Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 14:28 

Hardtraxx Veteran

Hotmail/outlook met dat 'misschien zijn we overbeschermd'. Kan niet meer op me mail via de pc omdat ik een beveiligingscode moet hebben die ze sturen naar een ander emailadres van me. Krijg ik de keuze om het te laten sturen naar een ander emailadres dat precies hetzelfde is als me normale mail alleen eindigt op @hotmial... :x Heb nog een spammail maar daar al heel lang niet meer ingelogd. Krijg ik dat account pas terug als ik allerlei gegevens invul als 'naar wie heb je het laatst gemaild?' niemand want het is een spammail :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 16:25 

Hardtraxx Veteran

dat probleem heb ik dus ook, vet hinderlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 18:12 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Hotmail/outlook met dat 'misschien zijn we overbeschermd'. Kan niet meer op me mail via de pc omdat ik een beveiligingscode moet hebben die ze sturen naar een ander emailadres van me. Krijg ik de keuze om het te laten sturen naar een ander emailadres dat precies hetzelfde is als me normale mail alleen eindigt op @hotmial... :x Heb nog een spammail maar daar al heel lang niet meer ingelogd. Krijg ik dat account pas terug als ik allerlei gegevens invul als 'naar wie heb je het laatst gemaild?' niemand want het is een spammail :thumbdown:

Pffff zo hinderlijk inderdaad. Moet nu iedere maand een beveiligingscode laten sturen naar de mail van m'n pa.. Bullshit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 19:02 

Hardtraxx Veteran

ja elke maand 10x proberen op een of andere gekke manier en dan doet ie het weer een maandje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 14:48 

Hardtraxxer

Hier nooit last van met Outlook, misschien al te lang hetzelfde wachtwoord waardoor hij hier mee komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:29 

Hardtraxx Veteran

TBA schreef:
Hier nooit last van met Outlook, misschien al te lang hetzelfde wachtwoord waardoor hij hier mee komt?

dat zou niks uit moeten maken
heb al vanaf het begin dat k me emailadres heb hetzelfde wachtwoord en heb m nu al 10 jaar ofzo (als het niet langer is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:32 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
TBA schreef:

dat zou niks uit moeten maken
heb al vanaf het begin dat k me emailadres heb hetzelfde wachtwoord en heb m nu al 10 jaar ofzo (als het niet langer is)

Misschien is de security geüpdatet dat die met die melding komt als je je wachtwoord al 10 jaar niet veranderd hebt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 04:53 

Hardtraxx Veteran

Nog steeds wakker, niks kunnen slapen, 3 joekels van muggenbeten. Gezellig hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 08:02 

Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Nog steeds wakker, niks kunnen slapen, 3 joekels van muggenbeten. Gezellig hoor.

Ik ken het :aww: klote muggen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 10:37 

Hardtraxx Veteran

Mep er hier gemiddeld elke nacht wel 1à2 dood. Voor de rest opvallend weinig last van muggenbeten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 10:49 

Hardtraxx Veteran

heb echt nog geen mug gezien/gehoord dit jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 11:12 

Hardtraxx Veteran

Heb dit jaar zelfs meer last gehad van vlinders (1) dan muggen (0) op mijn kamer dit jaar. Die getallen hoop ik zo te houden ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 13:57 

Hardtraxx Veteran

Op tijd je bed ingaan omdat je de volgende dag vroeg moet werken en dan vervolgens niet kunnen slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 14:05 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Op tijd je bed ingaan omdat je de volgende dag vroeg moet werken en dan vervolgens niet kunnen slapen.

als ik optijd me bed in ga ben ik de volgende dag echt verrot

ga k lekker laat dan is er de volgende dag niks aan de hand xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 14:39 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Paultheone schreef:

Hoe laat ga je er dan de volgende dag uit? Mijn wekker ging 6 uur ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 14:43 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
AniThing schreef:
Paultheone schreef:

Hoe laat ga je er dan de volgende dag uit? Mijn wekker ging 6 uur ;p

mijne gaat 7 uur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 17:38 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
mijne gaat 7 uur

pfff :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 21:25 

Hardtraxx Veteran

Sommige mensen van marktplaats. Eerst 100 mailtjes met vragen krijgen over iets wat ik te koop heb, terwijl die informatie gewoon in de advertentie zelf staat. Vervolgens nog eens 100 mailtjes heen en weer sturen wanneer diegene tijd heeft om het op te komen halen. Heb je eindelijk een tijd vastgezet, zit je thuis te wachten op je vrijdagavond en komen ze niet opdagen ---> STERF
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 00:02 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet wat het was, maar kon je niet vragen of die een aanbetaling kon doen van "xx" bedrag, als iemand dat dan niet doet weet je genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 00:33 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik weet niet wat het was, maar kon je niet vragen of die een aanbetaling kon doen van "xx" bedrag, als iemand dat dan niet doet weet je genoeg :P

Aanbetaling terwijl je met diegene afspreekt? Lijkt me niet echt netjes. Als iemand mij dat zou vragen, voor ik langs zou komen, zou ik meteen afhaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 10:57 

Hardtraxx Veteran

Tsja, dan weet je iig zeker dat iemand echt wilt, misschien niet netjes, maar dan zit je niet op je vrije vrijdagavond voor niks te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 11:54 

Hardtraxx Veteran

Als jij shit aan gaat betalen, maak je wel heel naïef jezelf doelwit van oplichters...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 21:22 

Hardtraxx Veteran

Een zaterdag avond thuis zitten omdat je vrienden er niet zijn of niet kunnen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 12:48 

Hardtraxx Veteran

Deze kater..... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 13:48 

Zin schreef:
Qlown schreef:

Ik ken het :aww: klote muggen :mad:

muggezifter
Vorige  1 ... 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic