch ook zeg de tering. Triest dat het anno 2014 nog in deze voetbalwereld kan en nog triester dat het gewoon nog kan zonder dat er iets aan gedaan wordt... Zal 't even samenvatten trouwens wat ernu aan de hand is: FIFA heeft aan een onderdeel van de FIFA gevraagd of zij konden controleren of t allemaal wel legaal is wat ze daar bij diezelfde FIFA doen (juist...). Om dan niet het volledige verhaal te mogen presenteren en zo heeft de FIFA nu officieel een samenvatting de wereld in geholpen die volgens de onderzoeker (die zwijgplicht heeft) dan weer totaal niet klopt... Dacht deel 't ff.
Zorgt alleen maar voor verwarring. Hij heeft het hele tijd over she, over mind hunterz, over WOMD, Decepticon, Destroy Everything, er is een track met Chris One....wrote:al die teasers en previews van Mind Hunterz (en teasers van previews)
WOMD = Weapons Of Mass Distortion, geen idee of het een single track is of EPwrote:Zorgt alleen maar voor verwarring. Hij heeft het hele tijd over she, over mind hunterz, over WOMD, Decepticon, Destroy Everything, er is een track met Chris One....wrote:al die teasers en previews van Mind Hunterz (en teasers van previews)
Wat is nou WOMD? Een album? Een track? Een EP? Snap er geen kut meer van.
Mod edit:wrote:-wrote:RollerCoaster Tycoon® 2: Triple Thrill Pack
Ik geen fatsoenlijke site kan vinden waar je hem kan downloaden zonder poespas, overal is het een test versie oid en moet je hem kopen, boutzooi
Beetje jeugdsentiment op de zondag avond, not dus
Het onbetaald aanbieden/delen van producten, software, diensten, muziek en films waar je normaal voor moet betalen wordt niet geaccepteerd hier op het forum.
De regering buigt voor zijn asielzoekers. Net zoals wij Nederlanders buigen voor de regering die zulke beslissingen neemt.wrote:mensen die er voor strijden om een kinderfeest en land de tyfus in te helpen
en een regering die er geen fuck mee doet
Als het goed is een enkele track, een update van Weapons of Mass Distortion dus. She is inderdaad de vocaliste, volgens mij de vrouw van Joe (N3ck). Decepticon is degene die de FB pagina beheerd trouwens en ik moet zeggen dat ik al dat getease onderhand ook wel zat ben.wrote:WOMD = Weapons Of Mass Distortion, geen idee of het een single track is of EPwrote:Zorgt alleen maar voor verwarring. Hij heeft het hele tijd over she, over mind hunterz, over WOMD, Decepticon, Destroy Everything, er is een track met Chris One....wrote:al die teasers en previews van Mind Hunterz (en teasers van previews)
Wat is nou WOMD? Een album? Een track? Een EP? Snap er geen kut meer van.
She = Een of ander wijf dat vocals doet
Decepticon = die gast zelf denk ik, geen idee of er nog andere bij betrokken zijn en waarom hij zijn 'naam' altijd onder FB berichten zet terwijl er niemand anders iets post onder een andere naam
Om eerlijk te zijn heb ik geen enkel idee wie Mindhunterz exact is. Bovenstaande info heb ik kunnen afleiden van zijn FB page.
is zeker ook niet om de hoek waar je woonde?wrote:Nou paar cd's besteld via paypal een week of 3-4 geleden, kom ik er nu pas achter dat m'n home-adress nog ingesteld stond op m'n oud adres terwijl er als alternatief m'n nieuw adres stond.Heb ik dus net gezien dat die shit verzonden is naar dat oud adres. Die flikker die daar nu woont zal het wel allemaal in de vuilbak gegooid hebben.
Dat is wel vaag. Je bewaart iets toch gewoon als je iets binnenkrijgt wat je niet hebt besteld.. Je kan vast wel iets ondernemen!wrote:Nou paar cd's besteld via paypal een week of 3-4 geleden, kom ik er nu pas achter dat m'n home-adress nog ingesteld stond op m'n oud adres terwijl er als alternatief m'n nieuw adres stond.Heb ik dus net gezien dat die shit verzonden is naar dat oud adres. Die flikker die daar nu woont zal het wel allemaal in de vuilbak gegooid hebben.
Zo denk jij misschien maar een hele hoop mensen denken zo helaas niet.wrote: Je bewaart iets toch gewoon als je iets binnenkrijgt wat je niet hebt besteld..