Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:31 

Bierkoning

Parvuz schreef:
Pommer schreef:
Als je brommer uitvalt 10km van je huis vandaan, en je vervolgens op een homo-ontmoetingsplek (carpoolplaats) aan onbekende mannen in auto's moet vragen of je mag bellen omdat je abbonement van je eigen mobiel die dag daarvoor is verlopen

Ik zou verder lopen met de brommer. :P Niks tegen homo's hoor, maar homo's die naar ontmoetingsplekjes gaan vind ik vies. haha.

Jah maar ik bleef wel gewoon in het zicht van de weg, dus als ik verkracht zou worden waren er genoeg mensen die het zagen xd

djpatt schreef:
Pommer schreef:
Als je brommer uitvalt 10km van je huis vandaan, en je vervolgens op een homo-ontmoetingsplek (carpoolplaats) aan onbekende mannen in auto's moet vragen of je mag bellen omdat je abbonement van je eigen mobiel die dag daarvoor is verlopen

whahahaha

(en denk aan mn avatar)

Haha heeft iedereen nieuwe avatars vandaag ofzo? zag dr al een paar voorbij komen :D
Wel jammer dat perry nu weg is, maar deze is ook leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
Pommer schreef:

whahahaha

(en denk aan mn avatar)

cool story :lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:32 

Hardtraxxer

ik erger me aan idioten die denken dat elkaar duwen erbij hoort wanneer er hardstyle gedraaid wordt.

Gister in Hilvarenbeek bij de dolle dinsdag werd dat constant gedaan, werd er gek van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:
ik erger me aan idioten die denken dat elkaar duwen erbij hoort wanneer er hardstyle gedraaid wordt.

Gister in Hilvarenbeek bij de dolle dinsdag werd dat constant gedaan, werd er gek van.

pogo :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:06 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Parvuz schreef:
Pommer schreef:

Ik zou verder lopen met de brommer. :P Niks tegen homo's hoor, maar homo's die naar ontmoetingsplekjes gaan vind ik vies. haha.

Jah maar ik bleef wel gewoon in het zicht van de weg, dus als ik verkracht zou worden waren er genoeg mensen die het zagen xd

Ja dat is wel beter ja, dat als je verkracht wordt door homo's dat iedereen het ziet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

je haalt me de woorden uit de ko uhhhh mond
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
maarten1410 schreef:
Of dat je op je werk echt hard moet schijten maar het dan van die dikke plakpoep is.

gatver :sick:

Correct
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:16 

Donateur

Dat is kut, zulke dingen heb je ook bijna alleen maar als je ergens schijt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:09 

Hardtraxx Addict

Ja hoor, gaat je beugel er ein-de-lijk uit, flikkeren ze er maar een kut zittend spalkje in wat er de rest van je leven in blijft zitten. Mooi dat ik dat er over een jaar uit laat halen, de bedoeling van een beugel lijkt me niet om voor de rest van je leven met een homp ijzer in je mond rond te lopen. Ok, je ziet het niet maar het zit verneukt. Heb er echt gewoon last aan m'n tong door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:41 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Ja hoor, gaat je beugel er ein-de-lijk uit, flikkeren ze er maar een kut zittend spalkje in wat er de rest van je leven in blijft zitten. Mooi dat ik dat er over een jaar uit laat halen, de bedoeling van een beugel lijkt me niet om voor de rest van je leven met een homp ijzer in je mond rond te lopen. Ok, je ziet het niet maar het zit verneukt. Heb er echt gewoon last aan m'n tong door.

Enkel de eerste dagen heb je er last van ;) Ik heb zo een ding al 3 jaar zitten en merk het echt niet meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:47 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
hidde schreef:

Enkel de eerste dagen heb je er last van ;) Ik heb zo een ding al 3 jaar zitten en merk het echt niet meer...

Behalve als je er weer aan denk zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:50 

Hardtraxx Veteran

Ik zou het spalkje lekker laten zitten.
Bij mij brak er 1tje af en ben toen niet naar de ortho gegaan, resultaat: de tand staat weer hartstikke scheef xd de rest zit er gelukkig nog wel in.
Dus als jij je hele spalkje eruit haalt had je net zo goed geen beugel kunnen nemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:50 

Hardtraxx Veteran

Ik kan geen filmpjes van meer dan 15 minuten meer uploaden, iets wat ik eerst nog wel kon! :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 11:56 

Hardtraxx Veteran

......hardtraxx er vanacht uitlag en ik erachter kwam dat ik egt geen leven heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 12:07 

Donateur

hidde schreef:

haha gooi jij hem er maar uit :P staat je bek zo weer scheef ;)
Ik heb hem al 5 jaar nu, nou echt geen last meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 12:10 

Donateur

djpatt schreef:
......hardtraxx er vanacht uitlag en ik erachter kwam dat ik egt geen leven heb

inderdaad :lol: Merk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:57 

nielstil schreef:
hidde schreef:

hier nog een :P heb em nu al jaartje of 4 of 5, weet niet meer precies
enigste irritante is dat de tandarts em schoon moet maken met zon kut ding xd lekker langs mn tanden schrapen -.-

en door de beugel is me tandvlees supererg omhoog getrokken, dus heb ik te weinig tandvlees op me tanden :/
maar ik heb wel een plek waar een melkkies zit, en niks komt, daar zit een soort gat naast, kan precies een rietje doorheen xd

en als je last hebt van je tong erdoor, moet je vragen of ze er extrra lijm over doen en meer afknippen, heb ik ook gedaan en daardoor voel ik em nu veel minder ^^

irritatiemomentje:
dat het omzetten van 20 livesets van 320 kbps naar 192 kbps langzaam gaat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:

Zoals de rest al gezegd heeft, waarom het risico lopen dat je tanden weer scheef gaan groeien? Als je het dan toch van plan bent wacht dan in iedergeval tot je 24 bent. Je kaaklijn blijft veranderen daardoor is het echt van belang dat je hem laat zitten ;)

Serieus dat draadje merk je na een bepaalde tijd (weekje) niks meer van. Ik kan echt geen reden bedenken om hem er überhaupt uit te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

hidde niet piepen. ik heb er ook één en in het begin heb je last, maar daarna zeker niet meer. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 18:34 

Hardtraxx Addict

Hmm ok. Nja ik geloof best dat je het na een tijdje niet meer voelt, maar het idee de rest van m'n leven rond te lopen met een stom draadje in m'n muil... Wtf.. xD

Mja als t echt zo nodig is heb ik vast geen keus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 18:42 

hidde schreef:
Hmm ok. Nja ik geloof best dat je het na een tijdje niet meer voelt, maar het idee de rest van m'n leven rond te lopen met een stom draadje in m'n muil... Wtf.. xD

oh maar die heb je wel: draadje en mooi gebit, of geen draadje en een verneukte bek
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 18:44 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
hidde schreef:

oh maar die heb je wel: draadje en mooi gebit, of geen draadje en een verneukte bek

Kies die laatste! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 20:02 

Hardtraxx Veteran

mensen die je controleren op hyves :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 20:03 

djpatt schreef:

que?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 20:05 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
djpatt schreef:

que?

gewoon iemand die jullie niet kennen ;) maar das zo irritant

moet ik nu tegen diegene zeggen: u jelly ?
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic