Op vakantieveilingen denken dat je iets kan winnen voor €3,- in de laatste seconde en er daarna achterkomen dat de biedingen helemaal niet ververst zijn en het er voor €37,- uit is gegaan
Ik lach op zo'n moment de mensen uit die per se geen hoesje willen hebben die over de telefoon heen klapt omdat dat niet mooi is of onpraktisch.
Heb dat hoesje al bijna twee jaar en heb dat ding gigantisch vaak laten vallen, de enige schade is dat er stukjes van het hoesje afzijn, dus kun je nagaan wat er met zo'n telefoon gebeurt als je dat niet hebt. Telefoon is onbeschadigd gebleven.
Ja daar zie ik zat mensen mee rondlopen met het excuus ja dat is "cooler" tot ze met een gebroken scherm aan komen zetten doordat ze geen bescherming op de voorkant hadden. Tja..
Je telefoon valt toch wel op een ogenblik en sinds 80% van de wereld met de nieuwste smartphones rondlopen gaan ze ook snel kapot, want dat doen die iPhones, Samsungs, HTC's, LG's nou eenmaal. Volgensmij is het meest robuuste, moderne wat je nu kan hebben de Xperia Z die water bestendig is.
Je telefoon valt toch wel op een ogenblik en sinds 80% van de wereld met de nieuwste smartphones rondlopen gaan ze ook snel kapot, want dat doen die iPhones, Samsungs, HTC's, LG's nou eenmaal. Volgensmij is het meest robuuste, moderne wat je nu kan hebben de Xperia Z die water bestendig is.
android 4.2. 1.7 GH Quadcore PowerVR SGX 544 (zelfde als SIII etc.) 32 GB ROM 2 GB RAM 5.0 inch 1920 x 1080 Full hd Gorilla Glass II 13 mp back camera, 13 mp front camera. (flitser + auto focus) Ingebouwde gps Walkie-talkie mogelijkheden dus je hoeft niet per se bereik te hebben met netwerk. 4200 MaH batterij Water, stof en shockproof
En toch heeft mijn S3 al heel wat te verduren gehad. Al een aantal keer gevallen (zonder dat het scherm ooit kapot is gegaan) en twee keer in bad gelegen (met water erin ja). Hij doet het nog als nieuw Misschien heb ik een speciale uitvoering? De behuizing is uiteraard niet als nieuw meer, maar ook niet erg beschadigd haha.
Ik heb nu 2 jaar een L7 en die ziet er, op wat stof en vegen op het scherm na, uit alsof hij uit de verpakking komt. Dat stof en die vegen heb ik wel schermdoekjes voor. Daarom kijk ik vaak bij telefoons hoe lang ze technisch gezien heel blijven over de jaren omdat je met een goed hoesje makkelijk de levensduur ook kan vergroten van de omhulsing en het scherm