Ik heb een bril en in het begin veel gehad, scherp zien ondanks nog naar de bril zoekenwrote:Ik ken datwrote:Ja idd, ik ben wel eens op zoek geweest naar mijn lenzen... en toen realiseerde ik me ineens dat ik alles haarscherp zag
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
-
E
wrote:CBR
-
S
wrote:wrote:wrote:CBR
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
huhception
Irritatiemomentje: Kan tegenwoordig niks meer zien zonder lenzen, ik heb -2.25 aan beide ogen, omdat ik ze altijd draag (behalve t slapen) en hierdoor ben ik gewoon aan het zicht met lenzen gewend.
Edit: Ik heb de lenzen pas 7 maanden ofzo, heb dus gwn lang rond gelopen met -2 ofzo
Edit: Ik heb de lenzen pas 7 maanden ofzo, heb dus gwn lang rond gelopen met -2 ofzo
Sinds wanneer doen zo veel mensen CMD.wrote:Zo zien onze keuzes eruit:wrote: Grappig, nog nooit ergens de keuze gehad voor crossmedia op CMDWelke opties heb je nog meer dan?
[/code]
Ik zit in Leeuwarden eind 3e jaars
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Oh sick ik dacht dat jij 4e jaars was haha. Faalhaas en ik zijn 1e jaars @ Leeuwardeng.wrote:Sinds wanneer doen zo veel mensen CMD.wrote:Zo zien onze keuzes eruit:wrote: Grappig, nog nooit ergens de keuze gehad voor crossmedia op CMDWelke opties heb je nog meer dan?
[/code]
Haha, inmiddels ook 3e jaar CMD. Nu wel beetje klaar met de opleiding... Niveau is toch niet helemaal wat ik verwacht hadwrote:Sinds wanneer doen zo veel mensen CMD.wrote:Zo zien onze keuzes eruit:wrote: Grappig, nog nooit ergens de keuze gehad voor crossmedia op CMDWelke opties heb je nog meer dan?
[/code]
Ik ga het 4e jaar, voorlopig, crossmedia doen.
Moet nog even 9 gevorderd en 6 expert halen dan kan ik volgend jaar stage -> afstuderen.
Maar tot dat gebeurt eerst nog even veilig in crossmedia, voor de 4e keer.
Moet nog even 9 gevorderd en 6 expert halen dan kan ik volgend jaar stage -> afstuderen.
Maar tot dat gebeurt eerst nog even veilig in crossmedia, voor de 4e keer.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dat het zo warm op mijn kamer is... 
-
J
Scheiten op de plee, en dan er pas achterkomen dat het toiletpapier niet op de badkamer staat
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Heb ik ook wel eens. Vrij irritant ja. 
wrote:Scheiten op de plee, en dan er pas achterkomen dat het toiletpapier niet op de badkamer staat
Schijten naast de plee en dan beseffen dat ik niet in de badkamer ben
Of dè klassieker: poepen in je hand onder de douche en het vervolgens in de wc willen gooien maar mis gooien 
nog steeds spierpijn
en een moeder die elke dag (ochtend/middag/avond) steeds maar dezelfde set van armin van buuren aanzet
die heeft wss nog nooit van variatie gehoord
en een moeder die elke dag (ochtend/middag/avond) steeds maar dezelfde set van armin van buuren aanzet
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
Beter dan alleen maar Sky Radio
wrote:Beter dan alleen maar Sky Radio
nou denk dat ik dat leuker ga vinden
ze luistert niet eens meer als k wat vraag
'omdat ze in de muziek zit'
Soundcloud app die midden in een set gewoon naar de volgende set gaat. Opzich niet zo erg, maar vervolgens doet ie er alles aan dat ik de eerste set niet meer kan afspelen.
Morgen jarig maar lig met flinke griep op bed.
Ik hoest als een zeehond en mijn stem klinkt als mijn Brandaris-kettingrokende kamperoverbuurman.
Ik hoest als een zeehond en mijn stem klinkt als mijn Brandaris-kettingrokende kamperoverbuurman.