Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 625, 626, 627, 628, 629, 630, 631 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:35 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Wel nie ....... (speciaal voor g1ll) Toch werkelijk ALLES TEGEN AJAX KoninklijkeNederlandse Voortrekkers Bond.
... inzet!!!!!!!/!/!/!!

Blijf eens van de drugs af man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 03:18 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Wel nie ....... (speciaal voor g1ll) Toch werkelijk ALLES TEGEN AJAX KoninklijkeNederlandse Voortrekkers Bond.
... inzet!!!!!!!/!/!/!!

Blijf eens van de drugs af man.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:06 

Hardtraxx Veteran

Als Ajax een keer verliest hebben de supporters een vrijpas om supporters van andere teams als nep en kut en bullshit te bestempelen ofzo? Jeuzus wat irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:55 

Hardtraxx Veteran

Voetbal is irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:00 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Als Ajax een keer verliest hebben de supporters een vrijpas om supporters van andere teams als nep en kut en bullshit te bestempelen ofzo? Jeuzus wat irritant.

kijk dan eens naar feyenoorders, die zijn nog sneuer. ok nu doe ik het zelf ook ik stop wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:42 

Bierkoning

Nek verdraaid ofzo, ik kan hem gewoon helemaal niet meer naar rechts buigen en ook als ik bijvoorbeeld naar voren moet bewegen om m'n glas te pakken oid doet het fucking pijn. Fysio moet hem wrs terugzetten maar dat kan morgen eind vd middag pas >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:54 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
kut az hoe geflateerd is dit nou weer... superjoden moeten nou eens een degelijke spits gaan halen

ze hebben een goeie spits...stond alleen niet in de basis.

ze moeten de vleugelspelers een keer leren op t doel te schieten.
ik weet niet waar die lukoki steeds het doel zag maar volgens mij zag hij de doelpalen op t dak van de arena staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 15:01 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nek verdraaid ofzo, ik kan hem gewoon helemaal niet meer naar rechts buigen en ook als ik bijvoorbeeld naar voren moet bewegen om m'n glas te pakken oid doet het fucking pijn. Fysio moet hem wrs terugzetten maar dat kan morgen eind vd middag pas >.<

Sterkte kerel :thumbup: Weet hoe bizar irritant dat is, maar zaterdag ben je er gewoon bij verdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 17:22 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Sterkte man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 19:19 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:

Sterkte kerel :thumbup: Weet hoe bizar irritant dat is, maar zaterdag ben je er gewoon bij verdomme.

Wil geen spelbreker zijn ofzo, maar heb zelf een keer last van me nek gehad. Dacht gewoon boeie ga gewoon stappen (plaatstelijk hardstylefeestje). Nou dat wil echt niet. Wat een rampnacht heb ik gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 19:26 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Sterkte :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 19:39 

Hardtraxx Veteran

Jezus sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:36 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Kop eraf vriend
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:45 

jordifcg schreef:
Wil geen spelbreker zijn ofzo, maar heb zelf een keer last van me nek gehad. Dacht gewoon boeie ga gewoon stappen (plaatstelijk hardstylefeestje). Nou dat wil echt niet. Wat een rampnacht heb ik gehad.

ja verdomme
nu is mn spel gebroken :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:49 

Bierkoning

Bedankt, hopen dat ik er zaterdag geen last meer van heb anders gaat tijdmachine moeilijk worden.

Socializerz schreef:
Pommer schreef:

Had ik in de vakantie ook, kon 2 dagen amper bewegen :/

Hoe is het weg gegaan dan? Ik zie een beetje op tegen dat fysiobezoek, volgens mij gaat dat episch veel pijn doen.

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

Kop eraf vriend

Ook nog een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:00 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
jordifcg schreef:

ja verdomme

Jouw grappen worden steeds slechter zeg.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 22:18 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
jordifcg schreef:

ja verdomme

Wel knap dat je dat na een maand al kan zeggen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 22:46 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:

Wel knap dat je dat na een maand al kan zeggen :/

Zit al 2 jaar op HT pas net account aangemaakt idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 00:31 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
volgens mij gaat dat episch veel pijn doen.

Verdovende middelen nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 00:44 

dat Acrobat van een stel JPGs geen PDF kan maken (sommige afbeeldingen zijn miniatuur versie -.- )
maar gelukkig komt Preview tot de hulp :D alles selecteren > afdrukken > opslaan als pdf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:37 

Hardtraxx Veteran

heel mooi jongen, ik heb geen idee waar je het over heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:23 

Hardtraxx Addict

Teup je bent dronken, ga naar huis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:28 

Hardtraxx Veteran

oke doeeeeeeeeeeeeei :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 16:51 

Hardtraxx Veteran

Ziek zijn in het weekend -.-