Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Hotmail/outlook met dat 'misschien zijn we overbeschermd'. Kan niet meer op me mail via de pc omdat ik een beveiligingscode moet hebben die ze sturen naar een ander emailadres van me. Krijg ik de keuze om het te laten sturen naar een ander emailadres dat precies hetzelfde is als me normale mail alleen eindigt op @hotmial... :x Heb nog een spammail maar daar al heel lang niet meer ingelogd. Krijg ik dat account pas terug als ik allerlei gegevens invul als 'naar wie heb je het laatst gemaild?' niemand want het is een spammail :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
dat probleem heb ik dus ook, vet hinderlijk.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Leonidas wrote:Hotmail/outlook met dat 'misschien zijn we overbeschermd'. Kan niet meer op me mail via de pc omdat ik een beveiligingscode moet hebben die ze sturen naar een ander emailadres van me. Krijg ik de keuze om het te laten sturen naar een ander emailadres dat precies hetzelfde is als me normale mail alleen eindigt op @hotmial... :x Heb nog een spammail maar daar al heel lang niet meer ingelogd. Krijg ik dat account pas terug als ik allerlei gegevens invul als 'naar wie heb je het laatst gemaild?' niemand want het is een spammail :thumbdown:
Pffff zo hinderlijk inderdaad. Moet nu iedere maand een beveiligingscode laten sturen naar de mail van m'n pa.. Bullshit.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
ja elke maand 10x proberen op een of andere gekke manier en dan doet ie het weer een maandje.
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
Hier nooit last van met Outlook, misschien al te lang hetzelfde wachtwoord waardoor hij hier mee komt?
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
TBA wrote:Hier nooit last van met Outlook, misschien al te lang hetzelfde wachtwoord waardoor hij hier mee komt?
dat zou niks uit moeten maken
heb al vanaf het begin dat k me emailadres heb hetzelfde wachtwoord en heb m nu al 10 jaar ofzo (als het niet langer is)
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
AniThing wrote:
TBA wrote:Hier nooit last van met Outlook, misschien al te lang hetzelfde wachtwoord waardoor hij hier mee komt?
dat zou niks uit moeten maken
heb al vanaf het begin dat k me emailadres heb hetzelfde wachtwoord en heb m nu al 10 jaar ofzo (als het niet langer is)
Misschien is de security geüpdatet dat die met die melding komt als je je wachtwoord al 10 jaar niet veranderd hebt? :P
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Nog steeds wakker, niks kunnen slapen, 3 joekels van muggenbeten. Gezellig hoor.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Qlown wrote:Nog steeds wakker, niks kunnen slapen, 3 joekels van muggenbeten. Gezellig hoor.
Ik ken het :aww: klote muggen :mad:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Mep er hier gemiddeld elke nacht wel 1à2 dood. Voor de rest opvallend weinig last van muggenbeten. ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
heb echt nog geen mug gezien/gehoord dit jaar :D
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Heb dit jaar zelfs meer last gehad van vlinders (1) dan muggen (0) op mijn kamer dit jaar. Die getallen hoop ik zo te houden ook :P
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Op tijd je bed ingaan omdat je de volgende dag vroeg moet werken en dan vervolgens niet kunnen slapen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Paultheone wrote:Op tijd je bed ingaan omdat je de volgende dag vroeg moet werken en dan vervolgens niet kunnen slapen.
als ik optijd me bed in ga ben ik de volgende dag echt verrot

ga k lekker laat dan is er de volgende dag niks aan de hand xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
AniThing wrote:
Paultheone wrote:Op tijd je bed ingaan omdat je de volgende dag vroeg moet werken en dan vervolgens niet kunnen slapen.

Hoe laat ga je er dan de volgende dag uit? Mijn wekker ging 6 uur ;p
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Paultheone wrote:
AniThing wrote:

Hoe laat ga je er dan de volgende dag uit? Mijn wekker ging 6 uur ;p
mijne gaat 7 uur :P
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
AniThing wrote:mijne gaat 7 uur
pfff :whistle:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Sommige mensen van marktplaats. Eerst 100 mailtjes met vragen krijgen over iets wat ik te koop heb, terwijl die informatie gewoon in de advertentie zelf staat. Vervolgens nog eens 100 mailtjes heen en weer sturen wanneer diegene tijd heeft om het op te komen halen. Heb je eindelijk een tijd vastgezet, zit je thuis te wachten op je vrijdagavond en komen ze niet opdagen ---> STERF
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik weet niet wat het was, maar kon je niet vragen of die een aanbetaling kon doen van "xx" bedrag, als iemand dat dan niet doet weet je genoeg :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
El Mare wrote:Ik weet niet wat het was, maar kon je niet vragen of die een aanbetaling kon doen van "xx" bedrag, als iemand dat dan niet doet weet je genoeg :P
Aanbetaling terwijl je met diegene afspreekt? Lijkt me niet echt netjes. Als iemand mij dat zou vragen, voor ik langs zou komen, zou ik meteen afhaken.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Tsja, dan weet je iig zeker dat iemand echt wilt, misschien niet netjes, maar dan zit je niet op je vrije vrijdagavond voor niks te wachten.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Als jij shit aan gaat betalen, maak je wel heel naïef jezelf doelwit van oplichters...
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Een zaterdag avond thuis zitten omdat je vrienden er niet zijn of niet kunnen. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Deze kater..... :(
E
Zin wrote:
Qlown wrote:Nog steeds wakker, niks kunnen slapen, 3 joekels van muggenbeten. Gezellig hoor.
Ik ken het :aww: klote muggen :mad:

muggezifter