Ik ook, 1Gabba is echt verneukt gewordenchicken wrote:Herrie. Hardstyle/Hardcore/Industrial etc.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Mitzinator wrote:Mij ook?Raven wrote:Kan iemand mij inviten op Corebay?
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Same here.. zwaaaaar irritantAniThing wrote:verkouden en koppijn
Windows XP wordt niet meer ondersteund 
-
E
:')SL8492 wrote:Windows XP wordt niet meer ondersteund
-
RHardtraxx Elite
- last seen Jul 2017
Ziek, zwak, misselijk en bovenal verkouden...
Op vakantieveilingen denken dat je iets kan winnen voor €3,- in de laatste seconde en er daarna achterkomen dat de biedingen helemaal niet ververst zijn en het er voor €37,- uit is gegaan 
Ga mee met de tijd dan.SL8492 wrote:Windows XP wordt niet meer ondersteund
Hier ook voor het eerst (kan er nog wel gewoon alles mee), helaas niet verzekerdTHArdstyler wrote:Hier ook, gelukkig wel verzekerdWesz91 wrote:Telefoonscherm aan diggelen, dat word een duur grappige..
Ik lach op zo'n moment de mensen uit die per se geen hoesje willen hebben die over de telefoon heen klapt omdat dat niet mooi is of onpraktisch.

Heb dat hoesje al bijna twee jaar en heb dat ding gigantisch vaak laten vallen, de enige schade is dat er stukjes van het hoesje afzijn, dus kun je nagaan wat er met zo'n telefoon gebeurt als je dat niet hebt. Telefoon is onbeschadigd gebleven.

Heb dat hoesje al bijna twee jaar en heb dat ding gigantisch vaak laten vallen, de enige schade is dat er stukjes van het hoesje afzijn, dus kun je nagaan wat er met zo'n telefoon gebeurt als je dat niet hebt. Telefoon is onbeschadigd gebleven.
Had eerst ook zo'n hoesje en nu zo een die alleen de achterkant/zijkant beschermt: 

Ja daar zie ik zat mensen mee rondlopen met het excuus ja dat is "cooler" tot ze met een gebroken scherm aan komen zetten doordat ze geen bescherming op de voorkant hadden.
Tja..

Tja..

of je gaat gewoon normaal met je telefoon omCruelty wrote:Of je koopt er een die bijna niet kapot gaat.
Gaat al 5 jaar mee, nooit problemen mee gehad
En toch ook al een 100-tal keer tegen de grond gegaan

Dat is dan ook een Nokia.
Je telefoon valt toch wel op een ogenblik en sinds 80% van de wereld met de nieuwste smartphones rondlopen gaan ze ook snel kapot, want dat doen die iPhones, Samsungs, HTC's, LG's nou eenmaal. Volgensmij is het meest robuuste, moderne wat je nu kan hebben de Xperia Z die water bestendig is.
Je telefoon valt toch wel op een ogenblik en sinds 80% van de wereld met de nieuwste smartphones rondlopen gaan ze ook snel kapot, want dat doen die iPhones, Samsungs, HTC's, LG's nou eenmaal. Volgensmij is het meest robuuste, moderne wat je nu kan hebben de Xperia Z die water bestendig is.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Broken Balance wrote:Dat is dan ook een Nokia.

android 4.2.
1.7 GH Quadcore
PowerVR SGX 544 (zelfde als SIII etc.)
32 GB ROM
2 GB RAM
5.0 inch
1920 x 1080 Full hd
Gorilla Glass II
13 mp back camera, 13 mp front camera. (flitser + auto focus)
Ingebouwde gps
Walkie-talkie mogelijkheden dus je hoeft niet per se bereik te hebben met netwerk.
4200 MaH batterij
Water, stof en shockproof
View on YouTube
lol kutfilmpje
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Haha dat ding heeft een vriend van mij. Dat ding is een beest. Alleen de batterij al is 10x sterker dan een normale Smartphone
-
RHardtraxx Elite
- last seen Jul 2017
Hier nog zoiets 

Dat zijn inderdaad sterkere telefoons maar nog steeds is het scherm open en bloot.
En toch heeft mijn S3 al heel wat te verduren gehad. Al een aantal keer gevallen (zonder dat het scherm ooit kapot is gegaan) en twee keer in bad gelegen (met water erin ja). Hij doet het nog als nieuw
Misschien heb ik een speciale uitvoering?
De behuizing is uiteraard niet als nieuw meer, maar ook niet erg beschadigd haha.
Ik heb nu 2 jaar een L7 en die ziet er, op wat stof en vegen op het scherm na, uit alsof hij uit de verpakking komt. Dat stof en die vegen heb ik wel schermdoekjes voor.
Daarom kijk ik vaak bij telefoons hoe lang ze technisch gezien heel blijven over de jaren omdat je met een goed hoesje makkelijk de levensduur ook kan vergroten van de omhulsing en het scherm
Daarom kijk ik vaak bij telefoons hoe lang ze technisch gezien heel blijven over de jaren omdat je met een goed hoesje makkelijk de levensduur ook kan vergroten van de omhulsing en het scherm