Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 782, 783, 784, 785, 786, 787, 788 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 jul 2014 23:45 

Hardtraxx Veteran

Alleen dota en niks anders.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2014 23:49 

Kraak... Piep...

Raven schreef:

Dota, LoL en varianten :')
Hoera telkens hetzelfde doen.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 00:18 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Paultheone schreef:
Met een verbrand lichaam grasmaaien in 35 graden

Trek een shirt aan

:surrender:
Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 02:35 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Raven schreef:

ooit zelf gespeeld?
Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 10:02 

Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
Broken Balance schreef:
Raven schreef:

ooit zelf gespeeld?

Waarschijnlijk wel maar was ie er enorm slecht in :thumbup:
Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 11:27 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Raven schreef:

Je moest eens weten.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 12:38 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Raven schreef:

Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 15:56 

Kraak... Piep...

ErikZ schreef:
Distinctive schreef:
ooit zelf gespeeld?

Waarschijnlijk wel maar was ie er enorm slecht in :thumbup:

Ik heb beide idd zelf gespeeld maar vondt het na een 10tal/15 tal potjes niet veel meer aan. En nee ik had in de eerste 4 potjes misschien een negatieve k/d. Maar daarna gewoon in de +. Ook tegen andere spelers en niet alleen AI. Na die vier potjes vond ik het eerlijk gezegd leuk, Gangplank bij LoL bijvoorbeeld was lachen om te gebruiken, net als Swain. Maar na telkens hetzelfde viel bij mij de interesse weg.
Ik had ook niet de ambitie om er goed in te wezen, dus kan ik er ook moeilijk voor gaan. Je zal best skill nodig hebben om het echt goed te kunnen maar het hele spel concept is wel zo eentonig en simpel, daarom ben ik er mee gestopt.

Geef mij maar gewoon een oude CoD (2/MW/MW2) online, FIFA Online (een van de gamemodes) of een Horror/Actie game met een goed verhaal zoals Bioshock of Alan Wake of de aankomende The Evil Within.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 16:14 

Hardtraxx Veteran

Alsof COD 2/4/mw2 niet simpel is :P. Dota heeft een dikke vette learningcurve, enige simpele aan dota is je doel, verniel de andere basis. En wat daarbij komt kijken is alles behalve simpel eigenlijk, helemaal als je je MMR wat boost en zo tegen moeilijkere tegenstanders komt. Je doet er maanden over om een beetje de helft vd hero's een beetje te kennen, en dan heb ik het niet eens over het masteren van je rol. (Initiator/Support/Ganker enz)
Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 16:36 

Kraak... Piep...

Raven schreef:
Alsof COD 2/4/mw2 niet simpel is :P

Is het ook, in principe is ook het doel hetzelfde maar je moet ook de ins en outs leren voor je echt bovenaan de lijst kaan staan qua k.d. Maar een shooter ligt mij qua actie, omdat je voortdurend bezig bent, mij meer dan zo'n soort RTS (valt het daaronder?).

Citaat:
Dota heeft een dikke vette learningcurve, enige simpele aan dota is je doel, verniel de andere basis. En wat daarbij komt kijken is alles behalve simpel eigenlijk, helemaal als je je MMR wat boost en zo tegen moeilijkere tegenstanders komt. Je doet er maanden over om een beetje de helft vd hero's een beetje te kennen, en dan heb ik het niet eens over het masteren van je rol. (Initiator/Support/Ganker enz)

En dat viel me vooral tegen dus, het instappen in het spel was nogal lastig, maar al die termen en dergelijke had ik weinig zin in om te leren. Het is meer het feit dat het in principe (het concept e.d.) een simpel spel is maar het wordt heel moeilijk gemaakt. Dat vind ik het slechte aan zulk soort spellen, het ziet er zo simpel uit maar het is heel moeilijk.

Dat kan een goed iets zijn voor mensen die er volledig voor willen gaan, maar voor het algemene...
Belangrijk voor mij bij een spel is dat ik zonder moeite ook (met vrienden) een beetje kan aankloten. Dat is bij FIFA en CoD natuurlijk heel makkelijk en bij sommige horror spellen ook (F.E.A.R., en Doom Co-Op)

Daarom vind ik spellen als Garry's mod, en Minecraft ook best lache om te doen. Gewoon een beetje ouwehoeren. Minecraft heb ik na een klein tijdje al opgegeven door het idee van telkens bouwen, maar wat heb je er aan. Met vrienden aankloten bij die mini-games e.d. is veel leuker.

Als ik serieus wil gamen pak ik wel een game met een goed verhaal en sterke gameplay, of doe ik wel ranked matches met CS, TF of toen de tijd MoH Allied Assault.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 16:45 

Hardtraxxer

MOBA's :')
Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 17:26 

Hardtraxx Elite

MrBunni schreef:

MOBA's :')

Die vergelijking :')
Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 17:45 

Hardtraxx Addict

Mensen die Off-Topic gaan. :evil:
Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 18:58 

Hardtraxx Elite

Alles zat tegen op het werk :huh:
Neem ik een restantcontainer mee de winkel in, pak ik de bovenste doos met chips eraf.
Stort de hele tering zooi in... was fucking slecht opgestapeld en er stond dus een doos wijn bovenop.
Alles dus kapot, overal wijn en glas over de vloer.
Komt er ook nog een of andere vage opa met een vage hoed op naar me toe 'das nie zo handig he'.
Thanks captain obvious :/
Vervolgens ruim ik alles op en pak ik de dweilmachine, stond die nog op de hardste stand en knal ik dus vol tegen mn container aan en valt nog even een kwart van de container in de wijn (alsof het allemaal nog niet erger kon).
Lacht één of andere oma en zegt ze 'goh wat een bende'.
JOHH :oh:

2 minuten voordat dit allemaal gebeurde viel er een kind kei-hard op zn bek en moest janken. En dat was nogal komisch dus moest lachen.. Denk dat het allemaal karma was :P

Oke dat was mijn frustratie van vandaag.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 19:50 

Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Komt er ook nog een of andere vage opa met een vage hoed op naar me toe 'das nie zo handig he'.

ramon038 schreef:
Lacht één of andere oma en zegt ze 'goh wat een bende'.

:lol:
Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 20:36 

Hardtraxx Addict

Haha deels herkenbaar. Zo kut is dat... xd ben blij dat ik niet meer in een supermarkt werk :P
Bericht Geplaatst op 31 jul 2014 20:37 

Hardtraxx Veteran

Ik hoorde gisteren de ene klant zeggen tegen de andere: "Heeeey, ben je ook boodschappen aan het doen?"

En toen ik laatst net een keer met de hoofd manager moest afsluiten viel er net op het eind één flesje bier kapot :cry: Verder ging alles goed :cool:
Bericht Geplaatst op 01 aug 2014 16:36 

Hardtraxx Veteran

Hard with Style
Bericht Geplaatst op 01 aug 2014 17:59 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Microsoft

Godverdeteringstakkers, probeer al maanden van m'n Xbox Live af te komen. Onmogelijk.
Bericht Geplaatst op 01 aug 2014 23:41 

Hardtraxx Veteran

Bij de buren een of ander feest van een meisje die 16 is geworden, en dat doen ze dan bij de zus en haar vriend in de tuin die naast ons wonen. Vind het allemaal prima, maar die muziek staat in de tuin achterlijk hard, en ze proberen er ook nog overheen te praten. Ik denk dat er niemand in de straat is die op dit moment kan slapen :x
Bericht Geplaatst op 02 aug 2014 00:21 

Hardtraxx Veteran

Partyplugs kwijt zijn en morgen een feest hebben :/ .
Bericht Geplaatst op 03 aug 2014 21:15 

Hardtraxx Veteran

Kutservers op BF4. :mad:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 17:48 

Hardtraxx Veteran

Ziggo
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 18:06 

Hardtraxx Veteran

McAfee family protection voor telefoon....

blijf melding krijgen dat ik me moet aanmelden....
verwijderen kan niet.....
wil ik me opslagruimte bekijken, opent ineens dat McAfee en gaat niet weg..
Bericht Geplaatst op 04 aug 2014 18:07 

provehito schreef:
Ziggo

Op links......

En door!!
Vorige  1 ... 782, 783, 784, 785, 786, 787, 788 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic