Blijf eens van de drugs af man.wrote:Wel nie ....... (speciaal voor g1ll) Toch werkelijk ALLES TEGEN AJAX KoninklijkeNederlandse Voortrekkers Bond.
... inzet!!!!!!!/!/!/!!
Active topics in Off-Topic
Moderators
wrote:Blijf eens van de drugs af man.wrote:Wel nie ....... (speciaal voor g1ll) Toch werkelijk ALLES TEGEN AJAX KoninklijkeNederlandse Voortrekkers Bond.
... inzet!!!!!!!/!/!/!!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Als Ajax een keer verliest hebben de supporters een vrijpas om supporters van andere teams als nep en kut en bullshit te bestempelen ofzo? Jeuzus wat irritant.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Voetbal is irritant.
kijk dan eens naar feyenoorders, die zijn nog sneuer. ok nu doe ik het zelf ook ik stop welwrote:Als Ajax een keer verliest hebben de supporters een vrijpas om supporters van andere teams als nep en kut en bullshit te bestempelen ofzo? Jeuzus wat irritant.
Nek verdraaid ofzo, ik kan hem gewoon helemaal niet meer naar rechts buigen en ook als ik bijvoorbeeld naar voren moet bewegen om m'n glas te pakken oid doet het fucking pijn. Fysio moet hem wrs terugzetten maar dat kan morgen eind vd middag pas 
ze hebben een goeie spits...stond alleen niet in de basis.wrote:kut az hoe geflateerd is dit nou weer... superjoden moeten nou eens een degelijke spits gaan halen
ze moeten de vleugelspelers een keer leren op t doel te schieten.
ik weet niet waar die lukoki steeds het doel zag maar volgens mij zag hij de doelpalen op t dak van de arena staan
Sterkte kerelwrote:Nek verdraaid ofzo, ik kan hem gewoon helemaal niet meer naar rechts buigen en ook als ik bijvoorbeeld naar voren moet bewegen om m'n glas te pakken oid doet het fucking pijn. Fysio moet hem wrs terugzetten maar dat kan morgen eind vd middag pas
Sterkte man.wrote:Nek verdraaid ofzo, ik kan hem gewoon helemaal niet meer naar rechts buigen en ook als ik bijvoorbeeld naar voren moet bewegen om m'n glas te pakken oid doet het fucking pijn. Fysio moet hem wrs terugzetten maar dat kan morgen eind vd middag pas
Wil geen spelbreker zijn ofzo, maar heb zelf een keer last van me nek gehad. Dacht gewoon boeie ga gewoon stappen (plaatstelijk hardstylefeestje). Nou dat wil echt niet. Wat een rampnacht heb ik gehad.wrote:Sterkte kerelwrote:Nek verdraaid ofzo, ik kan hem gewoon helemaal niet meer naar rechts buigen en ook als ik bijvoorbeeld naar voren moet bewegen om m'n glas te pakken oid doet het fucking pijn. Fysio moet hem wrs terugzetten maar dat kan morgen eind vd middag pasWeet hoe bizar irritant dat is, maar zaterdag ben je er gewoon bij verdomme.
Sterktewrote:Nek verdraaid ofzo, ik kan hem gewoon helemaal niet meer naar rechts buigen en ook als ik bijvoorbeeld naar voren moet bewegen om m'n glas te pakken oid doet het fucking pijn. Fysio moet hem wrs terugzetten maar dat kan morgen eind vd middag pas
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jezus sterkte!
Kop eraf vriendwrote:Nek verdraaid ofzo, ik kan hem gewoon helemaal niet meer naar rechts buigen en ook als ik bijvoorbeeld naar voren moet bewegen om m'n glas te pakken oid doet het fucking pijn. Fysio moet hem wrs terugzetten maar dat kan morgen eind vd middag pas
-
G
ja verdommewrote:Wil geen spelbreker zijn ofzo, maar heb zelf een keer last van me nek gehad. Dacht gewoon boeie ga gewoon stappen (plaatstelijk hardstylefeestje). Nou dat wil echt niet. Wat een rampnacht heb ik gehad.
nu is mn spel gebroken
Bedankt, hopen dat ik er zaterdag geen last meer van heb anders gaat tijdmachine moeilijk worden.
Hoe is het weg gegaan dan? Ik zie een beetje op tegen dat fysiobezoek, volgens mij gaat dat episch veel pijn doen.wrote:Had ik in de vakantie ook, kon 2 dagen amper bewegenwrote:Nek verdraaid ofzo, ik kan hem gewoon helemaal niet meer naar rechts buigen en ook als ik bijvoorbeeld naar voren moet bewegen om m'n glas te pakken oid doet het fucking pijn. Fysio moet hem wrs terugzetten maar dat kan morgen eind vd middag pas
Ook nog een optie.wrote:Kop eraf vriendwrote:Nek verdraaid ofzo, ik kan hem gewoon helemaal niet meer naar rechts buigen en ook als ik bijvoorbeeld naar voren moet bewegen om m'n glas te pakken oid doet het fucking pijn. Fysio moet hem wrs terugzetten maar dat kan morgen eind vd middag pas
Jouw grappen worden steeds slechter zeg.....wrote:ja verdommewrote:Wil geen spelbreker zijn ofzo, maar heb zelf een keer last van me nek gehad. Dacht gewoon boeie ga gewoon stappen (plaatstelijk hardstylefeestje). Nou dat wil echt niet. Wat een rampnacht heb ik gehad.
nu is mn spel gebroken
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Wel knap dat je dat na een maand al kan zeggenwrote:Jouw grappen worden steeds slechter zeg.....wrote:ja verdommewrote:Wil geen spelbreker zijn ofzo, maar heb zelf een keer last van me nek gehad. Dacht gewoon boeie ga gewoon stappen (plaatstelijk hardstylefeestje). Nou dat wil echt niet. Wat een rampnacht heb ik gehad.
nu is mn spel gebroken
Zit al 2 jaar op HT pas net account aangemaakt iddwrote:Wel knap dat je dat na een maand al kan zeggenwrote:
Jouw grappen worden steeds slechter zeg.....
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 16 hours ago
Verdovende middelen nemenwrote:volgens mij gaat dat episch veel pijn doen.
-
G
dat Acrobat van een stel JPGs geen PDF kan maken (sommige afbeeldingen zijn miniatuur versie
)
maar gelukkig komt Preview tot de hulp
alles selecteren > afdrukken > opslaan als pdf 
maar gelukkig komt Preview tot de hulp
heel mooi jongen, ik heb geen idee waar je het over heb
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Teup je bent dronken, ga naar huis!