Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 731, 732, 733, 734, 735, 736, 737 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:19 

Hardtraxx Veteran

Dat kan hij wel degelijk, wij hebben namelijk 4 werkstukken (elke periode 1) in het hele jaar voor Levensbeschouwing. Dit betekent dat we al de hele periode hiermee bezig zijn, oftewel al de hele periode het over dit werkstuk hebben. Dus het is niet zomaar dat het 'tussen de regels door' verteld is over het hele werkstuk, maar wel over de inleveringsdatum :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:25 

Hardtraxx Veteran

Als je zegt dat je er 1 hebt voor elke periode, dan kon je er wel vanuit gaan dat het werkstuk nu wel bijna ingeleverd zou moeten worden ongeveer..?! :P
Sorry maar zo zwak je jezelf alleen nog maar meer af haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:28 

Hardtraxx Veteran

Jup, ik kon er van uit gaan dat het 'bijna ingeleverd zou moeten worden ongeveer' dus niet exact, zo dacht ik dat het pas 1 week later ingeleverd zou moeten (wanneer de periode ook echt eindigt) worden.

Maar nu gaat het over heel iets anders, het ging namelijk over het feit dat docenten iets niet op magister zetten wat wel moet :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:36 

Hardtraxx Veteran

Toen ik op de middelbare school zat, had ik zelf gewoon een agenda.
Net zoals iedereen.
Waar we vervolgens het huiswerk enzo in op konden schrijven.

Als ik het goed begrijp moeten de leraren nu maar jullie agenda in gaan vullen via dat magister, zodat jullie het niet meer hoeven te doen?
Dafuq xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:38 

Hardtraxx Veteran

Dat heb je goed inderdaad, heb zelf de agenda ook nog meegemaakt in de 1ste en 2de, maar anno 2014 (en dus ook in 2013) moe(s)ten docenten het voor ons bijhouden ipv andersom. Maar nu wijk je weer af van het onderwerp :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:41 

Hardtraxx Veteran

Irritatiemomentje: hoe lui de jeugd van tegenwoordig gemaakt wordt blijkbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:44 

Je hebt het gewoon niet meegekregen om wat voor reden dan ook. Daar kan hij niks aan doen. Als hij regelmatig op Magister kijkt, dat bij hen blijkbaar een agenda is valt hem niks te verwijten. Mensen moeten opgeleid worden om mee te kunnen in de maatschappij, maar die maatschappij stelt soms veel te hoge eisen. Hij houdt geen rekening met menselijke fouten. In dit geval vind ik niet eens dat HSFE een fout heeft gemaakt. Het is gewoon toeval en hij moet er maar mee leven.

Probeer anders gewoon iets te maken ook al slaat het nergens op. Bij ons op de middelbare school keken ze werkstukken van Levensbeschouwing niet eens na. Die vrouw beoordeelde op persoon (is volgens mij echt zo). Sommige mensen kregen gewoon een 7 terwijl ze niks inleverden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:44 

Hardtraxx Veteran

Och, jullie hadden het toch zo veel zwaarder he, zo worden er weer andere dingen van ons verwacht (jouw ouders hadden het volgens jouw logica dan ook veel zwaarder?) :aww:

@Nera, zo'n docent hadden wij eerst ook idd voor levensbeschouwing (gaf altijd een 7.5 of hoger) , maar de docent die we nu hebben neemt zijn vak veels te serieus en deelt meer onvoldoendes dan voldoendes uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:47 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
(jouw ouders hadden het volgens jouw logica dan ook veel zwaarder?) :aww:

Mijn ouders hadden geen rekenmachine op school, dus ja. Klopt.

Wat voor dingen worden er dan van jullie verwacht die ze niet van ons verwachtten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:50 

pecola-tje schreef:
(jouw ouders hadden het volgens jouw logica dan ook veel zwaarder?) :aww:

Mijn ouders hadden geen rekenmachine op school, dus ja. Klopt.

Om nog maar te zwijgen over Wikipedia/Google en al die andere internetbronnen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:55 

Hardtraxx Veteran

Denk je nou echt dat jouw ouders toen van die rekensommen, die gewoon onmogelijk zijn zonder rekenmachine, kregen die wij nou krijgen? En ik weet niet wat er anders is qua stof omdat ik niet weet wat voor stof jij kreeg, ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:59 

Hardtraxx Veteran

Denk je nou echt dat jouw ouders toen van die rekensommen, die gewoon onmogelijk zijn zonder rekenmachine, kregen die wij nou krijgen? En ik weet niet wat er anders is qua stof omdat ik niet weet wat voor stof jij kreeg, ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal :P.

Weet je wel wat voor stof mijn ouders kregen op school dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:01 

Hardtraxx Veteran

Och, jullie hadden het toch zo veel zwaarder he, zo worden er weer andere dingen van ons verwacht (jouw ouders hadden het volgens jouw logica dan ook veel zwaarder?) :aww:

Enlighten me, in welk opzicht hebben jullie het zwaarder dan mij/ons?

Als ik het zo hoor gaan de huidige middelbare scholieren nog een leuke tijd tegemoet op het HBO/Uni.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:02 

Hardtraxx Veteran

Nee, maar ik kan jou wel vertellen dat ze niet sommen kregen zoals; 35 x 12 : 312 en dat dan allemaal in de wortel, wat met een rekenmachine natuurlijk gewoon een kwestie van goed invoeren is, maar zonder is het gewoonweg onmogelijk :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:05 

Hardtraxx Veteran

35 x 12 = 420
420 / 312 kan niet
klaar

Of als je echt de uitkomst wil:

420 / 312 = 312/312 + 108/312
= 1 + 108/312
=1 108/312
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:07 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
35 x 12 = 420
420 / 12 = 30 + 5
= 35

Uit mn hoofd

En dat in de wortel staat er toch bij :P, en op de een of andere manier ben ik het vergeten erbij te zetten maar wou ook zeggen en rond dit dan af op 5 cijfers na de komma

Edit: En er staat toch echt :321, dus misschien was onder andere begrijpend lezen wel makkelijker 'vroeger' :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:10 

Hardtraxx Veteran

Ja dus? Dat maakt toch verder geen zak uit? :P
T kan allemaal met een rekenmachine nu, als je t uit je hoofd moet doen of met pen en papier gaat er gewoon veel meer tijd in zitten.
Daarom krijg jij die vragen nu wel, en hun vroeger niet of minder.

Dat wil niet zeggen dat hun het makkelijker hadden?

Edit: heb mn som al aangepast. En er stond 312 ipv 321 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:10 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
35 x 12 = 420
420 / 312 kan niet
klaar

Of als je echt de uitkomst wil:

420 / 312 = 312/312 + 108/312
= 1 + 108/312
=1 108/312

Wtf :lol: Hoezo kan dit niet? Er zijn toch ook cijfers na de komma xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:12 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Vroeger deden we agenda's bijhouden met pen en papier, nu via magister?
Dat maakt toch geen zak uit?

Vroeger hield je zelf je agenda bij en was het JOUW schuld als er iets niet in stond.
Nu is de verantwoordelijkheid blijkbaar verlegd naar de docenten. Dat vind ik nogal krom

Hardtraxx Veteran

Zeg ik dat dan xd, ik heb nergens gezegd dat hun het makkelijker/zwaarder hadden toch?

Hardtraxx Veteran

Leuk dat je nieuwe wiskunde sommetjes krijgt, maar blijkbaar zijn middelbare scholen gestopt met het bijbrengen van discipline, en dus gaan jullie een leuke tijd tegemoet als je nooit geleerd hebt zelf dingen bij te houden.

Ik mag hopen dat niet alle scholen dit doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:13 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Cruelty schreef:
Vroeger deden we agenda's bijhouden met pen en papier, nu via magister?
Dat maakt toch geen zak uit?

Vroeger hield je zelf je agenda bij en was het JOUW schuld als er iets niet in stond.
Nu is de verantwoordelijkheid blijkbaar verlegd naar de docenten. Dat vind ik nogal krom

Iets met tijd en meegaan, wij hebben dit toch ook niet verzonnen, wil je ons (de leerlingen) nu de schuld geven? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:13 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Leuk dat je nieuwe wiskunde sommetjes krijgt, maar blijkbaar zijn middelbare scholen gestopt met het bijbrengen van discipline, en dus gaan jullie een leuke tijd tegemoet als je nooit geleerd hebt zelf dingen bij te houden.

Dit dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:14 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:

Ik mag dan weer op mijn beurt hopen dat onze school gewoon (zoals alle andere scholen) gecontroleerd wordt (en dus ook op hun vingers getikt wordt als er iets fout is) en het dus gewoon hetzelfde doen als 'alle scholen'
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:15 

Hardtraxx Veteran

wil je ons (de leerlingen) nu de schuld geven? xd

Nee het is zonder meer de schuld van het onderwijs, die zitten daarin fout.
Wat ik wel grappig vind, is dat jij nu al 2 uur op Hardtraxx actief bent weer vandaag. Terwijl je overmorgen zo'n groot werkstuk in moet leveren.
Vorige  1 ... 731, 732, 733, 734, 735, 736, 737 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic