Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 18:33 

Hardtraxx Crew

En het kan nog erger: als deze kledinggappers de jas vandaag niet vóór noen teruggebracht hadden naar het rechtmatige verkooppunt, Pierrot in het Limburgse Helmond, zijn hun tronies inmiddels in de hele Helmondse binnenstad achter alle winkelruiten gehangen

Wanne homo's daar bij GeenStijl, een ergere belediging bestaat er niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 18:39 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
een ergere belediging bestaat er niet...

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 18:45 

Hardtraxx Veteran

Die is wel heel erg ja... onder de gordel. Ik hoop dat je er snel overheen komt, wootum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 18:57 

Hardtraxx Crew

The Skribbler schreef:
Die is wel heel erg ja... onder de gordel. Ik hoop dat je er snel overheen komt, wootum!

Dankje, dit had ik nodig (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 19:34 

Aan het typen...

wootum schreef:
En het kan nog erger: als deze kledinggappers de jas vandaag niet vóór noen teruggebracht hadden naar het rechtmatige verkooppunt, Pierrot in het Limburgse Helmond, zijn hun tronies inmiddels in de hele Helmondse binnenstad achter alle winkelruiten gehangen

Google translate pakt m niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 19:57 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
wootum schreef:

ik kon het ook al niet vertalen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 22:52 

Hardtraxx Veteran

Excelsior die in de 91e minuut 2-2 maakt tegen Utrecht waardoor ik m'n toto niet goed heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 23:04 

Hardtraxx Veteran

Prutser.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 20:03 

Hardtraxx Veteran

Zoveel dingen moeten doen voor school, dat je een planning moet maken wat ik allemaal nog moet doen en wanneer. En dat terwijl ik daarmee normaal alles onder controle heb :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 20:06 

Hardtraxx Veteran

Ja ga dat nu dan eens doen ipv dat hier en in de shout te verkondigen.

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 22:58 

Distinctive schreef:
Lyst schreef:
wootum schreef:

ik kon het ook al niet vertalen >.<

straattaal bitchezzzz

:cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 09:40 

Elke nacht er uit moeten om te pissen :mad: vroeger nooit last van gehad :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 13:22 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:

blaasontsteking?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 14:27 

Hardtraxxer

bloemkool schreef:

Laatste tijd ook last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 14:51 

Hardtraxx Veteran

Vroeger ook nooit last van gehad en het laatste jaar sta ik zo 3x per nacht op, zal wel met de tijd komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 18:25 

M'n blaas is opzich in orde, werk alleen wel vaak in een koelcel de laatste tijd. Misschien heeft dat invloed op m'n blaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 19:15 

Hardtraxx Addict

bloemkool schreef:
M'n blaas is opzich in orde, werk alleen wel vaak in een koelcel de laatste tijd. Misschien heeft dat invloed op m'n blaas

Ik werk in een verkoeld distributiecentrum waar het 2 graden is. Ik heb nooit last van 's nachts eruit moeten om te pissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 19:15 

Aan het typen...

Ik denk dat het meer met je biologische klok te maken heeft. Als je het een paar keer achter elkaar doet, went je lichaam aan dat ritme en blijft het zich voordoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 20:20 

Ja, ik moet ook meestal om half 7 als de wekker om 7 uur gaat, of half 6 als de wekker 6 uur gaat.. echt een half uur voor m'n wekker elke fucking keer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 22:07 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Ja, ik moet ook meestal om half 7 als de wekker om 7 uur gaat, of half 6 als de wekker 6 uur gaat.. echt een half uur voor m'n wekker elke fucking keer...

Dan je wekker om half 8 en half 7 zetten, dan ga je op het goede moment eruit om te pissen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 22:34 

chas1n schreef:
bloemkool schreef:

Dan je wekker om half 8 en half 7 zetten, dan ga je op het goede moment eruit om te pissen. :P

Ja, ga het vannacht eens proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 17:32 

Hardtraxx Veteran

wat een gigantisch grafwijf die ex van fernando ricksen

die verdient nu echt iets ernstigs
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 21:45 

Hardtraxx Veteran

Eens, die man kan niet eens meer (fatsoenlijk) praten en dan durf je iemand zo te behandelen, word je toch misselijk van zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 22:31 

Donateur

Lyst schreef:
Ik denk dat het meer met je biologische klok te maken heeft. Als je het een paar keer achter elkaar doet, went je lichaam aan dat ritme en blijft het zich voordoen.

Da's geen aanleiding natuurlijk. Dat is de manier waarop het van speciaal naar een gewoonte gaat. Wat is nu precies de aanleiding dat je 'ineens' eruit moet 's nachts terwijl je dat nooit hebt gemoeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 23:59 

Hardtraxx Veteran

Die FIFA toch ook zeg de tering. Triest dat het anno 2014 nog in deze voetbalwereld kan en nog triester dat het gewoon nog kan zonder dat er iets aan gedaan wordt... Zal 't even samenvatten trouwens wat ernu aan de hand is: FIFA heeft aan een onderdeel van de FIFA gevraagd of zij konden controleren of t allemaal wel legaal is wat ze daar bij diezelfde FIFA doen (juist...). Om dan niet het volledige verhaal te mogen presenteren en zo heeft de FIFA nu officieel een samenvatting de wereld in geholpen die volgens de onderzoeker (die zwijgplicht heeft) dan weer totaal niet klopt... Dacht deel 't ff.
Vorige  1 ... 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic