het leven is toch ook kut he
Mijn leven heeft geen doel meer nu Jefskii niet meer onder ons is.wrote:het leven is toch ook kut he
Mijn leven heeft geen doel meer nu Jefskii niet meer onder ons is.wrote:het leven is toch ook kut he
Pas op met je taalgebruik ik heb namelijk al een PB gehad van een mod omdat ik met (Ik ga het woord niet eens zeggen) gvd scheldewrote:het leven is toch ook kut he
Als ik je nu probeer te slachten en je hoofd is eraf, blijf jij nog max 5 minuten rondhuppelenwrote:Mijn leven heeft geen doel meer nu Jefskii niet meer onder ons is.wrote:het leven is toch ook kut he
wrote:Als ik je nu probeer te slachten en je hoofd is eraf, blijf jij nog max 5 minuten rondhuppelenwrote:Mijn leven heeft geen doel meer nu Jefskii niet meer onder ons is.wrote:het leven is toch ook kut he
wrote:Jefskii gebanned en Cruelty een waarschuwing![]()
![]()
Hier ben ik het dus ook mee eens, maarja.. Zo kan het waarschuwing blijven regenenwrote:doe toch rustig m'n jong, dit soort haat jegens anderen moet ook worden bestraft! Mod kom dr maar in
Racistische uitingen in Actueel sectiewrote:Maar wat deed ie nou verkeerd naast ontzettend veel posten?
Noteer dan nu al vast voor jezelf dat je later als je een baan hebt NOOIT tekstbestanden als een word bestand moet versturen, ALTIJD in pdf aangezien dat op ieder systeem met gratis software geopend kan worden.wrote:Een 0 krijgen voor een opdracht die wel is gemaakt. Had het als word document opgestuurd maar moest als PDF. Klootzakken!
Haha ok, bedankt voor de tip. Zal het onthouden.wrote:Noteer dan nu al vast voor jezelf dat je later als je een baan hebt NOOIT tekstbestanden als een word bestand moet versturen, ALTIJD in pdf aangezien dat op ieder systeem met gratis software geopend kan worden.wrote:Een 0 krijgen voor een opdracht die wel is gemaakt. Had het als word document opgestuurd maar moest als PDF. Klootzakken!
Stel het bedrijf waar jij werkt moet een deadline halen voor een verslag van 50 paginas en jij komt precies op tijd met een word bestand aanzetten die niet bij de klant geopend kan worden, iedereen gedupeerd, verdiende 0.
haterwrote:ah oke bedankt! maar ben het niet met je eens.
wrote:Verdomme sinds ik op HT zit gaat t in een stijle lijn omlaag met ajax.