Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 01:03 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
wat een gigantisch grafwijf die ex van fernando ricksen

die verdient nu echt iets ernstigs

Te sneu voor woorden idd.
Ze ziet er ook uit als een vieze gore golddiggah
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 01:32 

Hardtraxx Elite

HardstyleForEvah schreef:
Die FIFA toch ook zeg de tering. Triest dat het anno 2014 nog in deze voetbalwereld kan en nog triester dat het gewoon nog kan zonder dat er iets aan gedaan wordt... Zal 't even samenvatten trouwens wat ernu aan de hand is: FIFA heeft aan een onderdeel van de FIFA gevraagd of zij konden controleren of t allemaal wel legaal is wat ze daar bij diezelfde FIFA doen (juist...). Om dan niet het volledige verhaal te mogen presenteren en zo heeft de FIFA nu officieel een samenvatting de wereld in geholpen die volgens de onderzoeker (die zwijgplicht heeft) dan weer totaal niet klopt... Dacht deel 't ff.

Ongeveer hetzelfde als:
Wij van WC-EEND hebben WC-EEND als beste getest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 03:28 

Kraak... Piep...

Het enige onafhankelijke was inderdaad het team van onderzoekers en die misten ten einde van het onderzoek bepaalde dingen en zo heeft de FIFA het incomplete onderzoek als resultaat naar buiten gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 04:00 

Hardtraxx Veteran

Komt erop neer dat de lead jurist het onderzoek heeft ingeleverd, de fifa de samenvatting online heeft gegooid, hier werkelijk allerlei kritiekpunten weg heeft gelaten voor de goede orde en de jurist er niks aan kan doen omdat volgens de statuten het onderzoek niet openbaar mag worden gemaakt. Dan doe je ook niet meer je best het te verbergen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 10:15 

Hardtraxx Veteran

Ja wat Stef zegt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 02:02 

Bierkoning

Had net een deadline om wat in te leveren voor school, heb ik het verkeerde hoofdstuk gedaan :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 05:07 

Hardtraxx Veteran

al die teasers en previews van Mind Hunterz (en teasers van previews) >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 15:56 

Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:

Zorgt alleen maar voor verwarring. Hij heeft het hele tijd over she, over mind hunterz, over WOMD, Decepticon, Destroy Everything, er is een track met Chris One....

Wat is nou WOMD? Een album? Een track? Een EP? Snap er geen kut meer van. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 19:05 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Distinctive schreef:

Zorgt alleen maar voor verwarring. Hij heeft het hele tijd over she, over mind hunterz, over WOMD, Decepticon, Destroy Everything, er is een track met Chris One....

WOMD = Weapons Of Mass Distortion, geen idee of het een single track is of EP
She = Een of ander wijf dat vocals doet
Decepticon = die gast zelf denk ik, geen idee of er nog andere bij betrokken zijn en waarom hij zijn 'naam' altijd onder FB berichten zet terwijl er niemand anders iets post onder een andere naam

Om eerlijk te zijn heb ik geen enkel idee wie Mindhunterz exact is. Bovenstaande info heb ik kunnen afleiden van zijn FB page.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 19:22 

Hardtraxx Veteran

Mindhunterz is DJ N3ck en Decepticon, dus het zal wel één van de twee zijn die telkens die posts of facebook maakt ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 18:13 

Hardtraxx Addict

RollerCoaster Tycoon® 2: Triple Thrill Pack

Ik geen fatsoenlijke site kan vinden waar je hem kan downloaden zonder poespas, overal is het een test versie oid en moet je hem kopen, boutzooi

Beetje jeugdsentiment op de zondag avond, not dus :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 18:20 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
JEFSKI schreef:
RollerCoaster Tycoon® 2: Triple Thrill Pack

Ik geen fatsoenlijke site kan vinden waar je hem kan downloaden zonder poespas, overal is het een test versie oid en moet je hem kopen, boutzooi

Beetje jeugdsentiment op de zondag avond, not dus :aww:

-

Mod edit:
Citaat:
Het onbetaald aanbieden/delen van producten, software, diensten, muziek en films waar je normaal voor moet betalen wordt niet geaccepteerd hier op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 18:29 

Hardtraxx Beheerder

:nono: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 18:35 

Hardtraxx Veteran

mensen die er voor strijden om een kinderfeest en land de tyfus in te helpen

en een regering die er geen fuck mee doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 18:51 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
mensen die er voor strijden om een kinderfeest en land de tyfus in te helpen

en een regering die er geen fuck mee doet

De regering buigt voor zijn asielzoekers. Net zoals wij Nederlanders buigen voor de regering die zulke beslissingen neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 23:01 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Parvuz schreef:
Distinctive schreef:

WOMD = Weapons Of Mass Distortion, geen idee of het een single track is of EP
She = Een of ander wijf dat vocals doet
Decepticon = die gast zelf denk ik, geen idee of er nog andere bij betrokken zijn en waarom hij zijn 'naam' altijd onder FB berichten zet terwijl er niemand anders iets post onder een andere naam

Om eerlijk te zijn heb ik geen enkel idee wie Mindhunterz exact is. Bovenstaande info heb ik kunnen afleiden van zijn FB page.

Als het goed is een enkele track, een update van Weapons of Mass Distortion dus. She is inderdaad de vocaliste, volgens mij de vrouw van Joe (N3ck). Decepticon is degene die de FB pagina beheerd trouwens en ik moet zeggen dat ik al dat getease onderhand ook wel zat ben.

Hier trouwens wat meer info voor je Grim, maakten leuke liedjes vroeger, ook onder de Hard'Onez alias ;)
http://www.discogs.com/artist/230466-Mind-Hunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 23:22 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe Buren, wat een kutserie was dat zeg :lol: en het werd nog serieus genomen ook

(ouders keken het ook, ondanks mijn gelach)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 00:02 

Hardtraxx Veteran

Nou paar cd's besteld via paypal een week of 3-4 geleden, kom ik er nu pas achter dat m'n home-adress nog ingesteld stond op m'n oud adres terwijl er als alternatief m'n nieuw adres stond. >.< Heb ik dus net gezien dat die shit verzonden is naar dat oud adres. Die flikker die daar nu woont zal het wel allemaal in de vuilbak gegooid hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 15:13 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Nou paar cd's besteld via paypal een week of 3-4 geleden, kom ik er nu pas achter dat m'n home-adress nog ingesteld stond op m'n oud adres terwijl er als alternatief m'n nieuw adres stond. >.< Heb ik dus net gezien dat die shit verzonden is naar dat oud adres. Die flikker die daar nu woont zal het wel allemaal in de vuilbak gegooid hebben.

is zeker ook niet om de hoek waar je woonde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 17:33 

Hardtraxxer

Qlown schreef:

Dat is wel vaag. Je bewaart iets toch gewoon als je iets binnenkrijgt wat je niet hebt besteld.. Je kan vast wel iets ondernemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 19:57 

Hardtraxx Veteran

KWAAIE-MAX schreef:
Je bewaart iets toch gewoon als je iets binnenkrijgt wat je niet hebt besteld..

Zo denk jij misschien maar een hele hoop mensen denken zo helaas niet. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 13:35 

Hardtraxx Veteran

Thera album binnengekregen, helemaal doorweekt in het pakketje door de kutregen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 13:51 

Hardtraxx Veteran

dat nu zelfs 'beroemde' mensen uit murricaaa zich gaan bemoeien met sinterklaas.... >.< >.< >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 16:42 

Mijn telefoon die constant op hol slaat bij het lezen van pagina 471 van 'place here funny pics '.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 20:50 

Hardtraxx Veteran

Telefoon laten vallen, echt 1/2 van het scherm zit een scheur.. Klein scheurtje is tot daaraan toe, maar dit is echt klote..
Vorige  1 ... 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic