Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 650, 651, 652, 653, 654, 655, 656 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 20:11 

Hardtraxx Veteran

Tsjaa, door mijn leeftijd kan/MAG ik niet alleen (vanaf noord-Brabant) naar Amsterdam. Maar ik ben er echt wel minimaal 10x geweest hoor. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:38 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Tsjaa, door mijn leeftijd kan/MAG ik niet alleen (vanaf noord-Brabant) naar Amsterdam. Maar ik ben er echt wel minimaal 10x geweest hoor. xd

Wauw jij bent echt diehard of niet?

Meest trieste is dat dat waarschijnlijk 10x meer is dan het gemiddelde van de hele ajax aanhang:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:52 

Hardtraxx Veteran

Nee, zoals ik al aangeef, wat ik later wel 'die-hard' wil worden. Met die 10x doel ik op de vraag of ik r wel eens ooit geweest ben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:53 

Ik proef toch wel wat jaloezie in dit topic en elders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:59 

Hardtraxxer

Gister mijn kop lekker kaal geschoren, vandaag is ie verbrand. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 22:01 

Hardtraxx Crew

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 22:02 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ik proef toch wel wat jaloezie in dit topic en elders.

Nah eredivisie is toch niet boeiend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 22:33 

Hardtraxx Veteran

kakbout schreef:
Gister mijn kop lekker kaal geschoren, vandaag is ie verbrand. >.<

Hahahahahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:

Meest trieste is dat dat waarschijnlijk 10x meer is dan het gemiddelde van de hele ajax aanhang:')

Ik snap dit nooit zo goed, waarom moet je in het stadion zijn geweest om echt fan te zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 03:10 

Hardtraxx Veteran

Ik ben fan van Real Madrid maar zit ook niet 10x per jaar in dat stadion hoor :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 06:53 

Hardtraxx Veteran

Dat ik nu wakker ben om online te zijn zodat ik om 7 uur in een wachtrij kom zodat ik om 10 uur kan kiezen wat ik het volgend half jaar wil doen voor mijn studie. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 09:03 

Kraak... Piep...

JVDM schreef:
Dat ik nu wakker ben om online te zijn zodat ik om 7 uur in een wachtrij kom zodat ik om 10 uur kan kiezen wat ik het volgend half jaar wil doen voor mijn studie. >.<

Knaker keuze systeem van CMD inderdaad. Ik ga naar Crossmedia weer. En als ik stage heb, dan verander ik dat dan wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 09:13 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
JVDM schreef:

Knaker keuze systeem van CMD inderdaad. Ik ga naar Crossmedia weer. En als ik stage heb, dan verander ik dat dan wel.

Ik ga ook Crossmedia. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 11:50 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
JVDM schreef:

Grappig, nog nooit ergens de keuze gehad voor crossmedia op CMD :P Welke opties heb je nog meer dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 12:07 

Hardtraxx Addict

_dp_ schreef:
Broken Balance schreef:
JVDM schreef:

Grappig, nog nooit ergens de keuze gehad voor crossmedia op CMD :P Welke opties heb je nog meer dan?

Zo zien onze keuzes eruit:

Code:
Minor 3D, CMD
Minor Art 'n' Sound, CMD
Minor Concepting, CMD
Minor Crossmedia, CMD
Minor Game Design, CMD
Minor Multimediaal Reclamebureau, CMD
Minor Ondernemen, CMD
Minor The Next Web, CMD
Stage
Afstuderen
Extern
Eigen projecten
Minor Innovative Design
Crossminorale community Gameship
Minoren CMD opleidingen in heel Nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 12:36 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
STAN- schreef:

Ik snap dit nooit zo goed, waarom moet je in het stadion zijn geweest om echt fan te zijn?

Hoeft niet, als je fan ben maakt het me geen zak uit wat je doet. Wat het probleem is, is dat het grootste deel van de Ajax aanhang (niet alleen Ajax hoor, dat is net zo bij elke grote club. In dit geval ging het toevallig over Ajax) zich 'supporter' noemt zonder daadwerkelijk bij wedstrijden aanwezig te zijn om je club aan te moedigen, wat juist hetgeen is dat een supporter doet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 12:44 

Support kan ook vanuit een woonkamer komen. Het boeit een team namelijk geen reet of jij in het stadion zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 13:27 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Support kan ook vanuit een woonkamer komen. Het boeit een team namelijk geen reet of jij in het stadion zit.

En of ze dat boeit (natuurlijk komt het niet op één persoon aan maar goed), ik weet zeker dat (bijna?) elke voetballer liever speelt in een gevuld stadion dan in een leeg stadion ;) Wat geniaal trouwens om aan te komen zetten met support vanuit een woonkamer :lol: Je kan je team inderdaad aanmoedigen van achter je tv scherm ja.. Hebben ze veel aan joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 13:44 

Mwah het is meer de motivatie die voetballers hebben om aan een groot publiek te laten zien hoe goed ze zijn. Denk niet dat voetballers beter gaan voetballen als je Komop! zegt.

In 2010 heb ik Inter vanuit mijn woonkamer de finale in geroepen, dat noem ik een soort telepatische steun, en dus ook support.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 14:21 

Hardtraxx Veteran

Dat je nog net een schaar vast hebt gehad maar nu opeens kwijt bent en niet meer kunt vinden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 14:53 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Dat je nog net een schaar vast hebt gehad maar nu opeens kwijt bent en niet meer kunt vinden >.<

Misschien heb je hem in je hand? Is altijd de laatste plek waar ik zoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 14:57 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
SL8492 schreef:

Heb hem inmiddels allang gevonden, lag op de koelkast xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 15:57 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
SL8492 schreef:

Dat heb ik zo vaak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 16:25 

Hardtraxx Veteran

Ja idd, ik ben wel eens op zoek geweest naar mijn lenzen... en toen realiseerde ik me ineens dat ik alles haarscherp zag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 16:26 

Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:
Ja idd, ik ben wel eens op zoek geweest naar mijn lenzen... en toen realiseerde ik me ineens dat ik alles haarscherp zag xd

Ik ken dat :P
Vorige  1 ... 650, 651, 652, 653, 654, 655, 656 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic