Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 730, 731, 732, 733, 734, 735, 736 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 15:59 

Hardtraxx Elite

Vreetkick :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 16:46 

Hardtraxx Veteran

Ffs, mijn ID is definitief kwijt, zowel bij het feest waar ik was als bij het gemeentehuis niks gevonden/afgeleverd :(. Iemand moet hem daar dus helaas wel hebben meegenomen, er zijn daar een aantal mensen hun ID kwijt geraakt waarvan niemand ze heeft terug gevonden/gekregen dus zou zo maar kunnen dat iemand ze heeft gestolen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 23:18 

Hardtraxxer

HardstyleForEvah schreef:
er zijn daar een aantal mensen hun ID kwijt geraakt waarvan niemand ze heeft terug gevonden/gekregen dus zou zo maar kunnen dat iemand ze heeft gestolen -.-

Hoe gaat dat in zijn werk dan? Iemand jat je portemonnee, pakt je ID er uit en stop je portemonnee weer terug in je broekzak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 23:52 

Hardtraxx Veteran

Had het helaas (had al expres niks meegenomen op mijn ID na wat natuurlijk moest) in mijn broekzak los zitten, wat achteraf natuurlijk erg dom is. :(

Edit: Maar datgene wat jij zei kan zomaar hoor, iedereen was daar toch te zat om er iets van te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 01:06 

Hardtraxxer

Denk eerlijk gezegd gewoon dat je hem verloren bent ;)

omdat:

iedereen was daar toch te zat .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 01:08 

Hardtraxx Veteran

Denk ik ook hoor, maar vreemd dat er echt meerdere gebeld hebben naar de eigenaar van dat feest over een verloren ID.

Edit: @Job, nee dat dan weer niet :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 23:36 

Hardtraxx Elite

Sparen voor veel te dure spullen, maar ze toch willen hebben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 23:59 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

Huh, daarom spaar je er toch voor? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 01:00 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 01:11 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Andromeda schreef:

JA, maar dat duurt veeeeeeel te lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 01:56 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
chas1n schreef:
Andromeda schreef:

JA, maar dat duurt veeeeeeel te lang.

Leven is oneerlijk G
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 05:08 

Hardtraxx Addict

Leven is struggle

Oh en over 2 uur moeten werken is wel irritatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:48 

Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Dat de vakantie alweer bijna voorbij is :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 19:24 

Hardtraxx Elite

tijntjuh120 schreef:
Cruelty schreef:
Dat de vakantie alweer bijna voorbij is :cry: .

Aaaaaaaaaaah houd opppppppppp :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 20:19 

Hardtraxx Veteran

Welke vakantie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 21:29 

Hardtraxx Veteran

kutstudent
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 13:22 

Hardtraxx Veteran

Misselijk brak zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 13:29 

Hardtraxx Veteran

Een docent van mij die weer eens niks op magister (onze site voor school, waar bijvoorbeeld onze punten+ digitaal lesrooster etc op staan) zet, om er dan via vrienden (niet eens van school ofzo) er achter te moeten komen dat ik een of ander groot werkstuk voor overmorgen in moet leveren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 14:19 

Hardtraxx Veteran

De docent heeft het wel gezegd (ook nog eens tussen de regels door, zodat hij geen commentaar zou krijgen waarschijnlijk), maar hij moet het op magister zetten (is serieus een verplichting sinds vorig jaar), wat hij dus gewoon niet gedaan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 14:31 

Hardtraxx Veteran

De docent heeft het wel gezegd (ook nog eens tussen de regels door, zodat hij geen commentaar zou krijgen waarschijnlijk), maar hij moet het op magister zetten (is serieus een verplichting sinds vorig jaar), wat hij dus gewoon niet gedaan heeft.

Toch sterk dat je vrienden dat wel hebben gehoord en jij niet, zul je wel met andere dingen bezig zijn geweest :P Oké een beetje hypocriet misschien dat ik dit zeg, maar het is wel zo xd
Ej tja, een keer vergeten het daarop te zetten kan gebeuren, als het maar niet vaak gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 14:35 

Hardtraxx Veteran

Zeker waar wat jij zegt, alhoewel ik de laatste nog (goed) oplet ook, het zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat ik het vergeten ben in +/- 3 weken tijd, dit is ook gewoon de reden dat hij het op magister moet zetten :P. Maarja, het is gelukkig 'maar' levensbeschouwing dus niet bepaald een van de belangrijkste vakken (En nee, niet alle vakken zijn even belangrijk, voordat er hier een paar schijnheilige dat komen verkondigen).

Edit: En waarom kan het bij hem wel gebeuren dat hij het vergeet er op te zetten maar bij mij kan het niet gebeuren dat ik het vergeet/niet heb gehoord (DÁT is pas hypocriet) :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 14:50 

Hardtraxx Veteran

Iets met zelfsturing en eigen verantwoordelijkheid, of wil je voor altijd bij het handje worden gehouden in het leven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 14:58 

Hardtraxx Veteran

Hehe, hier heb je er al eentje
voordat er hier een paar schijnheilige komen

Anyway..

Nee, ik zal ook eigen verantwoordelijkheid moeten tonen maar zoiets gaat geleidelijk, en hierdoor zullen docenten ook nog dingen op magister (wat vroeger dus gewoon een agenda was) moeten zetten, zodat wij (de leerlingen) weten wat we moeten doen... Maarja, deze discussie is eindeloos >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:11 

Hardtraxx Veteran

Deze discussie is niet eindeloos. Jij had gewoon beter op moeten letten xd
Als je een werkstuk in moet leveren kan hij dat niet zomaar "tussen de regels door" vermeld hebben, want hij zal sowieso uitgelegd moeten hebben hoeveel pagina's, waarover, wanneer t af moet zijn blablabla..

Geeft verder niks, je bent 15 haha. En volgens mij vond iedereen van ons t vroeger ook heerlijk makkelijk dat je bij je handje gehouden werd op de middelbare school :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:16 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Geeft verder niks, je bent 15 haha. En volgens mij vond iedereen van ons t vroeger ook heerlijk makkelijk dat je bij je handje gehouden werd op de middelbare school :P

Da's ook wel waar ja. Ik vergeet af en toe dat er nog een behoorlijk leeftijdsverschil zit op dit forum. :)
Vorige  1 ... 730, 731, 732, 733, 734, 735, 736 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic