Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
HardstyleForEvah wrote:Wel nie ....... (speciaal voor g1ll) Toch werkelijk ALLES TEGEN AJAX KoninklijkeNederlandse Voortrekkers Bond.
... inzet!!!!!!!/!/!/!!
Blijf eens van de drugs af man.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
stefan_helmond wrote:
HardstyleForEvah wrote:Wel nie ....... (speciaal voor g1ll) Toch werkelijk ALLES TEGEN AJAX KoninklijkeNederlandse Voortrekkers Bond.
... inzet!!!!!!!/!/!/!!
Blijf eens van de drugs af man.
:lol:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Als Ajax een keer verliest hebben de supporters een vrijpas om supporters van andere teams als nep en kut en bullshit te bestempelen ofzo? Jeuzus wat irritant.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Voetbal is irritant.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
JVDM wrote:Als Ajax een keer verliest hebben de supporters een vrijpas om supporters van andere teams als nep en kut en bullshit te bestempelen ofzo? Jeuzus wat irritant.
kijk dan eens naar feyenoorders, die zijn nog sneuer. ok nu doe ik het zelf ook ik stop wel
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Nek verdraaid ofzo, ik kan hem gewoon helemaal niet meer naar rechts buigen en ook als ik bijvoorbeeld naar voren moet bewegen om m'n glas te pakken oid doet het fucking pijn. Fysio moet hem wrs terugzetten maar dat kan morgen eind vd middag pas >.<
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
teupie wrote:kut az hoe geflateerd is dit nou weer... superjoden moeten nou eens een degelijke spits gaan halen
ze hebben een goeie spits...stond alleen niet in de basis.

ze moeten de vleugelspelers een keer leren op t doel te schieten.
ik weet niet waar die lukoki steeds het doel zag maar volgens mij zag hij de doelpalen op t dak van de arena staan
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Pommer wrote:Nek verdraaid ofzo, ik kan hem gewoon helemaal niet meer naar rechts buigen en ook als ik bijvoorbeeld naar voren moet bewegen om m'n glas te pakken oid doet het fucking pijn. Fysio moet hem wrs terugzetten maar dat kan morgen eind vd middag pas >.<
Sterkte kerel :thumbup: Weet hoe bizar irritant dat is, maar zaterdag ben je er gewoon bij verdomme.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Pommer wrote:Nek verdraaid ofzo, ik kan hem gewoon helemaal niet meer naar rechts buigen en ook als ik bijvoorbeeld naar voren moet bewegen om m'n glas te pakken oid doet het fucking pijn. Fysio moet hem wrs terugzetten maar dat kan morgen eind vd middag pas >.<
Sterkte man.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Mr Lellebel wrote:
Sterkte kerel :thumbup: Weet hoe bizar irritant dat is, maar zaterdag ben je er gewoon bij verdomme.
Wil geen spelbreker zijn ofzo, maar heb zelf een keer last van me nek gehad. Dacht gewoon boeie ga gewoon stappen (plaatstelijk hardstylefeestje). Nou dat wil echt niet. Wat een rampnacht heb ik gehad.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Sterkte :/
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Jezus sterkte!
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Kop eraf vriend
G
jordifcg wrote:Wil geen spelbreker zijn ofzo, maar heb zelf een keer last van me nek gehad. Dacht gewoon boeie ga gewoon stappen (plaatstelijk hardstylefeestje). Nou dat wil echt niet. Wat een rampnacht heb ik gehad.
ja verdomme
nu is mn spel gebroken :mad:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Bedankt, hopen dat ik er zaterdag geen last meer van heb anders gaat tijdmachine moeilijk worden.
Socializerz wrote:
Had ik in de vakantie ook, kon 2 dagen amper bewegen :/
Hoe is het weg gegaan dan? Ik zie een beetje op tegen dat fysiobezoek, volgens mij gaat dat episch veel pijn doen.
Olijfboompje wrote:
Kop eraf vriend
Ook nog een optie.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
KSwoosh wrote:
jordifcg wrote:Wil geen spelbreker zijn ofzo, maar heb zelf een keer last van me nek gehad. Dacht gewoon boeie ga gewoon stappen (plaatstelijk hardstylefeestje). Nou dat wil echt niet. Wat een rampnacht heb ik gehad.
ja verdomme
Jouw grappen worden steeds slechter zeg.....
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
HardstyleForEvah wrote:
KSwoosh wrote:
ja verdomme
Wel knap dat je dat na een maand al kan zeggen :/
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Destination wrote:
HardstyleForEvah wrote:
Wel knap dat je dat na een maand al kan zeggen :/
Zit al 2 jaar op HT pas net account aangemaakt idd
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Pommer wrote:volgens mij gaat dat episch veel pijn doen.
Verdovende middelen nemen
G
dat Acrobat van een stel JPGs geen PDF kan maken (sommige afbeeldingen zijn miniatuur versie -.- )
maar gelukkig komt Preview tot de hulp :D alles selecteren > afdrukken > opslaan als pdf :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
heel mooi jongen, ik heb geen idee waar je het over heb
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Teup je bent dronken, ga naar huis!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016