Hoe bedoel je controleren?
uhm vragen stellen, waarom krabbel je met die. wie is datAlmighty wrote:Hoe bedoel je controleren?
je weet wel
vrouwen :')
uhm vragen stellen, waarom krabbel je met die. wie is datAlmighty wrote:Hoe bedoel je controleren?
roberttt wrote:vrouwen..
Begin ik al wat op de baas te lijkendj-rico01 wrote:roberttt wrote:vrouwen..
Je bent op wegroberttt wrote:Begin ik al wat op de baas te lijkendj-rico01 wrote:roberttt wrote:vrouwen..

+1marsiascout wrote:Dat dus!Almighty wrote:
Door dit soort dingen ben ik gestopt met poker... ik had op de flop een flush A hoog, dus ik rais (vlink voor de flop ook al) dus di ander gaat allin. Ik call, heeft ie J7 (wtf dat ie alvoor de flop nog mee kwam).. hij heeft dus 1 J gehit (op de flop, met een 6 als kikker en dan allin gaan).. turn J... river J heeft ie 4 of a kind...leuk man :')bRt_ wrote:Verliezen met online poker terwijl je voorstaat:
KK hebben preflop, Zwaar raisen ..
Flop: 6TT, Move all in => 1 Caller met 66
Q6 op de BB => 2Callers
Flop: Q6A
Krijg een bet tegen me, Met 2 paar ga ik niet weg, Ik re-raise zwaar waardoor ik shortstack ben .. Turn A
Al het geld erin, showt hij A9 .. klop op de vuurpijl krijgt hij nog een 9!
Tal van andere voorbeelden waarbij ik zwaar raise met AA, KK, QQ .. een set, 2paar krijg. Al het geld gaat erin als ik voorsta maar dan dankzij geluk wint de tegenstander ALTIJD!
Zo kom je er ook vaak tegen ja :') Meegaan met Q4 en dan even twee 4'en hitten! Zenuwspel op dat gebiedMaximum wrote: Door dit soort dingen ben ik gestopt met poker... ik had op de flop een flush A hoog, dus ik rais (vlink voor de flop ook al) dus di ander gaat allin. Ik call, heeft ie J7 (wtf dat ie alvoor de flop nog mee kwam).. hij heeft dus 1 J gehit (op de flop, met een 6 als kikker en dan allin gaan).. turn J... river J heeft ie 4 of a kind...leuk man :')
Hahaha jah, ben er ook weer ff klaar mee!bRt_ wrote:Zo kom je er ook vaak tegen ja :') Meegaan met Q4 en dan even twee 4'en hitten! Zenuwspel op dat gebiedMaximum wrote: Door dit soort dingen ben ik gestopt met poker... ik had op de flop een flush A hoog, dus ik rais (vlink voor de flop ook al) dus di ander gaat allin. Ik call, heeft ie J7 (wtf dat ie alvoor de flop nog mee kwam).. hij heeft dus 1 J gehit (op de flop, met een 6 als kikker en dan allin gaan).. turn J... river J heeft ie 4 of a kind...leuk man :')
gewoon nee zeggen, want ze wil je uit de tent lokkenRavenwood wrote:Net een leuk gesprekje gehad met schoolpsychiater
ik zeg: ik hoef niet over mn gevoelens te praten
vrouw: heb je die wel?
![]()
Ravenwood wrote:Net een leuk gesprekje gehad met schoolpsychiater
![]()
idd ik ken dat ik heb ook echt hekel aan die mensenKSwoosh wrote:Ravenwood wrote:Net een leuk gesprekje gehad met schoolpsychiater
![]()
+1KSwoosh wrote:eigenlijk moet je dan zeggen: Nee, ik ben een steen.
en dan een steen uit je broekzak halen, die op de stoel leggen en weglopen.
KSwoosh wrote:eigenlijk moet je dan zeggen: Nee, ik ben een steen.
en dan een steen uit je broekzak halen, die op de stoel leggen en weglopen.