Ik de hele dagwrote:Muhahaha ik ook.wrote:Zelf hier ook 1e uur vrijwrote:Echt gewoon de hele school heeft morgen 1e en 2e uur vrij behalve onze afdeling..
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik normaal 1e tot 8e op vrijdag (8.15-15.45)wrote:Muhahaha ik ook.wrote:Zelf hier ook 1e uur vrijwrote:Echt gewoon de hele school heeft morgen 1e en 2e uur vrij behalve onze afdeling..
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Irritatiemomentje, als ik in ons hok mag draaien en lekker bezig ben met goeie muziek die hier genoemd word maar ook een beetje house tussendoor, en ineens iemand komt met die vreselijke vent André Hazes en iedereen ineens dat wil horen... Uit de baarmoedergetrokke wrat die Hazes!
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
André Hazes is een baas 
+1, heb hier in de keet ook altijd hetzelfdewrote:Irritatiemomentje, als ik in ons hok mag draaien en lekker bezig ben met goeie muziek die hier genoemd word maar ook een beetje house tussendoor, en ineens iemand komt met die vreselijke vent André Hazes en iedereen ineens dat wil horen... Uit de baarmoedergetrokke wrat die Hazes!
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dit.wrote:André Hazes is kut
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Hoooo gasten ff rustig aan he, als ie dit leest zoekt ie je op!
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Hij kan niet meer lezen. 
mag hij doen, loop toch door hem heenwrote:Hoooo gasten ff rustig aan he, als ie dit leest zoekt ie je op!
-
N
Zo'n pesthekel aan die gast. Hij is zo verschrikkelijk overschat, hij kan er werkelijk waar geen reet van. Snap niet dat Nederlanders die man zo ophemelen. Waarschijnlijk omdat hij goed was in zuipen, en dan ben je iemand in Nederland. En je komt er maar niet vanaf, overal komt die nog op tv.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wrote:André Hazes is kut
Dit, beetje respect voor die manwrote:André is wel een baas
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
wrote:Dit, beetje respect voor die manwrote:André is wel een baas
Het zit je diep hea?wrote:Zo'n pesthekel aan die gast. Hij is zo verschrikkelijk overschat, hij kan er werkelijk waar geen reet van. Snap niet dat Nederlanders die man zo ophemelen. Waarschijnlijk omdat hij goed was in zuipen, en dan ben je iemand in Nederland. En je komt er maar niet vanaf, overal komt die nog op tv.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 10 hours ago
Het was een volkszanger en groeide uit tot nationale bekendheid, dan doe je toch echt wel wat goed. Dit terzijde, ik heb het ook nooit wat gevonden.
Dus je haat die man omdat anderen hem goed vinden?wrote:Zo'n pesthekel aan die gast. Hij is zo verschrikkelijk overschat, hij kan er werkelijk waar geen reet van. Snap niet dat Nederlanders die man zo ophemelen. Waarschijnlijk omdat hij goed was in zuipen, en dan ben je iemand in Nederland. En je komt er maar niet vanaf, overal komt die nog op tv.
-
N
Ik haat hem niet, maar ja, ik kan het niet goed hebben dat iemand geprezen wordt om iets waarvan ik niet begrijp waarom dat zo is. Daarbij komt dat het gaat om iemand die zich letterlijk dood heeft gezopen, niet bepaald een goed voorbeeld. Maar dat maakt niet uit omdat hij zo'n geweldige zanger is. Ik vind het echt nergens op slaan.wrote:Dus je haat die man omdat anderen hem goed vinden?
Hazes is een held gvd, beter dan al dat gejank van Jantje Smit en kornuiten. Hazes kon tenminste gevoel in z'n muziek leggen.
Zou met mijn vrienden en een paar vrienden naar MOH gaan, vraag ik hoe we dat gaan doen met trein enzo zeggen ze: "Oh, wij gaan met de auto, maar er is geen plek meer voor jullie, maar we wachten wel bij de ingang". Tyf maar lekker een eind op, tering sukkeltjes.
wrote:hea?wrote:Zo'n pesthekel aan die gast. Hij is zo verschrikkelijk overschat, hij kan er werkelijk waar geen reet van. Snap niet dat Nederlanders die man zo ophemelen. Waarschijnlijk omdat hij goed was in zuipen, en dan ben je iemand in Nederland. En je komt er maar niet vanaf, overal komt die nog op tv.