wrote:wrote:hea?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Die idd, en Kleine Jongen, Een Vriend, Het Rode Licht, BZ&T enzovoorts. Gewoon een heldwrote:Zij gelooft in mij en De vlieger
Bedankt mijn vriendwrote:Die idd, en Kleine Jongen, Een Vriend, Het Rode Licht, BZ&T enzovoorts. Gewoon een heldwrote:Zij gelooft in mij en De vlieger
een bier een bier een glaasje bier 
-
G
je lijkt me moeder welwrote:Dat ze hier thuis doof worden of zo en de tv tering hard staat.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
2 dagen de zon en mijn hele huid is weer zo droog als fuck.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Waarom een Iphone 4 bij de mediamarkt 500 euro kost en bij apple store zelf 388..
-
G
omdat alles bij de mediamarkt achterlijk duur iswrote:Waarom een Iphone 4 bij de mediamarkt 500 euro kost en bij apple store zelf 388..
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik dacht juist vooooordeeeeeeel, maar neeeewrote:omdat alles bij de mediamarkt achterlijk duur iswrote:Waarom een Iphone 4 bij de mediamarkt 500 euro kost en bij apple store zelf 388..
-
G
€5 voordeel ofzowrote:Ik dacht juist vooooordeeeeeeel, maar neeeewrote:omdat alles bij de mediamarkt achterlijk duur iswrote:Waarom een Iphone 4 bij de mediamarkt 500 euro kost en bij apple store zelf 388..
Ik zal sowieso nooit naar de mediamarkt gaan voor producten, alleen al vanwege die schreeuwende en strontvervelende reclames 
Ik kom alleen bij de mediamarkt om te kijken of er iets leuks ligt. En daarna ga ik opzoek naar een andere winkel die het ook heeft om het goedkoper aan te schaffen 
Media Markt, ik ben toch niet gek.....
DAT IS MIJN WINKEL!!!!!!!!111!!!!11!!!!!!1!!!1!
DAT IS MIJN WINKEL!!!!!!!!111!!!!11!!!!!!1!!!1!
-
N
Louis van Gaal zegt het: DUS DE MEDIAMARKT IS DE BESTE WINKEL!
Wedden dat de mediamarkt ook mede is opgericht door Van Gaal? Het succes van Mediamarkt is trouwens al helemaal door Van Gaalwrote:Louis van Gaal zegt het: DUS DE MEDIAMARKT IS DE BESTE WINKEL!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Bayern ookwrote:Wedden dat de mediamarkt ook mede is opgericht door Van Gaal? Het succes van Mediamarkt is trouwens al helemaal door Van Gaalwrote:Louis van Gaal zegt het: DUS DE MEDIAMARKT IS DE BESTE WINKEL!
Daar doelde ik al opwrote:Bayern ookwrote:Wedden dat de mediamarkt ook mede is opgericht door Van Gaal? Het succes van Mediamarkt is trouwens al helemaal door Van Gaalwrote:Louis van Gaal zegt het: DUS DE MEDIAMARKT IS DE BESTE WINKEL!
-
N
Ons mam die m'n pokemon-kaarten weg wilde gooien, dacht het dus niet he 
Bij mij ook ooit geprobeerd, nou nee dus echt absoluut niet! Afblijvenwrote:Ons mam die m'n pokemon-kaarten weg wilde gooien, dacht het dus niet he
Mijn bestelling van Zalando die gvd voor de tweede keer vertraging heeft opgelopen vandaag 
-
E
Dus weer geen Zanlando-gil?wrote:Mijn bestelling van Zalando die gvd voor de tweede keer vertraging heeft opgelopen vandaag
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ben er pas nog ingetuind. Nieuwe muis gehaald bij de Media Markt, terwijl ik er eigenlijk was subwoofers kijken.. Wel netjes opgezocht hoeveel het prijsverschil was met de goedkoopste webshop. Viel mee.wrote:Ik kom alleen bij de mediamarkt om te kijken of er iets leuks ligt. En daarna ga ik opzoek naar een andere winkel die het ook heeft om het goedkoper aan te schaffen
-
G
spam van mezelf krijgen